eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzyska › Usługa - organizacja i przeprowadzenie w roku 2013 kursów zawodowych - z poprzedzającym je indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji - dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Brzyska współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Brzyska: Usługa - organizacja i przeprowadzenie w roku 2013 kursów zawodowych - z poprzedzającym je indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji - dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Brzyska współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 174242 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzyskach , Brzyska, 38-212 Brzyska, woj. podkarpackie, tel. 13 446 01 03, faks 13 446 01 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzyska.pl/index.php/gops

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa - organizacja i przeprowadzenie w roku 2013 kursów zawodowych - z poprzedzającym je indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji - dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Brzyska współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: 1)indywidualne doradztwo zawodowe 2)trening kompetencji i umiejętności społecznych; 3)zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 12 uczestników projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzyskach p.t. Czas na aktywność w Gminie Brzyska w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Zamówienie będzie realizowane w formie jednej zintegrowanej usługi w 2 (dwóch) wymienionych poniżej zakresach tematycznych, stanowiącej jedno zadanie według wymogów Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1)Zakres 1 - kurs zawodowy kucharz-ciastkarz z poprzedzającym go indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji i umiejętności społecznych - dla 6 uczestniczek. 2)Zakres 2 - kurs zawodowy florystyka z elementami decoupage oraz obsługą kas fiskalnych z poprzedzającym go indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji i umiejętności społecznych - dla 6 uczestniczek. 3.Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia w budynkach gminnych na podstawie odrębnego uzgodnienia. Wykonawca pokrywa koszty swojego dojazdu do miejsca świadczenia usługi. 4.Miejsce odbywania szkolenia: gmina Brzyska - powiat jasielski (woj. podkarpackie); zajęcia odbywały się będą w sali konferencyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach a jedynie część praktyczna kursu kucharz-ciastkarz - w kuchni Domu Ludowego na terenie Gminy Brzyska. W przypadku zajęć odbywających się poza salą konferencyjną Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestniczkom szkolenia bezpłatnego bezpośredniego dowozu sprzed Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach do miejsca szkolenia i z powrotem. Koszt ewentualnego dowozu ponosi Wykonawca. 5.Wykonawca powinien posiadać zgodę na realizacje szkolenia w danym zakresie, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają. 6.Wykonawca przeprowadzi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa badania lekarskie w celu uzyskania przez poszczególnych uczestników szkolenia orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu oraz możliwości podjęcia zatrudnienia zgodnie z kierunkiem szkolenia, a także - jeżeli specyfika kursu tego wymaga - badania sanitarno-epidemiologiczne. Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich. 7.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu osprzęt i odzież ochronną, jeżeli konieczność taka wynika z obowiązujących przepisów BHP. 8.Wszelkie stosowane w trakcie zajęć praktycznych materiały, preparaty używane przez uczestników szkolenia muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające je do obrotu na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania dokumentów potwierdzających spełnienie opisanego tutaj wymogu. 9.Każdy kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem i oceną nabytych umiejętności. Wykonawca sporządzi protokół ze sprawdzenia i oceny nabytych umiejętności. 10.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z uczestnikami zajęć praktycznych zgodnych z kierunkiem realizowanego kursu. 11.Zajęcia mają być prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń i warsztatów. Na zajęciach należy wykorzystać materiały dydaktyczne takie jak podręczniki lub skrypty tematyczne, foliogramy lub prezentacje multimedialne, oprogramowanie komputerowe dotyczące zakresu szkolenia oraz sprzęt i narzędzia niezbędne do zajęć praktycznych. Koszt wyposażenia się w powyższe ponosi Wykonawca. 12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć w formie kształcenia na odległość. 13.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić profesjonalną kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie szkolenia, tak w części teoretycznej jak i praktycznej. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków w trakcie realizacji kursu. 15.Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) a w razie wystąpienia wypadku - sporządzi protokół okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia zaistniałego z udziałem uczestnika szkolenia. 