eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu i wyposażenia warsztatowego do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-10

Katowice: Dostawa sprzętu i wyposażenia warsztatowego do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 173980 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie , ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia warsztatowego do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, elektronarzędzi, urządzeń pomiarowych, malarskich, sprzętu i wyposażenia warsztatowego oraz wózków i podnośników do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach, zwanych dalej sprzętem. Realizacja przedmiotu musi być zgodna z wszelkimi zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie a także ustawienie i montaż, o ile zostało to wskazane w opisie przedmiotu zamówienia; sprzętu do właściwych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie obiektu Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Dobrowolskiego 1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A-2D do SIWZ. 2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 24.08.2015 r. 3. Miejsce realizacji: siedziba Muzeum Śląskiego w Katowicach, ul. T. Dobrowolskiego 1, Katowice. 4. Termin gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2-letniej (24 miesiące) gwarancji na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca przejmuje na siebie wszelkie obowiązki wynikające z serwisowania i konserwacji sprzętu, mające wpływ na trwałość gwarancji producenta oraz na prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu Umowy. Dotyczy to również ponoszenia kosztów z tytułu zawarcia umów serwisowych z uprawnionymi podmiotami do obsługi sprzętu. Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, którego szczegółowy opis znajduje się w rozdziale X niniejszej SIWZ. 5. Podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 6. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest wskazać nazwy tych podwykonawców (zgodnie z treścią wzoru formularza oferty). 7. Oferty równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca może przedstawić ofertę równoważną, jednakże proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać, jednak obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach przywołanych w Specyfikacji - norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: Część A: Elektronarzędzia, narzędzia warsztatowe, urządzenia do malowania; Część B: Urządzenia pomiarowe; Część C: Wyposażenie warsztatu; Część D: Sprzęt pomocniczy (wózki i podnośniki). Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub kilku części. Jeżeli w SIWZ nie zostało wyraźnie wskazane, jakiej części zamówienia dane zapisy dotyczą, należy stosować je do każdej z części przedmiotowego zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 43.80.00.00-1, 39.22.42.10-3, 42.65.00.00-7, 42.40.00.00-0, 38.90.00.00-4, 34.90.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę, 2. Kosztorys ofertowy - zgodny z załącznikiem nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ - w zależności od tego, w ramach której części składna jest oferta, stanowiący integralną część oferty 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wymagane, jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie o którym mowa powyżej. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. siła wyższa. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 3) zmiany terminu dostawy ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji dostawy, 4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom a także zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień §1 ust. 7 umowy, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 6) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta sprzętu/Wykonawcę, 7) zakończenia serii produkcyjnej danego modelu sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji modelu sprzętu o takich samych lub lepszych parametrach. 8) zastosowanie materiałów i wyposażenia pozwalających na skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 9) zmiany w projektowej opisie przedmiotu zamówienia wynikające z uwarunkowań użytkowych, estetycznych lub względów bezpieczeństwa, 10) ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeumslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Śląskie w Katowicach, ul. T. Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Śląskie w Katowicach, ul. T. Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie realizowane jest w ramach projektu Budowa nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet VI Zrównoważony rozwój miast, Działanie 6.1 Wzmacnianie regionalnych ośrodków wzrostu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: Elektronarzędzia, narzędzia warsztatowe, urządzenia do malowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, elektronarzędzi, urządzeń pomiarowych, malarskich, sprzętu i wyposażenia warsztatowego oraz wózków i podnośników do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach, zwanych dalej sprzętem. Realizacja przedmiotu musi być zgodna z wszelkimi zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie a także ustawienie i montaż, o ile zostało to wskazane w opisie przedmiotu zamówienia; sprzętu do właściwych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie obiektu Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Dobrowolskiego 1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 43.80.00.00-1, 39.22.42.10-3, 42.65.00.00-7, 42.40.00.00-0, 38.90.00.00-4, 34.90.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Urządzenia pomiarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, elektronarzędzi, urządzeń pomiarowych, malarskich, sprzętu i wyposażenia warsztatowego oraz wózków i podnośników do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach, zwanych dalej sprzętem. Realizacja przedmiotu musi być zgodna z wszelkimi zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie a także ustawienie i montaż, o ile zostało to wskazane w opisie przedmiotu zamówienia; sprzętu do właściwych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie obiektu Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Dobrowolskiego 1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 43.80.00.00-1, 39.22.42.10-3, 42.65.00.00-7, 42.40.00.00-0, 38.90.00.00-4, 34.90.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C: Wyposażenie warsztatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, elektronarzędzi, urządzeń pomiarowych, malarskich, sprzętu i wyposażenia warsztatowego oraz wózków i podnośników do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach, zwanych dalej sprzętem. Realizacja przedmiotu musi być zgodna z wszelkimi zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie a także ustawienie i montaż, o ile zostało to wskazane w opisie przedmiotu zamówienia; sprzętu do właściwych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie obiektu Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Dobrowolskiego 1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 43.80.00.00-1, 39.22.42.10-3, 42.65.00.00-7, 42.40.00.00-0, 38.90.00.00-4, 34.90.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D: Sprzęt pomocniczy (wózki i podnośniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, elektronarzędzi, urządzeń pomiarowych, malarskich, sprzętu i wyposażenia warsztatowego oraz wózków i podnośników do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach, zwanych dalej sprzętem. Realizacja przedmiotu musi być zgodna z wszelkimi zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie a także ustawienie i montaż, o ile zostało to wskazane w opisie przedmiotu zamówienia; sprzętu do właściwych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie obiektu Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Dobrowolskiego 1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 43.80.00.00-1, 39.22.42.10-3, 42.65.00.00-7, 42.40.00.00-0, 38.90.00.00-4, 34.90.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.