eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wicko › Prowadzenie kursów oraz warsztatów w ramach projektu systemowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wicku i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łebie pn.Razem łatwiej pokonamy trudności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Wicko: Prowadzenie kursów oraz warsztatów w ramach projektu systemowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wicku i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łebie pn.Razem łatwiej pokonamy trudności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej)
Numer ogłoszenia: 173940 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wicku , Wicko 39, 84-352 Wicko, woj. pomorskie, tel. 59 8611119, faks 59 8611119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wicko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kursów oraz warsztatów w ramach projektu systemowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wicku i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łebie pn.Razem łatwiej pokonamy trudności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu przeprowadzeniu kursów i warsztatów dla beneficjentów projektu systemowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wicku i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łebie pn. Razem łatwiej pokonamy trudności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ( Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej). 2. W ramach usługi realizowane będą następujące kursy i warsztaty : - kurs prawa jazdy kat. B, - kurs komputerowy, - kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej, - kurs języka angielskiego dla średniozaawansowanych/ początkujących - kurs opiekunki dziecięcej, - kurs pomoc domowa - hotelowa, -kurs obsługi wózków widłowych, - kurs stylizacji paznokci z elementami kosmetyki, - warsztaty Dlaczego warto być wolontariuszem, - warsztaty aktywizujące, - warsztaty krawieckie, - warsztaty rękodzieła - warsztaty kuglarskie, - warsztaty muzyczno - taneczne, - kurs animatora czasu wolnego. 3. Beneficjentami projektu są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo i zatrudnione zagrożone wykluczeniem społecznym będące w wieku aktywności zawodowej i korzystające ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej w szczególności należące do jednej (lub kilku) z grup: osoby długotrwale bezrobotne, osoby nieaktywne zawodowo z uwagi na opiekę nad dziećmi lub innymi osobami zależnymi, osoby uzależnione od alkoholu lub innych środków odurzających, poddające się procesowi leczenia lub w okresie do 1 roku od jego zakończenia, młodzież w wieku 15-25 lat zagrożona wykluczeniem społecznym z terenu gminy Wicko i miasta Łeby. 4. Rekrutacją osób do kursów/warsztatów zajmie się Zamawiający. 5. Zamawiający informuje, że przez jedną godzinę kursu rozumie się godzinę lekcyjną tj. 45 minut. Dodatkowo Wykonawca planuje przerwy zgodnie z zasadami BHP. 6. Miejsce przeprowadzenia kursów/warsztatów szczegółowo określono w p-cie 3.2. SIWZ. 7. Szkolenia będą realizowane w okresie od 1 września 2012 roku do 30 czerwca 2014 roku. Szczegółowe terminy oraz godziny przeprowadzenia zajęć zostaną ustalone w porozumieniu z Zamawiającym i zostaną dostosowane do potrzeb uczestników kursów/warsztatów. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zapewnienia należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia; 2) dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, programów nauczania sporządzonych odrębnie dla każdego kursu/warsztatu zgodnie z wymogami § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216 ) oraz dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji poszczególnych szkoleń 3) bieżącego prowadzenia dokumentacji przebiegu kursów/warsztatów zgodnie z wymogami § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz przekazania jej kopii Zamawiającemu w terminie 7 dni oda daty zakończenia danego kursu/warsztatu 4) rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu drogą elektroniczną na adres mailowy ops.wicko@poczta.onet.pl , najpóźniej w następnym dniu roboczym , wszystkich nieobecności uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie jego trwania pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób; 5) zapewnienia wszystkim uczestnikom kursu materiałów szkoleniowo informacyjnych zgodnie z opisem zawartym w p-cie 3.2. SIWZ. 6) zamieszczania informacji o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (informacja o współfinansowaniu przez EFS z logo PO KL z logo UE oraz nazwą projektu) przy oznaczeniu pomieszczeń, materiałów szkoleniowych i - jeśli to możliwe - na zaświadczeniach potwierdzających ukończenie szkolenia zgodnie z zasadami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach PO KL (zamieszczone na stronie internetowej: http://defs.pomorskie.eu/pl/promocja ) 7) ubezpieczenia uczestników kursów/warsztatów od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem za cały okres szkolenia. Wykonawca ubezpieczy wyłącznie osoby wskazane przez Zamawiającego odrębnym pismem ze wskazaniem okresu ubezpieczenia; 8) w przypadku wystąpienia wypadku Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku z udziałem uczestnika zajęć ; 9) przeprowadzenia badań lekarskich uczestników kursów/warsztatów w zakresie określonym szczegółowo w p-cie 3.2. SIWZ. 10) wydania uczestnikom niezwłocznie po zakończeniu kursów/warsztatów certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu/ warsztatu , potwierdzających uzyskanie przez uczestnika wiedzy w określonej tematyce kursu/warsztatu . Certyfikaty powinny zawierać logotypy oraz informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ; 11) Prowadzenia dokumentacji fotograficznej na zajęciach i przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu zajęć w formie elektronicznej, zapisanej na dysku CD lub DVD. 12) przeprowadzenia ewaluacji kursów/warsztatów poprzez badanie ankietowe uczestników 13) przechowywania oryginałów dokumentacji kursów/warsztatów zgodnej z wymogami § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych do dnia 31.12.2020r. 9. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) przeprowadzenia rekrutacji uczestników kursów i warsztatów; 2) przedstawienia wykonawcy listy uczestników min. na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia 3) nieodpłatnego udostępnienia pomieszczeń do przeprowadzenia kursów/warsztatów z uwzględnieniem szczegółowych ustaleń w tym zakresie zawartych w p-cie 3.2. SIWZ; 4) zapewnienia poczęstunku uczestnikom kursów/warsztatów 5) zorganizowania transportu uczestników szkoleń na kursy/warsztaty 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdz. 3.2. SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy są wpisani do następujących rejestrów : - Rejestr podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instrumentach rynku pracy ( Dz. U. Z 2008r. Nr 69 poz. 415 ze zm. ) - Rejestr Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z normami zawartymi w rozdz. 7 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. O promocji zatrudnienia i instrumentach rynku pracy. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi szkoleniowe których wartość brutto wynosiła nie mniej niż 95 000,00 zł każda ( słownie złotych : dziewięćdziesiąt pięć tysięcy) ; Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w w/w zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ ) Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • : o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zapewnią udział w realizacji zamówienia osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych kursów/warsztatów. Ta sama osoba może być wskazywana do realizacji kilku kursów/warsztatów z zastrzeżeniem, że posiada odpowiednie kwalifikacje. Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w w/w zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ ) Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W sytuacji gdy Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i które zamawiający określił w rozdz. 5 pkt 5.1. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadku stawki podatku od towarów i usług, mającej zastosowanie do przedmiotu umowy, 2. W żadnym wypadku postanowień p-tu 1 nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany umowy. 3. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wicko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wicku, Wicko 39, 84-352 Wicko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wicku- sekretariat ( I piętro ) , Wicko 39, 84-352 Wicko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Razem łatwiej pokonamy trudności współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.