Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-26
Gdańsk: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych dla UCK w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 17404 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne , ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych dla UCK w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań laboratoryjnych w ilości i cenach określonych w formularzach asortymentowo-cenowych - załącznik nr 6. 2.Wymagania dla Części 1 - zestaw odczynnikowy do oznaczeń metodą immunonefelometryczną: a)testy z certyfikatem CE IVD 3.Wymagania dla Części 2 - zestaw odczynnikowy do oznaczania aktywności metylotransferazy tiopuryny w erytrocytach (TPMT): a)Wykonawca jest zobowiązany do dostawy materiału kontrolnego i kalibratorów przy jednym oznaczeniu kontroli w serii przez okres 3 lat, uwzględniając termin ważności materiału kontrolnego b)testy z certyfikatem CE IVD 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi: 3.141,50 zł, a dla ofert częściowych: Część 1: 620,00 zł Część 2: 580,00 zł Część 3: 430,00 zł Część 4: 260,00 zł Część 5: 101,00 zł Część 6: 85,00 zł Część 7: 90,00 zł Część 8: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium Część 9: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium Część 10: 30,00 zł Część 11: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium Część 12: 755,00 zł Część 13: 50,00 zł Część 14: 55,00 zł Część 15: 20,50 zł Część 16: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium Część 17: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium Część 18: 65,00 zł Część 19: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych pozycji zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy wyrobów medycznych o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż: Część 1: 12.400,00zł Część 11: 240,00 zł Część 2: 11.600,00 zł Część 12: 15.040,00 zł Część 3: 8.600,00 zł Część 13: 980,00 zł Część 4: 5.200,00 zł Część 14: 1.100,00 zł Część 5: 2.020,00 zł Część 15: 410,00 zł Część 6: 1.650,00 zł Część 16: 25,00 zł Część 7: 1.705,00 zł Część 17: 105,00 zł Część 8: 175,00 zł Część 18: 1.245,00 zł Część 9: 40,00 zł Część 19: 150,00 zł Część 10: 585,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, wartość dostaw stanowi sumę dostaw ustalonych dla poszczególnych części.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.Oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenie znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; b.Katalogu (prospektu) w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem). c.Certyfikat CE IVD dla części 1 oraz części 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin dostawy - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: 1) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy 2) nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w § 10 o okres nie dłuższy niż 3 miesiące, 3)zmiany ustawowej stawki podatku VAT, poprzez zmianę ceny brutto asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4) zmiany: -numeru katalogowego produktu, -nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, -sposobu konfekcjonowania -liczby opakowań w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany doskonalony. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.old.uck.gda.pl/zamowienia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UCK w Gdańsku
ul. Dębinki 7
80-952 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2015 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w 80- 952 Gdańsku, ul. Dębinki 7, bud. nr 9 - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 26.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: część 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: część 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: część 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: część 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: część 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: część 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: część 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: część 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: część 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: część 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
- Świadczenie kompleksowej obsługi kontraktowania dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Wydruk wraz z oprawą i dostawą katalogu wystawy niderlandzkiej
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Dostawa odczynników do badań z zakresu immunochemii i chorób zakaźnych wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą aparatury
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- Sukcesywne dostawy osłon na mikroskop, kaset, zestawów laryngologicznych, czynnika sterylizującego i odczynników do analizatora dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań z zakresu pracowni immunologii transfuzjologicznej
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.