To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-05
Dąbrowa Górnicza: Termomodernizacja placówek oświatowych - Zespół Szkół Sportowych - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 174247 - 2016; data zamieszczenia: 05.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157009 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja placówek oświatowych - Zespół Szkół Sportowych - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164) o wartości zamówienia poniżej 5.225.000 EUR. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia stałego i ruchomego dla segmentu E, zawierającego sale gimnastyczne, Zespołu Szkół Sportowych w Dąbrowie Górniczej - szczegółowy zakres określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do zaproszenia do udziału w negocjacjach.3. Uszczegółowienie sekcji IV.6)ogłoszenia - INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ- cena netto oferty wybranej będącej jednocześnie ofertą z najniższą i najwyższą ceną wynosi- 96.326,82 zł.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 37.45.10.00 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Firm: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane A. Piaskowski i Spółka Sp. z o.o. - Lider, ul. Chopina 14, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo-Handlowe TRANSCOM Sp. z o.o. - Partner, ul. Józefowska 81, 40-145 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99675,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118481,99
Oferta z najniższą ceną: 118481,99 / Oferta z najwyższą ceną: 118481,99
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie podstawowe pn. Termomodernizacja placówek oświatowych - Zespół Szkół Sportowych oznaczone przez Zamawiającego nr ZP.WIM.271.4.20.2015 zostało udzielone w dniu 01.09.2015 r. w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające, stanowiące wartość nie większą niż 50% wartości zamówienia podstawowego, przewidziane zostało w treści SIWZ dla zamówienia podstawowego (pkt 4.2 SIWZ) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym opublikowanym w Dz. U. U.E. w dniu 08.04.2015 r. pod nr 2015/S 068-121362 (sekcja VI.3. pkt. II. Informacja o wznowieniach zwierała zapis o treści: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia). Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość szacunkową zamówienia podstawowego wraz z wartością zamówień uzupełniających, ustalono na kwotę 37.218.755,49 zł netto-co podano również w treści ogłoszenia o udzieleniu zamówienia opublikowanego w Dz. U. U.E. z dn. 10.09.2015 r. pod nr 2015/S 175-317617 - sekcjaV.4). Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego bez przewidywanych zamówień uzupełniających wynosi 24.812.503,66 zł netto. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia uzupełniającego wynosi 99. 675,51 zł netto, co łącznie z poprzednio udzielonym zamówieniem uzupełniającym na wartość 738.699,59 zł netto, stanowić będzie 3,38 % wartości zamówienia podstawowego, a tym samym próg wartości przewidywanych zamówień uzupełniających nie zostanie przekroczony. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3-ch lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które nastąpiło 01.09.2015r.na rzecz dotychczasowego Wykonawcy, którym jest Konsorcjum Firm w składzie: Lider: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane A. Piaskowski i Spółka Sp. z o.o., ul. Chopina 14, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Partner: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo- Handlowe TRANSCOM Sp. z o.o., ul. Józefowska 81, 40-145 Katowice. Zamawiający wszczynając postępowanie na zamówienie podstawowe przewidywał udzielenie zamówień uzupełniających, brał bowiem pod uwagę, że w ~ 30 letnim budynku oświatowym o bardzo dużej kubaturze, gdzie prowadzony jest remont na obiekcie czynnym, zajdzie potrzeba wykonania niektórych prac w zakresie większym niż przewiduje to dokumentacja projektowa. Zakres zamówienia uzupełniającego jest następujący: 1. Słupki do siatkówki aluminiowe owalne z siatką do siatkówki -3 kpl, 2. Osłony słupków do siatkówki - 3 kpl., 3. Przyrząd do mierzenia wysokości siatki - 1 kpl, 4. Stojak sędziowski do siatkówki - 1 kpl., 5. Zestaw szyn przyściennych z mechanizmem naciągowym, siatka do siatkówki czarna, wzmocniona - 1 kpl., 6. Tablica do koszykówki o wym. 1,05 x 1,8 m kolor biały z obręczami i siatką oraz wysięgniki stalowe naścienne dł. do 1 m - 1 kpl., 7. Bramki do piłki ręcznej aluminiowe z siatkami 1 kpl., 8. Dostawa i montaż materacy zabezpieczających ściany za tablicami do kosza -14 szt., 9. Dostawa i montaż siatek zabezpieczających okna z osprzętem naciągowym, - 1 kpl., 10. dostawa i montaż drabinek gimnastycznych pojedynczych - 18 szt., 11. Dostawa i montaż lustra o wym 7,0 x 2,0 m na podkładzie z MDF - 1 kpl., 12. Dostawa i montaż wieszaków z półką i siedziskiem o szer. 80 cm, wys. 2,0 m - 32 szt., 13. malowanie linii na posadzce dużej sali gimnastycznej - 1 kpl., 14. Montaż podpór wiszących na piłki Thera Band - 1 kpl. Zakres zamówienia podstawowego zostanie zwiększony przez ponowne udzielenie zamówienia w przedmiocie mieszczącym się w zakresie zamówienia podstawowego. Wszystkie pozycje przedmiaru zamówienia uzupełniającego są tożsame rodzajowo z pozycjami występującymi w zamówieniu podstawowym. Podstawę wyceny dostaw i montażu wyposażenia sal gimnastycznych stanowi kalkulacja własna, tak samo jak dostawa pozostałego wyposażenia szkoły w kosztorysie ofertowym do zamówienia podstawowego. Dostawa i montaż wyposażenia stałego i ruchomego w zakresie sal gimnastycznych, zarówno w zamówieniu podstawowym (np. poz. 9.1 i poz. 9.2 kosztorysu ofertowego nr 11) jak i uzupełniającym (poz. 1 do 9 i 14 zakresu jw.), objęte są tym samym kodem CVP 37451000-4 - sprzęt do sportów uprawianych na boiskach, natomiast: - poz. nr 10 zamówienia uzupełniającego jest tożsama z poz. 8.6.1 kosztorysu ofertowego nr 10 w zamówieniu podstawowym, - poz. nr 11 zamówienia uzupełniającego jest tożsama z poz. 16.6 kosztorysu ofertowego nr 11, - poz. nr 12 zamówienia uzupełniającego jest tożsama z poz. 11.3 kosztorysu ofertowego nr 11, - poz. nr 13 zamówienia uzupełniającego stanowi element z poz. 6.2.46 kosztorysu ofertowego nr 10. Powyższe, stanowi dowód tożsamości rodzajowej zakresów zamówienia podstawowego i uzupełniającego, jak i zgodności przedmiotu zamówienia uzupełniającego z przedmiotem zamówienia podstawowego sankcjonujące udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa staplerów
- Zakup endoskopów na potrzeby Pracowni Endoskopowej
- Przygotowywanie oraz wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z pomocy społecznej w roku 2024
- "Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Dąbrowa Górnicza"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Izolacja fundamentów i wymiana opaski betonowej w Budynku Naukowym w Kłudzienku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.