eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa oleju napędowego do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej oraz sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 na stacji benzynowej (lub dystrybutorze) w Siedlcach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Siedlce: Dostawa oleju napędowego do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej oraz sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 na stacji benzynowej (lub dystrybutorze) w Siedlcach.
Numer ogłoszenia: 174331 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach , ul. 11 Listopada 19, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6332522, faks 025 6332526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej oraz sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 na stacji benzynowej (lub dystrybutorze) w Siedlcach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju napędowego do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej oraz sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 na stacji benzynowej (lub dystrybutorze) w Siedlcach. Szacowana ilość oleju napędowqego zimowego dostarczonego na składowisko do 20000 dm3, tankowanego w dystrybutorze do 5300 dm3. Szacowana ilość benzyny bezołowiowej 95 tankowanej w dystrybutorze na stacji benzynowej wyposażonej w karty magnetyczne do tankowania samoobsługowego - całodobowego, do 1000dm3. Rzeczywista ilość paliwa wg potrzeb Zamawiającego. Wskazane powyżej paliwo odpowiadać musi wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn.9.12.2008r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.08.221.1441) oraz normie PN-EN 590:2005. Dostawa oleju napędowego zimowego odbywać się będzie stosownie do zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego zapotrzebowania na olej napędowy zimowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5.1 Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy: a/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności mającej na celu wykonanie zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz Art. 24 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków przez Wykonawców. a/ Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu Ofertowym oraz dokumentu określonego w punkcie 6.2 (Dokument nr 1) określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.a, b/ Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu Ofertowym oraz oraz dokumentów określonych w punkcie 6.2 (Dokument nr 2 i 3) określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.b, c/ Zamawiający na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu Ofertowym określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.c. d/ Zamawiający na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu Ofertowym określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.d..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 6.1. Wykaz oświadczeń Należy wypełnić Formularz Ofertowy w którym znajdują się wszystkie niezbędne oświadczenia. 6.2. Wykaz dokumentów Wykonawcy startujący w postępowaniu mają obowiązek dołączyć do Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty: Dokument nr 1 Oryginał lub poświadczona kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej lub wykonawcy składają ofertę wspólną, wykonawcy dodatkowo wskazują (wraz ze wskazaniem danych teleadresowych do pełnomocnika) pełnomocnika konsorcjum przedstawiając stosowne pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich oferentów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu nr 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument nr 2 Świadectwo (certyfikat) jakości oleju napędowego zimowego i benzyny bezołowiowej 95, potwierdzający wypełnienie wymagań jakościowych. Dokument nr 3 Wyciąg z umowy lub faktura potwierdzająca dysponowanie olejem napędowym i benzyną bezołowiową 95 o wymaganej jakości. 6.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to dostarczone przez niego dokumenty mogą mieć także inną formę przewidzianą ustawą Prawo Zamówień Publicznych i przepisami wykonawczymi do ustawy. 6.4. BRAK JAKIEGOKOLWIEK WYMAGANEGO PRZEZ SIWZ DOKUMNENTU, JEGO CZĘŚCI LUB ICH NIEZGODNOŚĆ Z SIWZ I USTAWĄ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY WYKONAWCY Z ZASTRZEŻENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W USTAWIE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Siedlcach. Adres Zamawiającego: 08-110 Siedlce, ul. 11-go Listopada 19 - Sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Siedlcach. Adres Zamawiającego: 08-110 Siedlce, ul. 11-go Listopada 19 - Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.