eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Budowa kanalizacji sanitarnej dla południowej części Starego Sącza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Stary Sącz: Budowa kanalizacji sanitarnej dla południowej części Starego Sącza
Numer ogłoszenia: 174173 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132411 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 02 70, faks 18 446 02 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej dla południowej części Starego Sącza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej o długości 6862 mb z rur PCV wraz z robotami towarzyszącymi - w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji projektowej i SSTWiORB, oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego skutecznego zgłoszenia zakończenia robót lub ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu zamówienia. Zakres robót obejmuje wykonanie: sieci kanalizacyjnej o średnicy 250 mm - 1703 mb; sieci kanalizacyjnej o średnicy 200 mm - 4842 mb; sieci kanalizacyjnej o średnicy 160 mm - 281 mb; przełożenie wodociągu z rur PE (fi 90 mm - 6 mb, fi 63 mm - 30 mb). Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy kolektora L od studni L1 do studni L14. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlany oraz SSTWiORB (Załącznik Nr 8). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, uzgodnieniami, opiniami, decyzjami pośrednimi, pozwoleniem na budowę oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) Opracowanie planu zagospodarowania budowy i uzgodnienie go ze służbami Zamawiającego. Zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie dróg i komunikacji, ogrodzeń, instalacji, zabudowań prowizorycznych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych, opracować i uzgodnić plan organizacji ruchu oraz zapewnić dojazd do prywatnych obszarów położonych w pobliżu placu budowy. b) Współpraca ze służbami Zamawiającego. c) Wykonawca jest odpowiedzialny przed odpowiednimi służbami za użytkowanie dróg publicznych w związku z realizacją niniejszej umowy. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty i opłaty związane z zajęciem pasa drogowego w związku z realizowanymi przez niego robotami. d) Wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zwany planem BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późniejszymi zmianami), przedstawić go Zamawiającemu oraz zapewnić jego stosowanie. e) Zapewnienie obsługi geodezyjnej, wytyczenie geodezyjne nowych obiektów, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót oraz opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej (na płytach CD) i przekazanie jej Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót. f) Koordynacja prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom na zasadach określonych w punkcie 18 niniejszej specyfikacji. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków niniejszej umowy. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom, zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 6471 Kodeksy Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. g) Prowadzenie dokumentacji budowy, o której mowa w Prawie budowlanym, w tym księgi obmiarów oraz Dziennika budowy i udostępnianie jej Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonania wpisów i potwierdzeń. h) Przygotowanie obiektów i wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego. i) Zgłaszanie obiektów i robót do odbioru. j) Zapewnienie materiałów, konstrukcji, maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania umowy. k) Zapewnienie kadry z wymaganymi uprawnieniami. l) Likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu robót, lecz nie później niż 14 dni od daty dokonania odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.34.00 - 45.23.34.00 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.23.00 - Rekultywacja gleby 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 23.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WODEX Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Jaśminowa 17, 27-530 Ożarów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3761951,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2140200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2140200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5067600,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.