eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa i montaż systemu klimatyzacji sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segment E).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-12

Częstochowa: Dostawa i montaż systemu klimatyzacji sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segment E).
Numer ogłoszenia: 174333 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154557 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 36 84 430, faks 34 36 84 440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu klimatyzacji sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segment E)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z montażem systemu klimatyzacji sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segment E). Dostawy oraz prace montażowe realizowane w oparciu o dokumentację projektową. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - dokumentacja projektowa, w której skład wchodzą poniższe elementy: Element dokumentacji - Nazwa załącznika - Numer załącznika - Część, której dotyczy dany załącznik - Zamówienie podstawowe i/lub OPCJA Projekt budowlany - Opis techniczny - 2.1. cz. 1 - projekt - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.1. cz. 1 - str. tytułowa - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.1. cz. 1 - oświadczenie - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.1. cz. 2 - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.1. cz. 3 - OPCJA 2.1. cz. 4 - OPCJA 2.1. cz. 5 - OPCJA 2.1. cz. 6 - OPCJA 2.1. cz. 7 - OPCJA 2.1. cz. 8 - OPCJA 2.1. cz. 9 - OPCJA 2.1. cz. 10 - OPCJA 2.1. cz. 11 - Zamówienie podstawowe 2.1. cz. 12 - Zamówienie podstawowe 2.1. cz. 13 - Zamówienie podstawowe 2.1. cz. 14 - Zamówienie podstawowe 2.1. cz. 15 - OPCJA 2.1. cz. 16 - OPCJA 2.1. cz. 17 - Zamówienie podstawowe Rysunki - plik załączników 2.2. 2.2.1. - rys. nr 1 - OPCJA 2.2.2. - rys. nr 2 - OPCJA 2.2.3. - rys. nr 3 - Zamówienie podstawowe 2.2.4. - rys. nr 4 - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.2.5. - rys. nr 5 - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.2.6. - rys. nr 6 - Zamówienie podstawowe - OPCJA Projekt budowlany Instalacja elektryczna - 2.3. - Zamówienie podstawowe Rysunki - plik załączników - 2.3. 2.3.1. - rys. nr E-01 - Zamówienie podstawowe 2.3.2. - rys. nr E-02 - Zamówienie podstawowe 2.3.3. - rys. nr E-03 - Zamówienie podstawowe 2.3.4. - rys. nr E-04 - Zamówienie podstawowe 2.3.5. - rys. nr E-05 - Zamówienie podstawowe 2.3.6. - rys. nr E-06 - Zamówienie podstawowe 2.3.7. - rys. nr E-07 - Zamówienie podstawowe 2.3.8. - rys. nr E-08 - Zamówienie podstawowe 2.3.9. - rys. nr E-09 - Zamówienie podstawowe Przedmiary - Przedmiar - piętro III - 2.3. - Zamówienie podstawowe Przedmiar - piętro II - 2.4. - OPCJA Przedmiar - piętro I - 2.5. - OPCJA Instalacja elektryczna - 2.6. - Zamówienie podstawowe STWiOR - 2.6. Zamówienie podstawowe - OPCJA UWAGA!!! Przedmiary pełnią jedynie funkcję pomocniczą. Elementy prac nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 2) Prace montażowe będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu finansowo - rzeczowego prac. 3) Dostarczone urządzenia, sprzęt, armatura i inne materiały winny być nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, niefabrykowane, fabrycznie nowe. 4) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy oraz prace montażowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) O ile urządzenia dostarczone w ramach umowy są objęte gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument potwierdzający udzielenie gwarancji przed podpisaniem protokołu odbioru. 6) Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu 36 (trzydzieści sześć) miesięcznej rękojmi na urządzenia dostarczone w ramach umowy i ich montaż. Rękojmia biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru. Przeglądy techniczne i regulacje oraz doradztwo techniczno-eksploatacyjne w okresie rękojmi winno zostać uwzględnione w cenie za wykonanie umowy. 7) Zamawiający przewiduje prawo opcji w niniejszym postępowaniu. Zastosowanie prawa opcji będzie wynikało z możliwości finansowych Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie obligowało Wykonawcę do dalszej realizacji umowy na tych samych zasadach oraz w tej samej cenie, określonej kwotowo za jedną (1) kondygnację. Uwarunkowana prawem opcji część zamówienia dotyczy wykonania systemu klimatyzacji na I i II piętrze budynku Sądu Okręgowego (segment E). Załączniki opisujące zakres objęty OPCJĄ zostały wskazane w pkt 1). Oświadczenie o skorzystaniu z prawa OPCJI Zamawiający może złożyć nie później jak na 14 dni przed dniem rozpoczęcia dostawy w ramach OPCJI. 8) Zapisy dotyczące rękojmi (patrz pkt 6) powyżej) stosuje się odpowiednio do części zamówienia objętego prawem OPCJI. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: 39717200-3 - urządzenia klimatyzacyjne 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 3. Wymagany termin wykonania zamówienia 1) Termin wykonania zamówienia - zakres podstawowy - w terminie 30 dni od dnia przekazania miejsca wykonywania prac montażowych, które nastąpi w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy; 2) Termin wykonania zamówienia - zakres OPCJA W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, zamontować i uruchomić urządzenia, również w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji od razu w zakresie dwóch pięter, w terminie 40 (czterdzieści) dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. 3) Harmonogram finansowo - rzeczowy, ustalający zakres, wartość i kolejność realizacji poszczególnych prac zostanie ustalony w oparciu o ofertę Wykonawcy, po wyborze oferty najkorzystniejszej a przed podpisaniem umowy. 4) Uzgodniony harmonogram finansowo - rzeczowy stanowić będzie załącznik do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i montaż systemu klimatyzacji sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segment E).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AIRCO Sp. z o.o., ul. Oficerska 4, 43-143 Lędziny, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 392084,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133332,00

  • Oferta z najniższą ceną: 133332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 167062,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.