eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzonków › Adaptacja sali szermierczej na salę konferencyjną



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Drzonków: Adaptacja sali szermierczej na salę konferencyjną
Numer ogłoszenia: 174325 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Olimpijska 20, 66-004 Drzonków, woj. lubuskie, tel. 0683214344, 3214151, fax 068 3214344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzonkow@pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja sali szermierczej na salę konferencyjną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaaptacja istniejącej sali szermierczej na salę konferencyjną przewidzianą na 200 osób, o pow. ogólnej 348,8m kw. wraz z dostawa wyposażenia sali w meble konferencyjne i sprzęt audiowizualny. Roboty budowlane w branżach: budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie 6 000; zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków z art.22ust1 Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy osiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie-minimum 3 roboty budowlane podobne do robót objętych przedmiotem zamówienia o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 300 000 zł netto. Za robote podobną zamawiający uzna wykonanie remontów łącznie w branżach budowlanej i elektrycznej. Wymagane jest równiez dysponowanie osobą posiadajacą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi . Ocena tych warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji , potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niz na 6 m-cy przed terminem składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzajego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub , że uzyskał zgode na rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego , wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed terminem składania ofert. Aktuallne zaświadczenie z z oddziału Ubezpieczen Spolecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgod na rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym a art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy Pzp 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, uzyskanej nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów opisanych w pk. 1,2,3,5 składa dokumenty wystawionw w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzaące, że - nie otwarto jego likwidacji - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia -nie zalega z uiszczaniem podatków na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie art.24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się w.w dokumentów zastepuje sie je dokumentem zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego z kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia opisywanego przez zamawiajacego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda nastepujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia , robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartścia robotom budowlanym stanowiacych predmiot zamówienia , z podaniem wartości i daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane nalezycie. w przypadku wykonawców, których okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat- wykaz z całego okresu działalności. Wymagane jest wykazanie wykonania min. 3 robót remontowo-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 300 000 zl netto 2.W celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiajacy ząda nastepujacych dkumentów: 1.Wykazu osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia ,z zakresem wykonywanych przez nich czynności z potwierdzeniem że osoby te posiadają uprawnienia wymagane ustawą Prawo Budowlane . W szczególności :- - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - zaświadczenie wydane przez izbę samorządu zawodowego potwierdzajacy aktualny wpis kierownika robót na liste członków tej izby. 3. Polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu ubezieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonych przez siebie robót. 4. potwierdzenie złożenia wadium 6. Oświadczenie Wykonawcy o rzeczowo-finansowym zakresie robót któr e zamierza powierzyc podwykonawcom, jeżeli nie przewiduje podwykonawców powinien załączyć do oferty stosowne oświadczenia. Wykonawcy składający wspólna ofertę 1.Zobowiązani są ustanowić pełnomocnika Umocowanie może wynikać z tresci umowy lub zostać przedłożone w postaci kopii poświadczonej notarialnie lub przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 2. W odniesieniu do warunków okreslanych w art.22 ust.1 pkt 1i4 ustawy Pzp każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymaganych warunków 3. Warunki okreslone w art.22 ust 1 pkt 2i3 ustawy Pzp wymagania te mogą być wspólnie spełnione przez Wykonawców. 4. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) musza być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drzonkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji 66-004 Drzonków ul. Olimpijska 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji 66-004 Drzonków ul. Olimpijska 20- budynek administracyjny-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.