eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wlkp. › Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Tonowie w 2015 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Janowiec Wlkp.: Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Tonowie w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 17418 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Tonowo 52/1, 88-430 Janowiec Wlkp., woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 302-61-84, 302-61-12, faks 0-52 302-61-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpstonowo.znin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Tonowie w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej, około 59 tys. litrów do Domu Pomocy Społecznej w Tonowie w 2015 roku,o parametrach spełniających normy wg PN-C-96024:2001 a) gęstość w temperaturze 15 0C - max.860 kg/m3 b) wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg c) temperatura zapłonu - min. 56oC d) zawartość siarki - max.0,10 % (m/m) e) lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC - max 6 mm 2/s f) zawartość wody - max 200 mg/kg . 2. Zamawiający oświadcza, że olej opałowy lekki przeznaczony jest do celów grzewczych. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo, iż w okresie realizacji umowy może nie wykorzystać pełnej ilości zapotrzebowania określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilość ta uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i zapotrzebowania na ciepłą wodę. Niezrealizowanie oszacowanej ilości, nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Pojemność zbiorników u Zamawiającego wynosi 10 tysięcy litrów, w tym jednorazowe tankowanie wynosić będzie około 7 - 9 tysięcy litrów. 5. Każda dostawa oleju opałowego lekkiego do magazynu paliw DPS w Tonowie, realizowana będzie według odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem, w terminie 48 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia. 6. Przyjmowanie dostaw odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 7:00 -14:00 w obecności osoby odpowiedzialnej za magazyn paliw (w innych dniach i godzinach tylko po wcześniejszym uzgodnieniu takiej możliwości z Zamawiającym). 7. Zamawiający wymaga, aby dostawy oleju opałowego lekkiego odbywały się środkiem transportu przeznaczonym do przewozu paliw i wyposażonym w licznik tankowania posiadający świadectwo legalizacji 8. Koszty transportu oleju opałowego lekkiego do siedziby Zamawiającego oraz jego tankowanie do zbiorników pokrywa Wykonawca. 9. W celu potwierdzenia właściwej jakości przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do każdej kolejnej dostawy załączyć świadectwo jakości lub odpowiednie orzeczenie laboratoryjne przedstawiające parametry dostarczonego oleju opałowego lekkiego. Na dokumencie tym Wykonawca winien potwierdzić podpisem /za zgodność z oryginałem/..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 oraz aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z art.32 ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz.625 z późn. zm).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Ofertę przetargową (wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę) sporządzoną na formularzu oferty stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany przez Wykonawcę) sporządzony na formularzu stanowiącym - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) W przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w oryginale), 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 8.8 ust. 1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii), 5) W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z wymienionych warunków: a) zmiany ustawowej wysokości stawki VAT, w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy, b)zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub nastąpiło działanie siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpstonowo.znin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej TONOWO 52 ; 88 - 430 JANOWIEC WLKP..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej TONOWO 52 ; 88 - 430 JANOWIEC WLKP. pokój nr 35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.