eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Zakup i dostawa dwóch zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarki laserowej dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Wadowice: Zakup i dostawa dwóch zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarki laserowej dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 174339 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa dwóch zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarki laserowej dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 zestawów komputerowych o parametrach nie gorszych niż:procesor Intel Core i5-760 lub inny o parametrach nie gorszych niż: minimalna ilość rdzeni 4, minimalna częstotliwość pracy 2.8GHz, osiągający wynik minimum 90 punktów w teście dostępnym na stronie www.chip.pl/ranking w kolumnie Biuro i testy niskopoziomowe na dzień 13 czerwca 2011 r., wentylator procesora, pamięć RAM 4 GB DDR3, płyta główna obsługująca pamięci DDR3-2200 (PC3-17400) lub lepsze, wyposażona w co najmniej 2 złącza PCI i jedno PCI-Express x 16, zintegrowana karta graficzna, sieciowa i muzyczna. Zintegrowana karta graficzna nie może wymagać obecności konkretnie procesora i3. Chipset rekomendowany przez producenta procesora. Płyta główna zdolna do obsługi 16 GB pamięci. dysk twardy o pojemności min. 500 GB HDD SATA II lub SATA III napęd optyczny DVD +/- RW SATA wraz z oprogramowaniem do odtwarzania i nagrywania płyt CD/DVD, obudowa midi tower z zasilaczem PFC, o mocy co najmniej 400 Wat i wydajności co najmniej 50Wat większej niż wymagania zestawu, co najmniej 2 wyjścia USB na panelu przednim, standardowa klawiatura, mysz optyczna, monitor LCD 22-calowy zgodny z normą ISO 13406-2 i całkowitym czasem reakcji do 12ms, jasność 300cd/m2 kontrast 700:1, poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (Idle) powinien wynosić nie więcej niż 21dB, licencja dla Windows 7 Professional 64-bit OEM w polskiej wersji językowej (preinstalowany na dysku twardym), Microsoft Office 2010 PL dla użytkowników domowych i małych firm. Zestawy komputerowe objęte dwuletnią gwarancją. Dostawca bezwzględnie gwarantuje, że wszystkie elementy współpracują ze sobą bezproblemowo. W przypadku wystąpienia problemów we współpracy elementów cały zestaw ma być wymieniony na nowy o lepszych parametrach. Specyfikacja drukarki A4- 1 sztuka o parametrach nie gorszych niż: Typ drukarki: laserowa, Wydruk pierwszej strony w czerni (A4, po wyjściu ze stanu gotowości): w ciągu 7 s. Miesięczne obciążenie: do 8000 stron, Prędkość druku: 25 str./min., Zainstalowana pamięć: 32 MB, Szybkość procesor: 400 MHz, Druk dwustronny: automatyczny Podajnik papieru: na 250 arkuszy, Pojemność odbiornika papieru: 150 arkuszy, Nośniki: papier (do druku laserowego, zwykły, fotograficzny, szorstki, welinowy), koperty, etykiety, kartony, folie , pocztówki, Obsługiwane formaty nośników: A4; A5; A6; B5; pocztówki; koperty (C5, DL, B5), Niestandardowe wymiary nośników : 147x211 do 216x356 - podajnik głowny, podajnik szczelinowy: od 76x127 mm do 216x356 mm, Rozwiązania komunikacyjne: USB 2.0; LAN 10/100, Dodatkowe kable dołączone do zestawu: kabel USB 2.0 ekranowany 3m - 1szt., Obsługiwane systemy operacyjne: MS Windows 2003 Server ( 32-bitowy/64-bitowy), Windows Server 2008 (32-bitowy/64-bitowy), MS Windows XP, MS Windows Vista, MS Windows Windows 7, Mac OS X v10.4, v10.5, v10.6, Linux, Dodatkowy toner dołączony do zestawu: toner czarny o pojemności nominalnej 2100 stron - 1 szt. Gwarancja min. 12 miesięcy. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika (wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum)); Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty w następującym zakresie, przy zachowaniu niezmiennej ceny: -zmiany terminu realizacji zamówienia - ze względu na przyczyny leżące po stronie zamawiającego, dotyczące w szczególności braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez strony przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą (pożar, powódź itp.); -wydłużenie terminu gwarancji - z racji przedłużenia jej przez producenta/wykonawcę; -poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa - w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia; -aktualizacji rozwiązań projektowych - z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; -zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w procesie realizacji zamówienia) - ze względów losowych lub innych korzystnych dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.