eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › prace remontowe budynku przy ul. Łokietka 11 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-04

POZYCJA 17430

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: prace remontowe budynku przy ul. Łokietka 11 we Wrocławiu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu, do kontaktów: Ewa Kica w sprawach postępowania Georgii Donczew w sprawach technicznych, ul. Bernardyńska 5, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443892, fax 071 3436501, e-mail: wosozwr@rubikon.pl, wosoz.ibip.wroc.pl/public/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace remontowe budynku przy ul. Łokietka 11 we Wrocławiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - Remont elewacji z konserwacją metalowej balustrady balkonowej, - konserwacja drzwi wejściowych oraz rekonstrukcja kraty naświetla, - remont schodów wewnętrznych w tym konserwacja elementów metalowych, wymiana stopnic, wykonanie metalowej balustrady stylizowanej, - prace wykończeniowe antresoli w pomieszczeniu archiwum w tym: wykonanie podłogi drewnianej na istniejącej konstrukcji stalowej, metalowej balustrady z podchwytem drewnianym, drewnianych stopnic schodów - rekonstrukcja listwy przyściennej w hollu parteru, - zabudowa pionu instalacyjnego ściankami G-K, - zabudowa ścianką z płyt G-K przestrzeni nad ścianką z profili aluminiowych, - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w garażu, - wykonanie wylewek samopoziomujących pod wykładziny, - uszczelnienie zbiornika studzienki schładzającej, - dostawa i montaż drzwi typu EI30, - dostawa i montaż drzwi EI30 oraz przeszklonej ścianki z profili aluminiowych, - wykonanie instalacji oświetleniowej w pomieszczeniu archiwum, - opracowanie projektu wykonawczego i wykonanie natynkowych i podtynkowych sieci pasywnych (sieci: komputerowa, telefoniczna, alarmowa) wg złożeń przedstawionych i uzgodnionych z Zamawiającym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik do SIWZ,dokumentacja techniczna wraz ze szczegółowymi warunkami wykonania, program prac konserwatorskich, program funkcjonalno-użytkowy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław, ul. Łokietka 11. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.21.11.41 - 45.21.11.41 Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000,00 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.06.2006; data zakończenia: 30.09.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III. 2.1 W przetargu mogą wziąć wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz.U. Nr 19 poz. 177z późń. zm.), którzy przedłożą dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645) W tym: 1. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzialnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawu z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2003r. Nr 207 poz.2016 z późn. zm.) w zakresie: - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalnści konstrukcyjno-budowlanej - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzen energetycznychoraz będącymi członkami właściwych izb samorządu zawodowego 2. Udokumentują posiadanie przez osobę, której zostaną powierzone obowiązki kierownika budowy co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie obiektu zabytkowego lub posiadanie przez tą osobę zaświadczenia o kwalifikacjach, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz.1579 z późń. zm.) 3. Wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum trzy roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę co najmniej 300 tyś. każda i minimum dwie realizacje sieci teletechnicznych (sieci informatyczne i telefoniczne) na kwotę co najmniej 50 tys. zł każda oraz przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 4. Przedłożą zobowiązanie podpisane przez konserwatora dzieł sztuki o przyjęciu obowiązku kierowania pracami konserwatorskimi podczas realizacji robót wraz z dyplomem oraz wykazem samodzielnie wykonanych prac konserwatorskich o zakresie porównywalnym do zakresu objętego zamówieniem tj. konserwacje detalu architektonicznego - min. 3. realizacje 5. Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamównienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówenia wraz z informacją o okresie i zakresie wykonywanych czynnności. 6. Kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej, o sumie ubezpieczenia nie miejszej niż 500 tyś. PLN w odniesieniu do odpowiedzialnosci cywilnej deliktowej oraz nie mniejszej niż 500 tyś. PLN w odniesieniu do odpowiedzialnosći cywilnej kontraktowej. 7. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. III. 2.2 Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą zlożyć nastepujące dokumenty: 1. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawierajacy dokładne dane wykonawcy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ustawy, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnośći gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objetym zamówieniem wystawiony nie wcześcniej niż 6 miesiecy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzedu Skarbowego potwierdzajace, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decycji organu podstkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub że uzyskał zgodę na na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6. informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 4-8 (dla osoby) Ustawy Pzp uzyskane nie wcześniej niż 6 miesiecy prze terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, 7. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Pzp (dla podmiotu zbiorowego), uzyskane nie wczesniej niż 6 miesiecy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. 8. wykaz wykonanych należycie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum trzech robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę co najmniej 300 tyś. minimum dwu realizacji sieci teletechnicznych (sieci informatyczne i telefoniczne) na kwotę co najmniej 50 tys. zł każda oraz przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 9. uprawnienia osób wymienionych w pkt III.2.1. ppkt. 1 oraz ppkt. 2 które będą wykonywać zamówienie, potwierdzające niezbedne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia, 10. zaświadczenie o członkostwie osób wymienionych w pkt. III.2.1 ppkt 1 oraz ppkt. 2 we właściwych izbach samorządu zawodowego ważne na dzień składania wniosku, 11. przedłożą zobowiązanie podpisane przez konserwatora dzieł sztuki o przyjęciu obowiązku kierowania pracami konserwatorskimi podczas realizacji robót wraz z dyplomem oraz wykazem samodzielnie wykonanych prac konserwatorskich o zakresie porównywalnym do zakresu objętego zamówieniem tj. konserwacje detalu architektonicznego min 3 realizacje, 12. przedłożą informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13. Kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej, o sumie ubezpieczenia nie miejszej niż 500 tys. PLN w odniesieniu do odpowiedzialnosci cywilnej deliktowej oraz nie mniejszej niż 500 tys. PLN w odniesieniu do odpowiedzialnosći cywilnej kontraktowej. III.2.3. Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza składanie wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy Pzp pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania. 1. Wykonawcy składający wspólną ofertę przedłożą umowę regulującą współpracę i zobowiązania podmiotów występujących wspólnie, 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem), 3. w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymaganych warunków czyli dokumenty wymienione w pkt. III 2.2 ppkt. 2 do 7 składają wszyscy wykonawcy, z tym, że podpis uje za wszystkich za zgodność z oryginałem Wykonawca Pełnomocnik (Lider-Konsorcjum), 4. w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań Zamawiającego w tym zakresie), 5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 6. wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, 7. wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia i dokumenty) musza być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawców Wzory formularzy oświadczeń oraz wykazów dostepne są na w siedzibie Zamawiajacego jak również można je otrzymać faxem lub drogą elektroniczną (wysyłajac prośbę o przesłanie na fax 071 34-365-01 lub na adres e-mail wosozwr@rubikon.pl., a także na stronie internetowej BIP:wosoz.ibip.wroc.pl./public/ III.2.4 Forma składania wniosków 1. wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w jezyku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz pospisane przez ozoby uprawnione do skłądania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze osoby lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do skałdania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, 2. Dokumentu mogą być przedstwione w formie oryginałów lub kserikopii poświadczonych za zgpodnosć z oryginałem, 3. poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umozliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumenu za zgodnosć z oryginałem), 4. w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym(ewidencyjnym) Wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo, 5. pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, III.2.5 Zamawiający oceni złożone wnioski zgodnie z kryterium spełnia/niespełnia III.2.6 Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz ze wszystkimi oświadczeniami, wykazem i dokumentami wymienionymi w pkt. III.2 2. niniejszego ogłoszenia należy składać w terminie do dnia 14.04.2005r. do godz. 12:00 III.2.7. wnioski i wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres Zamawiającego, znak sprawy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.04.2006, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.04.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.