To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Urmowskiego i ul. Mieszka I w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Numer ogłoszenia: 173933 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135861 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Urmowskiego i ul. Mieszka I w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sporządzenie dokumentacji: a) Opracowanie projektu wykonawczego branży drogowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi - 5 egz. b) Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu - 4 egz. c) Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - 4 egz. d) Opracowanie projektu zagospodarowania zieleni - 4 egz. e) Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz. f) Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz. g) Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie cyfrowej (na nośniku CD ) h) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 2. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym. 3. Nadzór autorski: a) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) b) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. c) Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. d) Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. e) Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. f) Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. g) Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4. Opracowanie harmonogramu realizacji prac. 5. Wykonanie następujących robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji oraz programu funkcjonalno-użytkowego, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: a) remont nawierzchni bitumicznej jezdni, b) remont nawierzchni parkingu, c) remont nawierzchni chodników, d) remont nawierzchni zjazdów, e) regulacja wysokościowa włazów studni i oraz innych naziemnych elementów uzbrojenia podziemnego, wymiana włazów i wpustów ulicznych oraz uszkodzonych kręgów betonowych, f) wykonanie projektowanego oznakowania, g) wykonanie trawników oraz uporządkowanie terenu. 6. Wykonanie niezbędnych prób i badań: a) Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez inspektora nadzoru. b) Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. c) Przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót. 7. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 8. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lubelskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A., ul. Składowa 24, 20-305 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406441,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 419772,92
Oferta z najniższą ceną: 307500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 591326,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Remont gabinetów oraz sal dydaktycznych w budynku Nowej oraz Starej Humanistyki na Wydziale Filologicznym UMCS.
- "RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych"
- Świadczenie usługi serwisu i konserwacji urządzeń i instalacji infrastruktury technicznej mechaniki scenicznej Sal: Operowej, Kameralnej i Kinowej Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Dostawa środków czystości dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku nr 10 na terenie kompleksu wojskowego w m. Dębica przy ul. Kościuszki 36A - ETAP 2.
- Budowa Skweru Marzeń przy ul. Długiej 33a
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap II
- "Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja placu gier i zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 na os. Kosmonautów 111 w Poznaniu
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.