eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi w zakresie serwisu, konserwacji oraz napraw zmywarek w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowaniaZP-8/WZŻ/2016.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-22

Wrocław: Usługi w zakresie serwisu, konserwacji oraz napraw zmywarek w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-8/WZŻ/2016.
Numer ogłoszenia: 17419 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25970 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie serwisu, konserwacji oraz napraw zmywarek w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-8/WZŻ/2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi serwisu i napraw urządzeń do maszynowego mycia naczyń wraz z urządzeniami współpracującymi w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 20.12.2016 z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto zgodnie z ofertą Wykonawcy. 3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz przez siebie dostarczonych materiałów i części zamiennych. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz za mienie zamawiającego przekazane do naprawy. 5. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Jego pracowników jak za swoje własne. 6. Gwarancja: 12 miesięcy na wykonane usługi, a na użyte materiały czy zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia. 8. Wykonawca przed przystąpieniem do napraw sprzętu winien oszacować orientacyjnie koszt naprawy lub zużycie techniczne urządzenia . W przypadkach kosztów szacowanych na ponad 50 % wartości naprawionego sprzętu, wykonawca uzgadnia z Zamawiającym realizację naprawy. Jeżeli zamawiający stwierdzi iż naprawa jest nie ekonomiczna po stronie Wykonawcy jest sporządzenie orzeczenia technicznego i przekazanie osobie odpowiedzialnej za obiór . Rozliczenia za wystawienie orzeczenia będzie na podstawie stawki zawartej w umowie jednak nie większej niż 10% roboczogodziny. Warunkiem zapłaty za sporządzenie orzeczenia technicznego jest dołączenie do faktury kopi orzeczenia podpisanego przez kierownika obiektu. 9. O dokładnym terminie naprawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub w inny nie budzący wątpliwości sposób. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterek sprzętu przez Zamawiającego ustala się na 24 godziny Naprawa od momentu zgłoszenia winna być zrealizowana w terminie do 3 dni . 10. Koszty dojazdu, załadunku, przewozu, rozładunku, opakowania i ubezpieczenia na czas wykonywania usługi ponosi Wykonawca 11. W celu przeprowadzenie naprawy Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu niezbędnych materiałów i części zamiennych. Jakość stosowanych części zamiennych musi być zgodna z normami obowiązującymi w tym zakresie, a w szczególności znakiem bezpieczeństwa. 12. Rozliczenie naprawy będzie na podstawie roboczogodziny, środków potrzebnych do konserwacji i napraw oraz części.. W cenie wliczone są koszty dojazdu jakie Wykonawca będzie ponosić. Wykonawca określi procent kosztów zakupu kz (marża) faktury zakupu jaki może nałożyć na środki potrzebne do konserwacji i naprawy oraz części. Części użyte do napraw powinny być oryginalne. Środki wykorzystane będą najwyższej jakości, posiadające kartę charakterystyki, atest, bądź zezwolenie Państwowego Zakładu Higieny lub Ministerstwa Zdrowia. Wykonawca dołączy do każdej faktury protokół z przeglądu który powinien zawierać : -datę zgłoszenia z terminem naprawy wg umowy -model urządzenia i numer fabryczny -opis usterki/usługi -miejsce naprawy -opis naprawy -szczegółowy wykaz części oraz ilość roboczogodzin -podpis serwisanta oraz osoby upoważnionej do odbioru prac z załącznika 3 wraz z datą przekazania urządzeń do naprawy i datą odbioru urządzenia Protokół powinien być sporządzany indywidualnie do każdego urządzenia - kopie faktury za części potrzebne do naprawy oraz materiały. - orzeczenie techniczne w przypadku zużycia technicznego urządzenia lub braku zasadności ekonomicznej naprawy. Osobno będzie rozliczane prace związane serwisem (cena określa wszystkie koszty). Wykonawca będzie wykonywał czynności serwisowe przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz przez siebie dostarczonych materiałów potrzebnych do odkamieniania, czyszczenia itp. a) Zakres czynności które będą się odbywać w marcu i listopadzie 2016r: - odkamienianie grzałki oraz komory mycia wraz z ramionami myjącymi, - kompleksowe czyszczenie całej zmywarki, - przegląd części mechanicznych i rejestracja w karcie urządzenia, - sprawdzenie stężenia chemicznego płynów myjących na powierzchni naczyń i zapis w karcie urządzenia wyniku badania wraz z podpisem, b) Zakres czynności które będą się odbywać w czerwcu 2016r: -odkamienianie grzałki oraz komory mycia wraz z ramionami myjącymi, -sprawdzenie szczelności komory mycia oraz czyszczenie uszczelek pokrywy, -sprawdzenie procesu mycia z kontrolą temperatur poszczególnych etapów oraz rejestrowanie wyników w karcie urządzenia wraz z podpisem - kalibracja i czyszczenie pomp dozujących płyn myjący i nabłyszczający. Marża na środki do konserwacji i naprawy oraz części zamienne nie może przekroczyć 10%...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kowalski Grzegorz TOP-GASTRO, Al. Armii Krajowej 4, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13554,60

  • Oferta z najniższą ceną: 13554,60 / Oferta z najwyższą ceną: 33854,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.