16.Każdy z uczestników musi otrzymać, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia nie podlegające zwrotowi niezbędne materiały dydaktyczne na własność: podręcznik lub skrypt tematyczny notatnik i długopis. Jeden komplet materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych. 17.Szkolenie powinno mieć opiekuna wskazanego przez Wykonawcę, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 18.Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania schematu indywidualnego planu działania a także konspektu treningu kompetencji społecznych z wykorzystaniem ćwiczeń odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, który Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przy podpisaniu umowy. W terminie 5 dni przed przystąpieniem do realizacji kursu - kursów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu szczegółowy program zajęć do akceptacji. 19.Zajęcia powinny być realizowane w dni robocze powszednie od poniedziałku do piątku, z pominięciem sobót i dni ustawowo uznanych za wolne od pracy. UWAGA: Szczegółowe harmonogramy zajęć Wykonawca ustali w porozumieniu z Zamawiającym w terminie tygodniowym po podpisaniu umowy. 20.Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, licząca 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny. 21.Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach 8.00 - 15.00 i nie powinny przekraczać podanych godzin w ciągu jednego dnia szkolenia włącznie z ewentualnym dowozem opisanym w ust. 4 powyżej. 22.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia catering w dniach zajęć w ilości odpowiadającej ilości osób biorących udziału w szkoleniu. Catering obejmuje kawę, herbatę, zimne napoje, owoce i ciasteczka - dostępne w trakcie przerw - a gdy zajęcia w wymiarze dziennym przekraczały będą 6 godzin zegarowych dodatkowo wymagany będzie jeden gorący posiłek tj.: zupę, drugie danie i napój. Dostawa posiłków powinna się odbywać przy zachowaniu podstawowych norm sanitarnych i BHP. Posiłki zapewnione przez Wykonawcę powinny być świeże, zdrowe, sycące. 23.Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest ponadto do: 1)informowania przed każdymi zajęciami uczestników o współfinansowaniu szklenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 2)prowadzenia szkolenia zgodnie z harmonogramem, do odstąpienia od którego wymagana będzie uprzednia zgoda Zamawiającego, 3)niezwłocznego informowania Zamawiającego o nieobecności któregokolwiek uczestnika, przerwaniu lub rezygnacji przez uczestnika ze szkolenia oraz innych sytuacjach mających wpływ na prawidłowy przebieg zajęć i realizację umowy, 4)przygotowania i wydania uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia zaświadczeń informujących o uczestnictwie w szkoleniu współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowywania projektów w ramach POKL 2007-2013. Treść zaświadczenia zostanie uzgodniona z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega aby wydanie uczestnikom zaświadczeń tutaj opisanych nastąpiło podczas spotkania w uroczystym charakterze, w miejscu (pomieszczenia w budynkach gminnych), czasie i porządku odrębnie uzgodnionym z Zamawiającym - wynikły stąd wydatek Wykonawca powinien uwzględnić w swojej kalkulacji, 5)prowadzenia dokumentacji zajęć w tym: dziennika zajęć z tematami zajęć i ich wymiarem, list obecności uczestników szkolenia z potwierdzeniem przez uczestnika własnoręcznym podpisem stawiennictwa na zajęciach, list potwierdzających korzystanie uczestników szkolenia z cateringu, listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, list potwierdzającej odbiór zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, 6)przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po przeprowadzonym każdym obszarze (doradztwo, trening, kurs) szkolenia - wzór ankiety stanowi Załącznik Nr 10, 7)prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami BHP w tym zakresie, 8)promocji projektu poprzez oznaczenie miejsc zajęć, środków i materiałów dydaktycznych oraz wszelkich opracowanych na potrzebę prawidłowej realizacji zadania materiałów logo Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności oraz logo Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach jako realizatora projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 i zachowaniem warunków określonych we wzorze umowy, 9)dokonania wpisu o szkoleniu na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl i jego aktualizowania przynajmniej raz w miesiącu. 24.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników poszczególnych zajęć wyłącznie z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie tylko za faktyczną liczbę uczestników i nie będzie on zgłaszał z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego. 25.Zamawiający dopuszcza możliwość - po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody - zmiany osób przeprowadzających szkolenie. W takim przypadku Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez te osoby warunków określonych w SIWZ. 26.Wykonawca zapewni możliwość wglądu przez Zamawiającego do prowadzonej w ramach zajęć dokumentacji oraz umożliwi Zamawiającemu wizytację zajęć (bez uzgodnienia z Wykonawcą terminu wizytacji) w tym wykonania dokumentacji fotograficznej na potrzeby dokumentacyjne projektu. Zamawiający zastrzega możliwość udziału także w końcowym sprawdzeniu umiejętności uczestników. 