Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Nowy Wiśnicz: Usprawnienie ruchu kołowego i pieszego w obrębie ulic: Pogodnej, Nowej, Limanowskiej i Lipnickiej w Nowym Wiśniczu.
Numer ogłoszenia: 174224 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Wiśnicz , ul. Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6850912, faks 014 6850911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usprawnienie ruchu kołowego i pieszego w obrębie ulic: Pogodnej, Nowej, Limanowskiej i Lipnickiej w Nowym Wiśniczu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont ciągu pieszego wzdłuż ul. Pogodnej w Nowym Wiśniczna dz. nr 696/1, 696/2 i 696/3, 2) remont nawierzchni pasa drogowego ul. Nowej w Nowym Wiśniczu na dz. nr 679/2,3) remont ciągu pieszego w Nowym Wiśniczu na dz. nr 724/2,4) remont ciągu pieszego w Nowym Wiśniczu na dz. nr 840/2.Szczegółowy zakres robót należy wycenić i wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w rozdziale V SIWZ oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę PZP warunki: 1.1Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP.1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - należy udokumentować wykonanie co najmniej jednego zadania w zakresie:a)budowy i/lub przebudowy i/lub remontu chodnika o wartości robót minimum 200 000,00 zł brutto b) budowy i/lub przebudowy i/lub remontu nawierzchni asfaltowej o wartości robót minimum 200 000,00 zł brutto oraz wykazać się minimum jednym pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ;Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 23 ust.1i 2 PZP , pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 3,4,5 muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z pkt 1.2.2) SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością należy rozumieć roboty budowlane spełniające łącznie następujące warunki:- należy udokumentować wykonanie co najmniej jednego zadania w zakresie:c)budowy i/lub przebudowy i/lub remontu chodnika o wartości robót minimum 200 000,00 zł brutto d) budowy i/lub przebudowy i/lub remontu nawierzchni asfaltowej o wartości robót minimum 200 000,00 zł brutto. 7. Wykaz kluczowego personelu wykonawcy: należy wykazać się minimum jednym pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (aktualny wpis do właściwej izby zawodowej), zgodnie z pkt 1.2.2) SIWZ ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 8. Zobowiązanie innych podmiotów ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ 9. Oświadczenie o udzieleniu przez wykonawcę 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ 10. Wykazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ 11. Zaakceptowany projekt umowy ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 12. Kosztorys ofertowy (zgodnie z przedmiarem robót) ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. 13. Zgodnie z art. 23 ust.1 i 2 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo rezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, min. tytuł postępowania. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Mocodawcę lub notariusza. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz ofertą, z wyłączeniem pełnomocnictwa. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek dołączenia do oferty dokumentów wymienionych w rozdz. V pkt. 3,4,5. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Wiśnicz Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz pok. nr 16..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Wiśnicz Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz Sekretariat pok. nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Dostawy warzyw świeżych - wiosna do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Naprawa nawierzchni asfaltowej dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Bocheńskiego
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Nowy Wiśnicz, zespół zamkowy (I poł. XVII w.) remont konserwatorski wraz z częściową rekonstrukcją muru bastionu wschodniego fortyfikacji- etap IV.
- Budowa ścieżki rowerowej przy drodze gminnej nr 580282 K Stary Wiśnicz - Kobyle na dz. 1473/1 w Starym Wiśniczu
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.