eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Dowóz uczniów do Gimnazjum w Opatowie w roku szkolnym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Opatów: Dowóz uczniów do Gimnazjum w Opatowie w roku szkolnym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 174113 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum w Opatowie, ul. Szkolna 5, 42-152 Opatów, woj. śląskie, tel. 0-34 3196109, fax 0-34 3196109.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Gimnazjum w Opatowie w roku szkolnym 2008/2009.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi - dowóz uczniów do Gimnazjum w Opatowie. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W roku szkolnym 2008/2009 dowozem objęte będą dzieci wg zamieszczonego poniżej wykazu: Lp. Miejscowość Liczba dowożonych dzieci 2008/2009 1. Waleńczów 52 2. Wilkowiecko 54 3. Złochowice 43 4. Zwierzyniec I 19 5. Zwierzyniec II 14 6. Iwanowice Duże 43 Razem: 225 Wyznaczone przystanki w poszczególnych miejscowościach: Waleńczów - obok szkoły podstawowej i Brzezinki Wilkowiecko - parking obok remizy strażackiej Złochowice - przystanki PKS ul. Długa i Wesoła Zwierzyniec I - obok szkoły podstawowej Zwierzyniec II - przystanek PKS obok sołtysa Iwanowice Duże - przystanek PKS skrzyż. ul. Częstochowskiej i ul. Dankowskiej oraz PKS ul. Częstochowska.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wnosi się wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, wskazane w art. 22 ust. 1 tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1i 2 ustawy Pzp, - prowadzą działalność w branży transportowej, - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - zapewnią kierowców dla tras wynikiających z rozkładu zgodnie z SIWZ, posiadających uprawnienia do kierowania pojazadami, kat. D., - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaświadczenie o uprawnieniu do występowania w obrocie prawnym. 2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z płatnościami podatku wystawione nie wcześniej jak 3 miesiące przed datą składania oferty. 3. Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej jak 3 miesiące przed datą składania oferty. 4. Koncesja na świadczenie usług przewidzianych w niniejszej specyfikacji. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oświadczenie oferenta (zał. 1 i 2), że przyjął specyfikację istotnych warunków zamówienia, zapoznał z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 7. Wykaz robót wykonywanych przez oferenta (dowozu osób) w okresie ostatnich 3 lat potwierdzonych referencjami inwestorów. Oświadczenie oferenta o odpowiednich kwalifikacjach zatrudnianych osób.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opatow.akcessnet.net

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum w Opatowie, ul. Szkolna 5, 42-152 Opatów Tel/Fax (034) 319 61 09.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum w Opatowie, ul. Szkolna 5, 42-152 Opatów.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.