eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipusz › Budowa sali sportowej wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia przy Zespole Szkół w Lipuszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Lipusz: Budowa sali sportowej wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia przy Zespole Szkół w Lipuszu
Numer ogłoszenia: 174329 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipusz , ul. Derdowskiego 7, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 058 6874515, 6874530, faks 058 6874591.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali sportowej wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia przy Zespole Szkół w Lipuszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia przy Zespole Szkół w Lipuszu CPV 45212225-9 roboty budowlane związane z halami sportowymi CPV 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach CPV 45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Architektura- budowa sali sportowej o wymiarach 44,0m x 23,1m umożliwiającą instalację boisk do siatkówki, koszykówki, tenisa i piłki ręcznej. Szerokość sali sportowej wraz z zapleczem wynosi 33,1m. W strefie pomiędzy wejściami zlokalizowano, prostopadły, węższy korytarz na którego dwóch przeciwległych końcach zlokalizowano dwie w części przeszklone klatki schodowe, prowadzące na piętro. Na parterze ponadto wzdłuż północnego, długiego boku korytarza dwie szatnie na 30 osób każda z własnym węzłem higieniczno - sanitarnym, mieszczącym w każdym 5 natrysków, 4 umywalki i wc oraz z bezpośrednim wejściem na salę sportową. Przewidziano też pomieszczenie porządkowe oraz dwie toalety ogólnodostępne na parterze -męską i damską dla osób niepełnosprawnych a w pobliżu wejścia na salę, pokój dla trenerów z łazienką, oraz magazyn sprzętu sportowego. Na piętrze natomiast przewidziano widownię na 248 osób z szatnią ogólnodostępną i toaletami - damską i męską dla osób niepełnosprawnych oraz pokój sędziów, w którym zapewniono duże przeszklenie w stronę boisk. Piętro dostępne jest z dwóch klatek schodowych oraz poprzez windę w zachodniej części. Napełnianie widowni zostało przewidziane od góry czterema rzędami schodów zlokalizowanych pomiędzy składanymi rzędami siedzisk Obiekt został przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez system pochylni dostępnych z poziomu terenu oraz przez zastosowaną windę, zapewniającą dostęp osób niepełnosprawnych do pomieszczeń piętra. Dodatkowo z holu głównego na parterze i piętrze dostępne są toalety dla osób niepełnosprawnych oraz szatnie dla ćwiczących wraz z węzłami sanitarnymi w pełni przystosowanymi dla niepełnosprawnych. Zestawienie powierzchni: Powierzchnia zabudowy : Projektowana (po obrysie parteru) - 1600,0 m2 Powierzchnia użytkowa - 1788,82 m2 Powierzchnia wewnętrzna - 1912,0 m2 Kubatura nowego budynku wewnętrzna: - 14264,03 m3 Przyjęte 0,00 = 154,2m n.p.m. Poziom terenu przy najniżej położonym wejściu do obiektu: =153,9m.n.p.m Wysokość budynku wynosi: 11,96 m. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Zał. Nr 9 do SIWZ- Dokumentacja projektowa Zał. Nr 10 do SIWZ- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Zał. Nr 11 do SIWZ- Przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie złotych: stotysiecy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański O/Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Derdowskiego 7, 83-424 Lipusz w sekretariacie lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 10.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 10.1.1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.1.1.1. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści, odpowiednio: 10.1.1.1.1. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.1.1.1.2. Aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.1.1.1.3. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 5 do SIWZ. 10.1.2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. 10.1.2.1. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.1.3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: 10.1.3.1. Wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące 2 obiekty użyteczności publicznej, w tym jeden o wartości nie mniejszej niż 2 miliony złotych, w tym przynajmniej jeden obiekt hali sportowej sali sportowej. 10.1.3.1.1. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wykazu wykonanych robót budowlanych formularz wykazu został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót. 10.1.3.2. Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacja zamówienia tj.: 10.1.3.2.1. Kierownik budowy posiada uprawnienia do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i co najmniej pięcioletni staż pracy od chwili uzyskania uprawnień i w tym okresie pełnił funkcję kierownika budowy przy 2 robotach budowlanych obejmujących 2 obiekty użyteczności publicznej, w tym jeden o wartości nie mniejszej niż 2 miliony złotych, w tym przynajmniej jeden obiekt hali sportowej sali sportowej. 10.1.3.2.2. Kierownik robót sanitarnych posiada uprawnienia do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych oraz kanalizacyjnych i co najmniej pięcioletni staż pracy od chwili uzyskania uprawnień. 10.1.3.2.3. Kierownik robót elektrycznych posiada uprawnienia do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych i co najmniej pięcioletni staż pracy od chwili uzyskania uprawnień. 10.1.3.2.4. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści kopii stosownych uprawnień budowlanych, kopii aktualnych zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisie na listę oraz wypełnionego formularza Personel techniczny stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 10.1.3.3. Wykaże, iż przeciętna liczba zatrudnionych w latach 2006-2008 (w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wynosi, co najmniej 20 pracowników budowlanych oraz co najmniej 1 pracownik kadry technicznej. 10.1.3.3.1. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego formularza Liczba zatrudnionych pracowników stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 10.1.4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli: 10.1.4.1. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę, co najmniej 3.000.000 zł 10.1.4.1.1. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.2.1. Zobowiąże się do zrealizowania zamówienia na warunkach określonych przez Zamawiającego w projekcie umowy 10.2.2. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy wypełnionego formularza oferty stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz podpisanego projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 10.3. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania w ofercie, że Wykonawca w upływie terminu składania ofert spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, tzn. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające w sposób niebudzący żadnych wątpliwości spełnienie przez Wykonawcę wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, według zasady spełnia/ nie spełnia. 1. Elementy oferty przetargowej wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.1. Formularz oferty zał. Nr 6 do SIWZ 1.2. Harmonogram rzeczowo-finansowy zał. Nr 8 do SIWZ 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 1.7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ. 1.8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodnie z załącznikiem nr 3. 1.10. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Potwierdzenie musi określać, co najmniej: nazwę i adres wykonawcy, nazwę i adres inwestora, datę wystawienia, termin wykonania robót, opis obiektu, wartość robót, które zrealizował Wykonawca 1.11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 2. 1.12. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane i zaświadczenia o przynależności do OIIB. 1.13. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników według załącznika nr 1. 1.16. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.17. Parafowany na każdej stronie i podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ 1.18. Wypełniony formularz Podwykonawcy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 1.19. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej lub pełnej wykonany na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. 1.20. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/bip/gminy/lipusz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipusz, ul. Derdowskiego 7, 83-424 Lipusz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipusz, ul. Derdowskiego 7, 83 - 424 Lipusz, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest dofinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 ( Oś Priorytetowa 9, Działanie 9.1).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.