eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Wykonanie, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych z wyposażeniem do pracowni fizyczno-chemicznej w I LO w Krotoszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Krotoszyn: Wykonanie, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych z wyposażeniem do pracowni fizyczno-chemicznej w I LO w Krotoszynie
Numer ogłoszenia: 174267 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319752 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Hugona Kołłątaja, ul. Kołłątaja 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 725 36 49, faks 0-62 725 36 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych z wyposażeniem do pracowni fizyczno-chemicznej w I LO w Krotoszynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych z wyposażeniem do pracowni fizyczno-chemicznej w I LO w Krotoszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki Nr 1 do SIWZ 2.4. Dostarczone meble oraz wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad. Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę, wniesienie i montaż mebli oraz wyposażenia. Przedmiot zamówienia należy całkowicie przygotować do natychmiastowego użytku. 2.5. Wymiary podane przez Zamawiającego (Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ), należy bezwzględnie sprawdzić przed rozpoczęciem realizacji zamówienia (wskazana wizja lokalna przed złożeniem oferty). Zamawiający dopuszcza różnice wymiarowe w zależności od produkowanych typów szeregów mebli, w zakresie +/- 5 %. 2.6. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych takich samych lub lepszych niż przedstawione w opisie. 2.7. Meble winny być wykonane zgodnie z normą PN-EN1729-1:2007, PN 1729-2:2007 oraz innymi przepisami prawa regulującymi wymagania w zakresie ergonomii, bezpieczeństwa i odpowiedniej jakości. 2.8. Najpóźniej w dniu podpisania końcowego protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami uwzględniającymi wymagania ergonomii, bezpieczeństwa i zagwarantowanie dobrej jakości na dostarczone meble i wyposażenie. 2.9. Z uwagi na fakt, iż termin wykonania zamówienia obejmuje również rok szkolny, Wykonawca podczas prac, szczególnie montażowych, winien zachować szczególną ostrożność oraz zapewnić bezpieczeństwo uczniom, pracownikom oraz osobom trzecim przebywającym w budynku podczas wykonywania prac. 2.10. Dostawa nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do pomieszczenia pracowni fizyczno-chemicznej w I LO w Krotoszynie, w terminie i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 2.11. Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, uważa się dzień, w którym podpisany zostanie protokół końcowego odbioru bez zastrzeżeń. 2.12. Zamawiający informuje, iż równolegle do prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, w pomieszczeniu nr 7 (pracownia fizyczno-chemiczna) wykonywane będą roboty budowlane związane z remontem i dostosowaniem pracowni fizyczno-chemicznej do założonych projektów. Wykonawcy obydwu zamówień winni ze sobą współpracować w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAWO Tadeusz Flieger, ul. Grochowska 12, 60-277 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63222,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63222,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69293,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.