eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Malowanie ścian oraz naprawa podłóg w lokalach Małopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Kraków: Malowanie ścian oraz naprawa podłóg w lokalach Małopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim
Numer ogłoszenia: 173938 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie ścian oraz naprawa podłóg w lokalach Małopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń oraz naprawa podłóg w lokalach Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Krakowie oraz Biur Powiatowych ARiMR w: Krakowie, Olkuszu, Wadowicach oraz Wieliczce (z siedzibą w Niepołomicach). 2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na następujące zadania: Zadanie I. Naprawa podłóg i malowanie pomieszczeń w lokalu Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, które obejmuje: - malowanie (dwukrotne) ścian i sufitów w 27 pomieszczeniach (w tym 25 pokoi biurowych, pomieszczeniu serwerowni oraz magazynu). - położenie wykładziny dywanowej w 10 pokojach biurowych (powierzchnia 173 m2), ułożenie cokolików w listwie systemowej (156 m2) oraz listew progowych płaskich o długości 0,90 m w ilości 5 sztuk. Wykładzina dywanowa o szer. 4,00 mb znajduje się w posiadaniu Zamawiającego będzie do odebrania przez Wykonawcę w odpowiedniej ilości w sklepie Leroy-Merlin Kraków w Modlniczce. - w pomieszczeniu magazynu: demontaż i utylizacja starej wykładziny, wyrównanie powierzchni podłogi (41 m2) i położenie wykładziny obiektowej typu PCV (minimalne wymagania: Certyfikat zgodności WE PN-EN 14041, Klasyfikacja użytkowa 34/43, klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień Bfl-s1, odporność na poślizg - klasa DS, Odporność na ścieranie grupa T), zamontowanie dwóch progów najazdowych o długości 90 cm, szerokości 10 cm i wysokości 2 cm, zamontowanie na narożach ścian 6 kątowników o wysokości 2,0 m., wykładzinę PCV dostarcza Wykonawca. - wyniesienie i wniesienie mebli w remontowanych pokojach biurowych. Zadanie II. Naprawa podłóg i malowanie pomieszczeń w Biurze Powiatowym ARiMR w Krakowie, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, które obejmuje: - malowanie (dwukrotne) ścian (bez sufitu) o powierzchni 140 m2, w tym 12 m2 farbą zmywalną lamperii na kolumnach w pomieszczeniu Punktu Obsługi Klienta, - malowanie (dwukrotne) ścian i sufitu pomieszczenia serwerowni o powierzchni 42 m2, dodatkowo: wymiana płyt gipsowo-kartonowych o powierzchni ok. 2 m2, uzupełnienie ubytków w ścianach po kołkach rozporowych (ok. 30 sztuk), zamontowanie w suficie dostarczonych przez Zamawiającego 2 lamp w oprawie rastrowej, - wypełnienie szczelin w parkiecie na powierzchni ok. 5 m2 i uzupełnienie listew przypodłogowych drewnianych, ok. 5,50 mb, - wyniesienie i wniesienie mebli z remontowanego pomieszczenia Punktu Obsługi Klienta. Zadanie III. Naprawa podłogi w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Olkuszu, ul. Bylicy 1, 32-300 Olkusz, które obejmuje: naprawę podłogi w ciągu komunikacyjnym poprzez pokrycie parkietu o powierzchni 82 m2 wykładziną dywanową z wykorzystaniem istniejących listew przypodłogowych, do połączenia wykładziny listwy progowe płaskie sztuk 2 o długości około 2,00 m oraz 3,70 m. Wykładzina dywanowa o szer. 4,00 mb znajduje się w posiadaniu Zamawiającego i będzie do odebrania przez Wykonawcę w odpowiedniej ilości w sklepie Leroy-Merlin Kraków Modlniczce. Zadanie IV. Naprawa podłóg i drzwi w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Wadowicach, ul. Mickiewicza 36, 34-100 Wadowice, które obejmuje: - obustronne dwukrotne malowanie farbą olejną na kolor biały skrzydeł drzwiowych po uprzednim przeszlifowaniu powierzchni papierem ściernym (łączna powierzchnia 71 m2), - dwukrotne malowanie farbą olejną na kolor biały ościeżnic drzwiowych po uprzednim przeszlifowaniu powierzchni papierem ściernym (łączna powierzchnia 41 m2), - położenie wykładziny dywanowej na powierzchni 66 m2. Wykładzina dywanowa o szer. 4,00 mb znajduje się w posiadaniu Zamawiającego i będzie do odebrania przez Wykonawcę w odpowiedniej ilości w sklepie Leroy-Merlin Kraków Modlniczce, - ułożenie cokolika w listwie systemowej o długości 60 mb, - położenie wykładziny typu obiektowej typu PCV (minimalne wymagania: Certyfikat zgodności WE PN-EN 14041, Klasyfikacja użytkowa 31/41, klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień Bfl-s1, odporność na poślizg - klasa DS, Odporność na ścieranie grupa P) na powierzchni 12 m2 wraz z listwą przyścienną o długości 17 mb. Wykładzinę PCV dostarcza Wykonawca, - położenie listew progowych płaskich: pięciu sztuk o długości 0,9 m oraz trzech sztuk o długości 1,20 m, - wyniesienie i wniesienie mebli w remontowanych pokojach biurowych. Zadanie V. Malowanie pomieszczeń w Biurze Powiatowym ARiMR w Wieliczce (z siedzibą w Niepołomicach), ul. 3-go Maja 2, 32-005 Niepołomice, które obejmuje: - malowanie (dwukrotne) ścian i sufitów Punktu Obsługi Klienta, 2 toalet, przedsionka, pomieszczenia socjalnego, 11 pokoi biurowych, sali szkoleniowej, o łącznej powierzchni 1 082 m2 - wyniesienie i wniesienie mebli z remontowanych pomieszczeń. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka wybranych lub wszystkie zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, na Dzienniku Podawczym (IV piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.