eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › KARR/01/13 Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych podjazdu i wejścia oraz pomieszczeń budynku administracyjnego KARR w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Koszalin: KARR/01/13 Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych podjazdu i wejścia oraz pomieszczeń budynku administracyjnego KARR w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 17407 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Przemysłowa 8, 75-216 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 341 63 30, faks 94 341 60 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://karr.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KARR/01/13 Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych podjazdu i wejścia oraz pomieszczeń budynku administracyjnego KARR w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych budynku administracyjnego KARR S.A., mieszczącego się przy ul. Przemysłowej 8 w Koszalinie. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: a) wykonanie podjazdu i wejścia od strony północnej, likwidacja barier architektonicznych: wykonanie pochylni metalowej w miejsce schodów zewnętrznych, wymiana nawierzchni ciągów pieszych na kostkę betonową kolorową z wyprofilowaniem odpowiednich spadków, montaż schodów metalowych z poręczami ze stali nierdzewnej, wyrównanie i wymiana nawierzchni spocznika z płytek antypoślizgowych, mrozoodpornych i odpornych na ścieranie, wymiana drzwi wejściowych na aluminiowe z profilem ciepłym, otwierane siłownikiem uruchamianym łokciowo. b) adaptacja pomieszczeń przyziemia: poszerzenie otworów drzwiowych, wymiana stolarki drzwiowej na normową, przebudowa sanitariatów, wymiana okładzin ściennych ściennych i podłogowych montaż pochwytów przy urządzeniach sanitarnych, odnowienie ścian i sufitów po robotach adaptacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym pn Remont przyziemia budynku administracyjnego - dostęp dla osób niepełnosprawnych oraz specyfikacjami technicznymi. 3. Technologia remontu określona została w przedmiarach robot. Przedmiary robót są dokumentami pomocniczym. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej. 5. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Informacje dodatkowe: a) Wykonawca winien uważnie zapoznać się z SIWZ. b) Wykonawca przedstawi ofertę zgodną z postanowieniami SIWZ. c) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć wyłącznie zakresu zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione na podstawie złożonego: - oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, - Oświadczenia, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadają odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, zgodnie z obowiązującym polskim Prawem Budowlanym - sporządzonego wg Załącznika Nr 4 do SIWZ wraz z zobowiązaniem z art. 26 pkt.2b*

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 2) Jeżeli wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie (złożone na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a mianowicie: 1) konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) zmiany są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO, 3) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa, 4) wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://karr.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna ul. Przemysłowa 8 (sekretariat), 75-216 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 15:00, miejsce: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna ul. Przemysłowa 8 (sekretariat), 75-216 Koszalin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Człowiek - najlepsza inwestycja.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.