eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Wodzisław Śląski: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 174102 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski, ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 412 09 30, faks 32 412 09 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, wniesieniem i rozładowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego nowych nieużywanych oraz nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telefaksów dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Dostawa będzie realizowana na koszt wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w załączniku nr 5 do oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na potrzeby realizacji projektu Inkubator Ekonomii Społecznej Subregionu Zachodniego w ramach Poddziałania 7.2.2 wsparcie ekonomii społecznej oraz ze środków własnych Zamawiającego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103 01-424, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139728,00

  • Oferta z najniższą ceną: 139728,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145362,63

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Biorąc powyższe pod uwagę materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego będące przedmiotem niniejszego zamówienia, są towarem: powszechnie dostępnym, a mianowicie możliwym do zrealizowania przez liczne podmioty działające na rynku, bez względu na siedzibę tego podmiotu i czas realizacji zamówienia. Przeprowadzenie transakcji kupna/sprzedaży nie jest ograniczone posiadaniem przez Wykonawcę szczególnych uprawnień, gdyż może zostać przeprowadzona przez większość podmiotów w tej branży. Materiały eksploatacyjne są towarem o ustalonych standardach jakościowych odpowiadającym przeciętnym, standardowym wymaganiom powszechnie znanym. Charakteryzują się powtarzalnymi cechami jakościowymi i technicznymi, a ich typowość gwarantuje porównanie produktów oferowanych przez różnych wykonawców. Wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 124.500,00 zł, co stanowi równowartość 29.468,15 euro, a więc jest mniejsza od kwoty 207.000,00 euro dla dostaw lub usług określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.