eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa zródeł i materiałów kalibracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Kielce: Dostawa zródeł i materiałów kalibracyjnych
Numer ogłoszenia: 174301 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zródeł i materiałów kalibracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa źródeł i materiałów kalibracyjnych z podziałem na części: -Część I - dostawa NI LAB WINDOWS/CVI Full Dev System - wersja dla Uczelni; -Część II- dostawa zestawu - Standardy kalibracyjne o koncentracji 100mg/l i pojemności opakowania 100 ml; -Część III- dostawa tabletkarki ręcznej; -Część IV- dostawa młynka do proszkowania materiałów mineralnych do analizy próbek w metodzie XRF, geologii, chemii z pełnym wyposażeniem (elektrycznego); -Część V- dostawa wagi analitycznej ze szklaną obudową komory pomiarowej; -Część VI- dostawa zestawu certyfikowanych kalibracyjnych źródeł promieniotwórczych; -Część VII- dostawa zestawu pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych elektronicznych z wyrzutnikiem; zestaw pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych autoklaw owalnych z wyrzutnikiem; statyw na 3 zestawy pipet jednokanałowych elektronicznych zgodny z pipetami opisanymi wyżej; statyw karuzelowy dla 6 jednokanałowych pipet zgodny z pipetami opisanymi wyżej; analogowy sensor laserowy do pomiaru odległości z wyjściem napięciowym, prądowymi i quasi analogowym przez RS-232; -Część VIII- dostawa mikroskopu optycznego i oprogramowania; -Część IX- dostawa przenośnego inkubatora z atmosferą CO2; -Część X- dostawa stolika z elektrycznym przesuwem krokowym X - Y - Z; silniki krokowe do stolika przesuwnego opisanego wyżej; stolik rotacyjny elektryczny; kontroler 8-pozycyjny do silników stolika przesuwnego i stolika rotacyjnego opisanych wyżej; -Część XI- dostawa automatycznego licznika kolonii; -Część XII- dostawa detektora promieniowania CR-39 wraz z zestawem odczynników do wytrawiania; -Część XIII- dostawa modułu oprogramowania STATISTICS TOOLBOX do MATLAB; -Część XIV- dostawa programu do opracowywania danych cytometrycznych FLOWJO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ od nr 4.I do 4.XIV..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 33.15.20.00 - Inkubatory 38.31.11.00 - Elektroniczne wagi analityczne 38.43.20.00 - Aparatura do analizowania 38.42.70.00 - Fluksometry 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.51.00.00 - Mikroskopy 38.55.00.00 - Liczniki 39.14.33.10 - Stoliki 39.30.00.00 - Różny sprzęt 42.11.10.00 - Silniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: -dla części I- 70,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt), -dla części II- 300,00 zł (słownie złotych: trzysta), -dla części III- 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc), -dla części IV- 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc), -dla części V- 600,00 zł (słownie złotych: sześćset), -dla części VI- 100,00 zł (słownie złotych: sto), -dla części VII- 290,00 zł (słownie złotych: dwieście dziewięćdziesiąt), -dla części VIII- 230,00 zł (słownie złotych: dwieście trzydzieści), -dla części IX- 260,00 zł (słownie złotych: dwieście sześćdziesiąt) -dla części X- 1 700,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc siedemset). -dla części XI- 950,00 zł (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt). -dla części XII- 50,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt). -dla części XIII- 40,00 zł (słownie złotych: czterdzieści). -dla części XIV- 50,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium- Dostawa ..- część .. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, w szczególności: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze dpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują min 2 dostawy o charakterze i wielkości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia- w odniesieniu do każdej części zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: -dla części I- 3 000 zł brutto każda; -dla części II- 12 000 zł brutto każda; -dla części III- 50 000 zł brutto każda; -dla części IV- 40 000 zł brutto każda; -dla części V- 20 000 zł brutto każda; -dla części VI- 5 500 zł brutto każda; -dla części VII- 12 000 zł brutto każda; -dla części VIII- 9 500 zł brutto każda; -dla części IX- 10 800 zł brutto każda. -dla części X- 75 500 zł brutto każda. -dla części XI- 38 000 zł brutto każda. -dla części XII- 2 300 zł brutto każda. -dla części XIII- 1 700 zł brutto każda. -dla części XIV- 2 300 zł brutto każda. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: -nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN d)spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, f) zaproponują sprzęt o parametrach nie gorszych niż opisane w załącznikach Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2)Opis dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej orazi w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (co najmniej dwie dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż: -dla części I- 3 000 zł brutto każda; -dla części II- 12 000 zł brutto każda; -dla części III- 50 000 zł brutto każda; -dla części IV- 40 000 zł brutto każda; -dla części V- 20 000 zł brutto każda; -dla części VI- 5 500 zł brutto każda; -dla części VII- 12 000 zł brutto każda; -dla części VIII- 9 500 zł brutto każda; -dla części IX- 10 800 zł brutto każda; -dla części X- 75 500 zł brutto każda; -dla części XI- 38 000 zł brutto każda; -dla części XII- 2 300 zł brutto każda; -dla części XIII- 1 700 zł brutto każda; -dla części XIV- 2 300 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg załącznika Nr 5 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały zrealizowane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). 