eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa materiałów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Bochnia: Dostawa materiałów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I)
Numer ogłoszenia: 174095 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149177 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zestaw testowy typu Bowie - Dick wielokrotnego użytku - zestaw 2 pakietów serwet i arkuszy testowych (po 25 szt). Na czas umowy zamawiający wymaga nieodpłatnego udostępnienia klamry do wymienionych testów w ilości 2 szt. op. 16 Testy BOWIE & DICK* - op . 50 arkuszy op. 6 Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną AMPUŁKOWY op 100szt szt. 800 Test chemiczny wieloparametrowy kl IV*, paskowy, do pary wodnej op 500szt szt. 70 000 Taśma wskaźnikowa 19 mm x 50 m / do pary wodnej/ rolka 55 Taśma neutralna 19 mm x 50 m - maskująca rolka 55 Etykiety BROWNE*( zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia wymienionych etykiet innym rodzajem pod warunkiem bezpłatnego udostępnienia min. dwóch metkownic na czas umowy) rolka 20 Testy do myjni DES CHECK* szt. 600 Koperty BROWNE* 32 - 23 cm ( zamawiający dopuszcza inny rodzaj kopert umożliwiający archiwizacje dzienną dwóch sterylizatorów min. 5 cykli na jednej stronie koperty) szt. 400 Mazaki typu MARKER* do opisu pakietów szt. 25 Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji na suche gorące powietrze szt. 100 Taśma wskaźnikowa do suchego gorącego powietrza rolka 1 Chemiczne testy do kontroli warunków sterylizacji na suche gorące powietrze szt. 250 HOMO CHECK S* test kontroli pozostałości krwi na narzędziach medycznych wraz z uchwytem do zapewnienia kontroli mycia ( szt 2) szt. 12 Wskaźnik wieloparametrowy do sterylizacji parą wodną - samoprzylepny - DOCUMENT - KLASY VI 7/20 / posiadają odpowiednie parametry potrzebne do kontroli autoklawów pracujących obecnie w Centralnej Sterylizatorni / szt. 1 750 Wskaźnik wieloparametrowy do sterylizacji parą wodną - niesamoprzylepny - CONTROL - KLASY VI 7/20 /posiadają odpowiednie parametry potrzebne do kontroli autoklawów pracujących obecnie w Centralnej Sterylizatorni / szt. 3 750 Osłonki przeźroczyste do narzędzi 30 mm szt 600 Osłonki przeźroczyste do narzędzi 15 mm szt 1200 Metkownica 3 rzędowa numeryczna ( + 1000 szt etykiet podwójnie przylepnych ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej przstosowanej do metkownicy) szt 1 podajnik do taśm wskaźnikowych - podajnik wskaźnikowych z krawędzią ułatwiającą dozowanie taśmy szt 1 Testy do kontroli zgrzewu - do zgrzewarki taśmowej RS -120 GETINGE szt 250.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Informer Med. Sp. z o.o.,, ul Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18695,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24074,03

  • Oferta z najniższą ceną: 24074,03 / Oferta z najwyższą ceną: 24074,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.