eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej na PCV i AL w budynkach Collegium Maximum (Rektorat) przy ul. Wojska Polskiego 28, Wydziału Technologii Drewna przy ul. Wojska Polskiego 38/42, Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu przy ul. Wojska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Poznań: wykonanie wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej na PCV i AL w budynkach Collegium Maximum (Rektorat) przy ul. Wojska Polskiego 28, Wydziału Technologii Drewna przy ul. Wojska Polskiego 38/42, Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu przy ul. Wojska Polskiego 31 Akademii Rolniczej w Poznaniu ze składaniem ofert częściowych - liczba zadań:3
Numer ogłoszenia: 174200 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej na PCV i AL w budynkach Collegium Maximum (Rektorat) przy ul. Wojska Polskiego 28, Wydziału Technologii Drewna przy ul. Wojska Polskiego 38/42, Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu przy ul. Wojska Polskiego 31 Akademii Rolniczej w Poznaniu ze składaniem ofert częściowych - liczba zadań:3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej na nową z PCV (AL - 1, 2, 3 piętro w budynku Collegium Maximum) w budynkach Collegium Maximum (Rektorat) przy ul. Wojska Polskiego 28, Wydziału Technologii Drewna przy ul. Wojska Polskiego 38/42, Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu przy ul. Wojska Polskiego 31 Akademii Rolniczej w Poznaniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 28.12.12.00 - Okna z aluminium i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 - 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych), na zadanie nr 2 w wysokości: 22 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych) , na zadanie nr 3 w wysokości: 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz załączą do oferty wn. dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 200 000 PLN na każde zadanie, na które wykonawca składa ofertę, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Z dokumentu wystawionego przez bank musi wprost wynikać i być zapisana kwota, którą wykonawca ma do dyspozycji w pieniądzu lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200 000 zł. na każde zadanie. 7. oświadczenia dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, 8. wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy 9. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień - załączyć zaświadczenia o wpisie na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa dla wszystkich osób przewidzianych w realizacji do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 10. wykaz wykonanych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - minimum jednej roboty budowlanej, polegającej na dostawie i montażu okien i drzwi, o wartości zamówienia brutto min. 200 000 PLN, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone np.: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru itp. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, to powinien udokumentować doświadczenie w wykonaniu minimum dwóch robót budowlanych, polegających na dostawie i montażu okien i drzwi, o wartości zamówienia brutto min. 200 000 PLN każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 11. oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia; 12. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - udzielą co najmniej: 60 miesięcy bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty końcowej odbioru robót 13. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 14. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Na etapie składania ofert, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC, jednakże Zamawiający wymaga przedstawienia oświadczenia wykonawcy, iż w wypadku wybrania jego oferty najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu dokument spełniający wyżej opisany wymóg 15. zestawienie cen jednostkowych w formie pisemnej i elektronicznej, 16. dowód wniesienia wadium (kserokopia). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wojska Polskiego 28, Poznań, Biuro Zamówień Publicznych. Cena za SIWZ w wersji papierowej od Zamawiającego wynosi 120 zł. na każde zadanie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza, pok. 304.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej na nową z PCV i AL budynków Collegium Maximum (Rektorat) A,B przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu zgodnie dokumentacją projektową i zapisami SIWZ. Wykonanie, wymiana stolarki, ślusarki okiennej i drzwiowej;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej na nową z PCV i AL budynków Collegium Maximum (Rektorat) A, B przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu zgodnie dokumentacją projektową i zapisami SIWZ. Wykonanie, wymiana stolarki, ślusarki okiennej i drzwiowej;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5, 25.23.41.00-1, 28.12.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej na nową z PCV i AL budynków Wydziału Technologii Drewna A, B, C, D przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu zgodnie dokumentacją projektową i zapisami SIWZ. Wykonanie, wymiana stolarki, ślusarki okiennej i drzwiowej;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej na nową z PCV i AL budynków Wydziału Technologii Drewna A, B, C, D przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu zgodnie dokumentacją projektową i zapisami SIWZ. Wykonanie, wymiana stolarki, ślusarki okiennej i drzwiowej;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5, 25.23.41.00-1, 28.12.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej na nową z PCV i AL budynków Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu A, B, C i D przy ul. Wojska Polskiego 31 w Poznaniu zgodnie dokumentacją projektową i zapisami SIWZ. Wykonanie, wymiana stolarki, ślusarki okiennej i drzwiowej;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej na nową z PCV i AL budynków Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu A, B, C i D przy ul. Wojska Polskiego 31 w Poznaniu zgodnie dokumentacją projektową i zapisami SIWZ. Wykonanie, wymiana stolarki, ślusarki okiennej i drzwiowej;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5, 25.23.41.00-1, 28.12.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.