27.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi po ukończeniu szkolenia przez wszystkich wskazanych przez Zamawiającego uczestników, wypełnieniu postanowień umowy i przekazaniu Zamawiającemu w ciągu 5 dni, licząc od dnia zakończenia szkolenia, całej wymaganej dokumentacji w tym: 1)dziennika zajęć, 2)ankiet ewaluacyjnych uczestników, 3)list obecności uczestników szkolenia, 4)list potwierdzających korzystanie uczestników szkolenia z cateringu, 5)listy potwierdzającej odbiór przez uczestników szkolenia materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, 6)indywidualnych planów działania, 7)konspektów i harmonogramów zajęć, 8)końcowego sprawozdania z treningu, 9)własnej dokumentacji fotograficznej zajęć, 10)kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem, orzeczeń o których mowa w § 3 ust. 6 SIWZ wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór, 11)kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem, protokołów sporządzonych ze sprawdzenia nabytych umiejętności o których mowa w § 3 ust. 9 SIWZ, 12)kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem, sporządzonych ocen nabytych umiejętności o których mowa w § 3 ust. 9 SIWZ, 13)kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem, zaświadczeń o których mowa w § 3 ust. 23 pkt 4 SIWZ wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Uwagi wspólne do przedmiotu zamówienia 1. ZAJĘCIA REALIZOWANE W RAMACH DORADZTWA ZAWODOWEGO I TRENINGU KOMPETECJI MOGĄ BYĆ REALIZOWANE DLA KAŻDEGO Z TYCH OBSZARÓW WSPÓLNIE (tj. uczestniczki np. kursu kucharz-ciastkarz mogą odbywać np. trening kompetencji połączony z uczestniczkami kursu florystka) - NIE DOPUSZCZA SIĘ NATOMIAST POŁĄCZENIA W JEDNYM CZASIE RÓŻNYCH OBSZARÓW SZKOLENIA UCZESTNICZEK DANEJ GRUPY (tj. uczestniczki np. kursu kucharz-ciastkarz nie mogą odbywać np. kursu zawodowego i w tym samym czasie np. treningu kompetencji) ANI RÓŻNYCH KURSÓW ZAWODOWYCH (oczekiwane jest zrealizowanie wpierw jednego kursu by późnej zrealizować drugi). 2. Zamawiający oczekuje nastawienia przede wszystkim na naukę i utrwalenie w uczestniczkach praktycznych umiejętności - z tego tytułu program szkolenia, a szczególnie kursów zawodowych, powinien obejmować w większości zajęcia praktyczne. Zakres 1 - Kucharz-ciastkarz - z poprzedzającym indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji i umiejętności społecznych. 1. Liczba uczestników: 6 uczestniczek. 2. Celem szkolenia jest: 1) przygotowanie uczestniczek do przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, efektywnego poszukiwania pracy, pisania CV i podania o pracę. W ramach tego elementu stworzonych ma zostać także 6 indywidualnych planów działania służących przygotowaniu własnej ścieżki zawodowej - indywidualne doradztwo zawodowe w wymiarze 4 godzin na każdą uczestniczkę; 2) podniesienie w uczestniczkach poczucia własnej wartości, poprawy asertywności i rozwoju umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych lub stresujących a prócz tego zajęcia mają motywować uczestniczki do wprowadzenia zmian w swoim życiu oraz uczyć komunikacji interpersonalnej - trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 30 godzin na każdą uczestniczkę; 3) uzyskanie przez uczestniczki teoretycznego i przede wszystkim praktycznego przygotowania do samodzielnej pracy jako kucharz-ciastkarz - kurs zawodowy w wymiarze minimum 160 godzin na każdą uczestniczkę. 3. Miejsce odbywania kursu: gmina Brzyska - powiat jasielski (woj. podkarpackie); zajęcia praktyczne odbywały się będą w kuchni Domu Ludowego na terenie Gminy Brzyska zaś pozostałe w sali konferencyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach. W przypadku zajęć odbywających się poza salą konferencyjną Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestniczkom szkolenia bezpłatnego bezpośredniego dowozu sprzed Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach do miejsca szkolenia i z powrotem. Koszt ewentualnego dowozu ponosi Wykonawca. 4. Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: organizacja produkcji; obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu; zasady żywienia, planowanie posiłków i układanie prostego menu, porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw; organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy; przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych; ocenianie jakościowe i ilościowe surowców, półproduktów i wyrobów gotowych; zasady bhp na stanowisku pracy; wymogi sanitarne; przestrzeganie zasad dobrej praktyki higienicznej (GHP) i dobrej praktyki produkcji (GMP), system HACCP; zajęcia praktyczne. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędne materiały do nauki praktycznej, w ilości zapewniającej prawidłową realizację kursu. 6. Wykonawca przeprowadzi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa badania sanitarno-epidemiologiczne dla uczestników. Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzenia wymaganych badań. Zakres 2 - Florystyka z elementami decoupage z obsługą kasy fiskalnej - z poprzedzającym indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji i umiejętności społecznych. 