7)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł. 8)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9)Wzór karty gwarancyjnej, który w swej treści oprócz terminu gwarancji, zawierał będzie informacje określającą czas przystąpienia do usunięcia wad i usterek. 10)Dowód wpłaty wadium. 11)Wypełnioną i podpisaną specyfikację techniczną, na załączniku Nr 1 do Formularza Ofertowego Wykonawcy. 12)W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć materiały producenta, potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu (wymagane w języku polskim). Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2.1 Rozporządze?nia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumen?tów, jakich może żądać Zamawia?jący od Wykonawcy oraz form, w jakich te do?kumenty mogą być składane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605- z późniejszymi zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pokój nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rozwój bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa NI LAB WINDOWS/CVI Full Dev System- wersja dla Uczelni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa NI LAB WINDOWS/CVI Full Dev System- wersja dla Uczelni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu- Standardy kalibracyjne o koncentracji 100mg/l i pojemności opakowania 100 ml.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu- Standardy kalibracyjne o koncentracji 100mg/l i pojemności opakowania 100 ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa tabletkarki ręcznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tabletkarki ręcznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa młynka do proszkowania materiałów mineralnych do analizy próbek w metodzie XRF, geologii, chemii z pełnym wyposażeniem (elektrycznego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa młynka do proszkowania materiałów mineralnych do analizy próbek w metodzie XRF, geologii, chemii z pełnym wyposażeniem (elektrycznego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wagi analitycznej ze szklaną obudową komory pomiarowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wagi analitycznej ze szklaną obudową komory pomiarowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa zestawu certyfikowanych kalibracyjnych źródeł promieniotwórczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu certyfikowanych kalibracyjnych źródeł promieniotwórczych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zestawu pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych elektronicznych z wyrzutnikiem; zestaw pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych autoklaw owalnych z wyrzutnikiem; statyw na 3 zestawy pipet jednokanałowych elektronicznych zgodny z pipetami opisanymi wyżej; statyw karuzelowy dla 6 jednokanałowych pipet zgodny z pipetami opisanymi wyżej; analogowy sensor laserowy do pomiaru odległości z wyjściem napięciowym, prądowymi i quasi analogowym przez RS-232.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych elektronicznych z wyrzutnikiem; zestaw pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych autoklaw owalnych z wyrzutnikiem; statyw na 3 zestawy pipet jednokanałowych elektronicznych zgodny z pipetami opisanymi wyżej; statyw karuzelowy dla 6 jednokanałowych pipet zgodny z pipetami opisanymi wyżej; analogowy sensor laserowy do pomiaru odległości z wyjściem napięciowym, prądowymi i quasi analogowym przez RS-232.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mikroskopu optycznego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikroskopu optycznego i oprogramowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa przenośnego inkubatora z atmosferą CO2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przenośnego inkubatora z atmosferą CO2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa stolika z elektrycznym przesuwem krokowym X - Y - Z; silniki krokowe do stolika przesuwnego opisanego wyżej; stolik rotacyjny elektryczny; kontroler 8-pozycyjny do silników stolika przesuwnego i stolika rotacyjnego opisanych wyżej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa stolika z elektrycznym przesuwem krokowym X - Y - Z; silniki krokowe do stolika przesuwnego opisanego wyżej; stolik rotacyjny elektryczny; kontroler 8-pozycyjny do silników stolika przesuwnego i stolika rotacyjnego opisanych wyżej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.33.10-2, 42.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa automatycznego licznika kolonii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa automatycznego licznika kolonii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa detektora promieniowania CR-39 wraz z zestawem odczynników do wytrawiania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa detektora promieniowania CR-39 wraz z zestawem odczynników do wytrawiania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa modułu oprogramowania STATISTICS TOOLBOX do MATLAB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa modułu oprogramowania STATISTICS TOOLBOX do MATLAB.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa programu do opracowywania danych cytometrycznych FLOWJO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa programu do opracowywania danych cytometrycznych FLOWJO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.