eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont malarski 16 segmentów studenckich, 4 segmentów dla niepełnosprawnych, 3 segmentów małżeńskich, cichacza oraz pomieszczeń biurowych w Domu Studenta nr 4 UW przy ul. Zamenhofa 10 a w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-13

Warszawa: Remont malarski 16 segmentów studenckich, 4 segmentów dla niepełnosprawnych, 3 segmentów małżeńskich, cichacza oraz pomieszczeń biurowych w Domu Studenta nr 4 UW przy ul. Zamenhofa 10 a w Warszawie
Numer ogłoszenia: 174342 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133478 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont malarski 16 segmentów studenckich, 4 segmentów dla niepełnosprawnych, 3 segmentów małżeńskich, cichacza oraz pomieszczeń biurowych w Domu Studenta nr 4 UW przy ul. Zamenhofa 10 a w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty malarskie 16 segmentów studenckich, 4 segmentów dla niepełnosprawnych, 3 segmentów małżeńskich, cichacza oraz pomieszczeń biurowych w Domu Studenta nr 4 UW przy ul. Zamenhofa 10 a w Warszawie polegające na: 1) Częściowym zdemontowaniu na czas prowadzenia prac wyposażenia pokoju, usunięciu poza zasięg prowadzonych prac i ponownym przyniesieniu i zamontowaniu w pomieszczeniu; 2) Zabezpieczeniu urządzeń na czas prowadzenia prac: grzejniki, parapety okienne, koryta instalacyjne, drzwi, okna, kratki wentylacyjne, głośniki dso oraz oczyszczeniu istniejących kratek wentylacyjnych; 3) Zabezpieczeniu podłóg w pomieszczeniu folią na czas prowadzenia prac; 4) Demontażu i ponownym montażu po zakończeniu prac lamp sufitowych oraz demontażu i montażu po zakończeniu prac listew odbojowych naściennych; 5) Przygotowaniu powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności oraz zmyciu starej farby wodą z detergentem; 6) Gruntowaniu powierzchni ścian i sufitów pod warstwy malarskie w celu wyrównania chłonności podłoża; 7) Malowaniu ścian i sufitów 2x farbą emulsyjną lateksową w kolorze białym. 2. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w godzinach ustalonych z administracją DS-u w segmentach niezamieszkałych przez studentów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ). 4. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie z panią Agnieszką Matyjasiak, tel. (22) 55-49-202 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-12.00).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. MAGNUM Agnieszka Ciupa, ul. Rynkowa 12, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79256,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37454,39

  • Oferta z najniższą ceną: 37454,39 / Oferta z najwyższą ceną: 161177,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.