1. Liczba uczestników: 6 uczestniczek. 2. Celem szkolenia jest: 1) przygotowanie uczestniczek do przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, efektywnego poszukiwania pracy, pisania CV i podania o pracę. W ramach tego elementu stworzonych ma zostać także 6 indywidualnych planów działania służących przygotowaniu własnej ścieżki zawodowej - indywidualne doradztwo zawodowe w wymiarze 4 godzin na każdą uczestniczkę; 2) podniesienie w uczestniczkach poczucia własnej wartości, poprawy asertywności i rozwoju umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych lub stresujących a prócz tego zajęcia mają motywować uczestniczki do wprowadzenia zmian w swoim życiu oraz uczyć komunikacji interpersonalnej - trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 30 godzin na każdą uczestniczkę; 3) uzyskanie przez uczestniczki teoretycznego i przede wszystkim praktycznego przygotowania do samodzielnej pracy jako florystyka obsługująca kasę fiskalną - kurs zawodowy w wymiarze minimum 150 godzin na każdą uczestniczkę. 3. Miejsce odbywania kursu: gmina Brzyska - powiat jasielski (woj. podkarpackie); zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywały się będą w sali konferencyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach. W przypadku zajęć odbywających się poza salą konferencyjną Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestniczkom szkolenia bezpłatnego bezpośredniego dowozu sprzed Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach do miejsca szkolenia i z powrotem. Koszt ewentualnego dowozu ponosi Wykonawca. 4. Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy, organizacja pracy i odpowiedzialność materialna, etyka w zawodzie, towaroznawstwo, profesjonalna obsługa klienta, zarządzanie obrotem, obsługa kas fiskalnych w tym: rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, zasad działania i opis techniczny, programowanie kas fiskalnych; ćwiczenia praktyczne dotyczące obsługi kasy fiskalnej oraz szczególnie technik decoupage i florystyki. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędne materiały do nauki praktycznej, w ilości zapewniającej prawidłową realizację kursu. Wykonawca zapewni w przypadku zajęć praktycznych przy obsłudze kas fiskalnych co najmniej jedno stanowisko z kasą fiskalną przypadające na dwóch uczestników kursu. 6. Wykonawca przeprowadzi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa badania sanitarno-epidemiologiczne dla uczestników. Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzenia wymaganych badań. Postanowienia wspólne dla indywidualnego doradztwa zawodowego w każdym z Zakresów 1. Indywidualne zajęcia z doradcą mają na celu ukierunkowanie uczestnika na rozwój zawodowy i pomóc mu opracować indywidualny plan działania. Na podstawie zdiagnozowanych przez konsultanta potrzeb uczestnicy i organizator będą mieli możliwość lepszego doboru własnej ścieżki zawodowej oraz form oddziaływania. 2. W ramach zajęć z doradztwa indywidualnego konsultant wspólnie z uczestnikiem opracuje jego indywidualny plan działania, który Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Postanowienia wspólne dla treningu kompetencji i umiejętności społecznych w każdym z Zakresów 1. Celem treningu kompetencji społecznych jest: integracja grupy, poznanie osób o podobnych problemach i doświadczeniach życiowych, trening pozwoli na większą koncentrację na omawianych zagadnieniach, wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami oraz możliwość otrzymania indywidualnego wsparcia od trenera także po zakończeniu zajęć. 2. Zakres merytoryczny treningu kompetencji społecznych powinien być dostosowany do potrzeb uczestników. Minimalny zakres merytoryczny treningu kompetencji społecznych obejmuje: 1) Umiejętności interpersonalne; 2) Usamodzielnienie; 3) Radzenie sobie w sytuacjach trudnych; 4) Motywacja..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 82.50.00.00 - 82.50.00.00 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda: Posiadania przez Wykonawcę zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j.: Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 ze zm.) aktualnego wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Urząd Pracy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda: Wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 3 usługi w każdym obszarze (doradztwo, trening, kurs) w poszczególnych Zakresach (Zakres 1, Zakres 2). Gdy chodzi o kursy zawodowe wykonana musi być co najmniej jedna usługa z każdego profilu składającego się na obszar kurs danego Zakresu (np. choć jeden kucharz lub równoważne i choć jeden ciastkarz lub równoważne i do tego kolejne, w sumie składając się na 3 usługi w obszarze kucharz-ciastkarz).