eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia i monitorowania nieruchomości położonej przy ul. Jazdów 1 w Warszawie na potrzeby Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Warszawa: Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia i monitorowania nieruchomości położonej przy ul. Jazdów 1 w Warszawie na potrzeby Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego
Numer ogłoszenia: 173973 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego , ul. Jazdów 1, 00-467 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5017020, 8258258, faks 22 5017026, 8255302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia i monitorowania nieruchomości położonej przy ul. Jazdów 1 w Warszawie na potrzeby Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektu świadczonej przez jednego pracownika przez siedem dni w tygodniu, w tym dni świąteczne. Zamawiający wymaga obecności jednego pracownika ochrony, który przeszedł szkolenie w zakresie obsługi systemów alarmowych istniejących w jego obiekcie.W ramach realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać następujące czynności ochrony fizycznej mienia: a)nieruchomości o powierzchni 6.225 m2 stanowiącej część działek gruntu oznaczonych nr. ewid. 61 i 62 w Warszawie, ul. Jazdów 1; b)budynku o powierzchni 1.175 m2 położonego na nieruchomości opisanej w pkt. a, który stanowi siedzibę Zamawiającego; c)usług monitorowania i rejestracji sygnałów z systemem sygnalizacji, które są zainstalowane u Zamawiającego, a także wykonywanie napraw i przeglądów okresowych tych systemów. Wykaz posterunków służby ochrony i harmonogram prac przedstawia Załącznik nr 1 do Umowy. Podstawowe wymagania w zakresie ochrony obiektu: zabezpieczenie nieruchomości przed wejściem na jej teren osób nieuprawnionych; ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą, dewastacją i innymi czynnościami o podobnym charakterze; sprawdzanie zabezpieczeń obiektu objętego Umową; niezwłocznie odebranie sygnału alarmowego z obiektu Zamawiającego, nie później niż w 10 minut podjęcie działań względem zagrożenia przez grupę interwencyjną i powiadomienie o tym Zamawiającego; zabezpieczenie w miarę możliwości śladów i dowodów ewentualnego przestępstwa do czasu przybycia patrolu policji; bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniach mienia w szczególności przed kradzieżą, włamaniem; podejmowania innych czynności zmierzających do należytego wykonania Umowy, zapewnienie na czas imprez osoby z odpowiednimi uprawnieniami przeciwpożarowymi. Monitorowanie systemów alarmowych i ich serwis obejmuje: podłączenie systemu alarmowego u Zamawiającego do systemu monitorowania Wykonawcy, prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych emitowanych u Zamawiającego, dokonywanie okresowych przeglądów co najmniej dwa razy w roku, konserwacji i napraw systemów sygnalizacji (wedle potrzeby), które są zainstalowane u Zamawiającego. Koszty naprawy sprzętu ponosi firma ochroniarska, jako kompleksowa obsługa ochrony Instytutu Teatralnego. Specyfikacja sprzętu podlegającego serwisowaniu (producent, model, ilość): Centralka SATEL INTEGRA 64 i moduły rozszerzeń CA64 ETC.2, centralka DSC 1864. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić przez cały okres obowiązywania Umowy niezmienną listę pracowników, chyba że zmiany w wykazie zatrudnionych pracowników spowodowane będą przez nagłe wypadki niezależne od Wykonawcy. Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o zamiarze wprowadzenia do obiektu nowych pracowników ochrony z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem lub natychmiast w przypadkach nagłych takich jak choroba..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta nie jest zabezpieczona wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie (spełnia/nie spełnia warunku)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie (spełnia/nie spełnia warunku)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie (spełnia/nie spełnia warunku)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie (spełnia/nie spełnia warunku)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie (spełnia/nie spełnia warunku)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.instytut-teatralny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.instytut-teatralny.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 13:00, miejsce: Instytucie Teatralnym im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, ul. Jazdów 1, 00-467 Warszawa, piętro I, pok. dział kadr.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.