eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO NA POTRZEBY STWORZENIA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW W ZAKRESIE SUROWCÓW WTÓRNYCH NA TERENIE GMINY ŚWIERKANIEC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Świerklaniec: DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO NA POTRZEBY STWORZENIA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW W ZAKRESIE SUROWCÓW WTÓRNYCH NA TERENIE GMINY ŚWIERKANIEC
Numer ogłoszenia: 174084 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Świerklaniec , ul. Młyńska 3, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844853, faks 032 2844852.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO NA POTRZEBY STWORZENIA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW W ZAKRESIE SUROWCÓW WTÓRNYCH NA TERENIE GMINY ŚWIERKANIEC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawia jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wraz urządzeniem typu HDS zamontowanym za kabiną kierowcy, rozruch urządzenia typu HDS oraz przeszkolenie nie mniej niż 3 pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu. Wymagane Parametry Techniczne samochodu ciężarowego z urządzeniem typu HDS oraz minimalne wyposażenie przedmiotu zamówienia: Nośność podwozia Nie mniej niż 4750 kg Typ zabudowy - Wywrotka 3-stronna podnoszona - żuraw HDS zabudowany pomiędzy kabiną kierowcy a skrzynią wywrotki Wymiary i cechy skrzyni wywrotki - Długość gabarytowa od 3,5 do 4,0 m - Szerokość gabarytowa od 2,10 do 2,20 m - Wysokość burt 0,6 do 0,8 m - Burty aluminiowe wyposażone dodatkowo w nadstawki z siatki stalowej o wysokości od 0,7 m do 1,0 m o oczkach max 50x50 mm. - Podłoga skrzyni stalowa z blachy o grubości min. 3 mm. - Skrzynia musi być wyposażona w minimum jeden podział poprzeczny łatwo demontowany z nadstawką taką jak dla burt. - Skrzynia winna być zabezpieczona antykorozyjnie i pomalowana. - Żuraw hydrauliczny dwuhakowy o maksymalnym momencie udźwigu 7,5 tm, minimalnym wysięgu hydraulicznym 6,8 m i udźwigu dla ramienia: - przy 2,2 m minimum 3380 kg - przy 6,8 m minimum 1065 kg - Żuraw ma mieć dwa haki dla automatycznego otwierania klapy dolnej pojemników na selektywnie zbierane odpady. - Żuraw musi być dopuszczony do eksploatacji przez UDT. Podwozie - DMC 7,5 T - Do zabudowy w wywrotkę oraz żuraw jak wyżej, wyposażone w błotniki oraz listwy przeciw rowerowe. - Rok produkcji 2009 lub 2010. - Rozstaw osi 3850 mm Silnik, skrzynia biegów - Norma emisji spalin Euro 4 lub Euro 5 - Wysokoprężny /diesel/ o mocy maksymalnej 145 KM, - skrzynia biegów manualna 6-cio biegowa. - Maksymalny moment obrotowy 362 Nm przy 1700 obr/min. Kabina kierowcy - Trzyosobowa, odchylana Inne wyposażenie konieczne podwozia - ABS - Tachograf cyfrowy - Stabilizator osi przedniej - Stabilizator osi tylnej - Główny zbiornik paliwa minimum 100L Przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego i umożliwiające jego rejestrację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. W w/w zakresie najpóźniej w dniu odbioru ale przed faktycznym dokonaniem odbioru kompletnego przedmiotu zamówienia w szczególności Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: -dla urządzenia typu HDS /żurawia/ - potwierdzenie autoryzowanego montażu oraz odbiór UDT potwierdzony świadectwem jego rejestracji, -dla całego przedmiotu zamówienia - świadectwo homologacji całego przedmiotu zamówienia. Ponadto najpóźniej w dniu odbioru ale przed faktycznym dokonaniem odbioru kompletnego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: -dla podwozia - katalog części zamiennych, -dla urządzenia typu HDS /żurawia/ - katalog części zamiennych wraz z instrukcją obsługi. Dostarczenie w/w dokumentów i katalogów stanowić będzie m.in. podstawę do odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji dla: 1) Podwozia: -co najmniej 36 miesięcy gwarancji do 100.000 km lub bez ograniczeń przebiegu na 12m-cy, 2) Żurawia -co najmniej 24 miesięcy gwarancji na strukturalne części żurawia, -co najmniej 24 miesięcy gwarancji na hydrauliczne części żurawia, - licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie wszelkich napraw gwarancyjnych w województwie śląskim oraz 5-dniowy termin wykonania napraw. Całość napraw gwarancyjnych i obsług serwisowych /łącznie z materiałami oraz robocizną/ oraz odbiór UDT potwierdzony świadectwem jego rejestracji wykonawca zapewnia w cenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia na własny koszt i w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu, 42-622 Świerklaniec, ul. Parkowa 30 Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do rozruchu urządzenia typu HDS oraz przeprowadzenia szkolenia dla nie mniej niż 3 pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.20.00 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e)wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną dostawę odpowiadającą rodzajem - zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi Zamawiający rozumie sprzedaż samochodu ciężarowego ze skrzynią ładunkową oraz urządzeniem typu HDS.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych dostaw (wg załącznika nr3 do niniejszej specyfikacji), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację wykonanych dostaw, opis wykonanych dostaw termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji Usługi, wartość brutto nadzorowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; b)dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki handlowej np. referencje.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklaniec.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.swierklaniec.i-gmina.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świerklaniec ul. Młyńska 3 42-622 Świerklaniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.