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda: Dysponowania co najmniej 1 osobą (dotyczy każdego obszaru w każdym Zakresie) wyznaczoną do realizacji zajęć teoretycznych i/lub praktycznych, która posiada wykształcenie, uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym obszarze tematycznym. Do realizacji indywidualnego doradztwa zawodowego oczekuje się posiadania wyższego wykształcenia właściwego bądź uzupełniającego w kierunku doradztwa zawodowego lub posiadania uprawnień zawodowych doradcy zawodowego co najmniej I stopnia. Do realizacji treningu kompetencji i umiejętności zawodowych oczekuje się posiadania wyższego wykształcenia i oraz przygotowania do pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym lub posiadania poświadczenia kwalifikacji trenerskich. Do realizacji kursów zawodowych oczekuje się posiadania doświadczenia zawodowego w obszarze z danego Zakresu. Wskazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy związany z przedmiotem zamówienia lub przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia odpowiadające swoim rodzajem obszarowi w poszczególnych Zakresach (Zakres 1, Zakres 2).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda: Dysponowania co najmniej 1 osobą (dotyczy każdego obszaru w każdym Zakresie) wyznaczoną do realizacji zajęć teoretycznych i/lub praktycznych, która posiada wykształcenie, uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym obszarze tematycznym. Do realizacji indywidualnego doradztwa zawodowego oczekuje się posiadania wyższego wykształcenia właściwego bądź uzupełniającego w kierunku doradztwa zawodowego lub posiadania uprawnień zawodowych doradcy zawodowego co najmniej I stopnia. Do realizacji treningu kompetencji i umiejętności zawodowych oczekuje się posiadania wyższego wykształcenia i oraz przygotowania do pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym lub posiadania poświadczenia kwalifikacji trenerskich. Do realizacji kursów zawodowych oczekuje się posiadania doświadczenia zawodowego w obszarze z danego Zakresu. Wskazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy związany z przedmiotem zamówienia lub przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia odpowiadające swoim rodzajem obszarowi w poszczególnych Zakresach (Zakres 1, Zakres 2).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda: Objęcia Wykonawcy ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 3 usługi w każdym obszarze (doradztwo, trening, kurs) w poszczególnych Zakresach (Zakres 1, Zakres 2). Gdy chodzi o kursy zawodowe wykonana musi być co najmniej jedna usługa z każdego profilu składającego się na obszar kurs danego Zakresu (np. choć jeden kucharz lub równoważne i choć jeden ciastkarz lub równoważne i do tego kolejne, w sumie składając się na 3 usługi w obszarze kucharz-ciastkarz).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie: 1) Oświadczenie, w zakresie art. 22 ust. 1 PZP), Wykonawcy mogą złożyć w formie: a) oświadczenia podpisanego przez Pełnomocnika, b) oświadczeń podpisanych odrębnie przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) oświadczenia podpisanego wspólnie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2) Oświadczenie, w zakresie art. 24 ust. 1 PZP), musi być złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w formie oświadczenia podpisanego przez uprawnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców (osoby wskazane we właściwym dokumencie rejestrowym, umowie s.c., statucie, etc. lub przez Pełnomocnika danego Wykonawcy). 3) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, mogą złożyć wspólnie dokumenty i oświadczenia wymienione w § 6 ust. 1 (spełnianie warunków będzie oceniane łącznie) a oddzielnie oświadczenie wymienione w § 6 ust. 2. 4) W Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i jego danych teleadresowych - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane teleadresowe. 5) Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja będzie dokonywana z Pełnomocnikiem. 7) W przypadku wybrania oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający oczekuje złożenia odpisu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy. 9) gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - Zamawiający żąda (art. 26 ust. 2 PZP) złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik Nr 4) oraz polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy w stosunku do złożonej oferty mogą nastąpić: 1) w zakresie podmiotów wykonawczych zaangażowanych w realizację niniejszej umowy; 2) w zakresie uczestników szkolenia; 3) w zakresie terminu wykonywania usług - tylko w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili w chwili zawarcia umowy. Warunkiem dokonania zmian umowy, w zakresie tutaj określonym, jeżeli zmiany są wnioskowane przez Wykonawcę, jest złożenie przez niego do Zamawiającego pisemnie umotywowanego wniosku o zmianę umowy na co najmniej 3 dni przed terminem dokonania zmian. Na dzień zawarcia niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy jedynie w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia. Zmiany umowy w tym zakresie dopuszczalne są przez zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku uczestniczenia w szkoleniu mniejszej liczby uczestników o cenę brutto za szkolenie jednego uczestnika

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://brzyska.pl/index.php/gops
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzyskach 38-212 Brzyska 11a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 11:45, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzyskach 38-212 Brzyska 11a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Czas na aktywność w Gminie Brzyska współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.