eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nielisz › WYKONANIE GADŻETÓW REKLAMOWYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PROMOCJA I INFORMACJA GOSPODARCZA GMINY NIELISZ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Nielisz: WYKONANIE GADŻETÓW REKLAMOWYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PROMOCJA I INFORMACJA GOSPODARCZA GMINY NIELISZ
Numer ogłoszenia: 173930 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 84 63 12 727, faks 84 63 12 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/nielisz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE GADŻETÓW REKLAMOWYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PROMOCJA I INFORMACJA GOSPODARCZA GMINY NIELISZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie gadżetów reklamowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie 1000 szt. długopisów, 1000 szt. kubków, 500 szt. pendrive, 100 szt. koszul, 200 szt. kapeluszy słonecznych, 50 szt. portfeli skórzanych, 50 szt. breloków skórzanych do kluczy, 200 szt. szklanek, 1000 szt. breloków metalowych do kluczy, 1000 szt. koszulek (T-shirt), 2400 szt. toreb upominkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie 1000 szt. długopisów. Na długopisie powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla długopisu: 1) wymiary: długość 140 mm i obwód 10 mm, +/- 10 mm, 2) długopis automatyczny, 3) końcówka dolna w kolorze srebrnym przykręcana, 4) mechanizm przyciskany, 5) materiał: metal, 6) wkład wymienny w kolorze niebieskim, 7) korpus metaliczny, 8) przycisk, klip oraz dwa (lub maksymalnie trzy) pierścienie w kolorze srebrnym, 9) nadruk - grawer laserowy, 10) kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 11) długopis opakowany pojedyńczo w woreczek foliowy, 12) ilość: 1000 sztuk. Termin wykonania długopisów: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku.2. Wykonanie 1000 szt. kubków. Na kubku powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kubków: 1) kubek ceramiczny, biały, 2) pojemność 300 ml, 3) wysokość 9,8 cm +/- 10 mm, 4) średnica 8,2 cm +/- 10 mm na całej wysokości kubka, 5) ucho kubka zaokrąglone, 6) nadruk metodą termosublimacji, zapewniający możliwość mycia w zmywarce, 7) kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 8) kubek pakowany w białe tekturowe opakowanie jednostkowe, wielkością dopasowane do wymiarów kubka, zabezpieczające przed uszkodzeniem. Termin wykonania kubków: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku. 3. Wykonanie 500 szt. pendrive. Na pendrive powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla pendrive: 1) pojemność min. 8 GB, 2) długość 50 mm +/- 10 mm, 3) szerokość 20mm +/- 10 mm, 4) wysokość 12mm +/- 10 mm, 5) waga 9 gram +/- 5 gram, 6) wykonany z metalu, plastiku, aluminium, lub połączenia tych materiałów, 7) łącze USB wsuwane do korpusu, 8) pracujący w interfejsie USB 2.0., 9) współpracujący z systemami Windows 2000/XP/Vista/Windows 7 i nowszymi, 10) uchwyt na smycz, 11), nadruk lub grawer laserowy, jeden kolor, jednostronny, 12) kolor obudowy do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 13) pendrive pakowany w pudełko z okienkiem. Termin wykonania pendrive: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku. 4. Wykonanie 100 szt. koszul (50 sztuk męskich i 50 sztuk damskich. Na koszulach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla koszul męskich: 1) koszula męska - klasyczny styl oksfordzki z kołnierzykiem zapinanym na guziki, 2) kieszonka na lewej piersi, 3) guziki w tym samym kolorze co koszula, 4) materiał 70 % bawełna i 30 % poliester, 5) gramatura 135g, 6) haft w jednym miejscu na kieszonce na lewej piersi, 7) kolor i rozmiar koszuli do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 8) każda koszula pakowana w oddzielny worek foliowy. Termin wykonania koszul: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku. Wymagania Zamawiającego dla koszul damskich: 1) koszula damska - profilowane szwy boczne, z zaszewkami z tyłu i na biuście, 2) kieszonka na lewej piersi, 3) guziki w tym samym kolorze co koszula, 4) materiał 55 % bawełna i 45 % poliester, 5) gramatura 135g, 6) haft w jednym miejscu na kieszonce na lewej piersi, 7) kolor i rozmiar koszuli do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 8) każda koszula pakowana w oddzielny worek foliowy. Termin wykonania koszul: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku. 5. Wykonanie 200 szt. kapeluszy słonecznych. Na kapeluszach słonecznych powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kapeluszy słonecznych: 1) bawełniany kapelusz unisex, 2) obszyty widocznym szwem, 3) haftowane wywietrzniki, 4) rozmiar: obwód 57 cm +/- 2 cm, kepr gładki, 5) materiał 100 % bawełna, 6) gramatura min. 150g,7) nadruk lub haft w jednym miejscu, 8) kolor i rozmiar kapelusza słonecznego do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 9) kapelusz słoneczny pakowany w woreczek foliowy. Termin wykonania kapeluszy słonecznych: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku. 6. Wykonanie 50 szt. portfeli skórzanych. Na portfelach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla portfeli: 1) portfel skórzany wyposażony w kieszonkę na bilon, 2) dwie kieszenie na banknoty, 3) sześć miejsc na karty kredytowe, 4) pięć kieszeni na dokumenty, w tym jedna transparentna, 5) portfel zapinany na prostokątną klapkę z zatrzaskiem, 6) wymiary: 9,5x12cm po zapięciu, 7) sposób znakowania: tłoczenie, 8) portfel musi być objęty roczną gwarancją, 9) kolor portfela do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 10) portfel zapakowany w gustowne opakowanie. Termin wykonania portfeli: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku.7. Wykonanie 50 szt. breloków skórzanych do kluczy. Na brelokach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla breloków skórzanych: 1) brelok ze skóry wraz z metalową obręczą o średnicy 3cm +/- 5 mm, 2) łączenie breloka z obręczą za pomocą pętelki skórzanej lub metalowej skuwki, 3) kształt owalny, 4) wymiary: 7,8x2,5x0,4cm +/- 5 mm, 5) sposób oznakowania: tłoczenie na części skórzanej breloka, 6) brelok pakowany w czarne ozdobne pudełko tekturowe, wielkością dopasowane do wymiarów breloka, zabezpieczające przed uszkodzenie. Termin wykonania breloka skórzanego: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku. 8. Wykonanie 200 szt. szklanek. Na szklankach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla szklanek: 1) szklanka (kufel do piwa), 2) pojemność 500 ml, 3) nadruk wykonany w technologii kalki, 4) kształt: szersza średnica górnej części szklanki, zwężająca się do dolnej części zakończonej grubą podstawą, 5) kolor: przezroczyste szkło, 6) szklanka pakowana w tekturowe pudełko. Termin wykonania szklanek: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku. 9. Wykonanie 1000 szt. breloków metalowych do kluczy. Na brelokach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla breloków metalowych: 1) brelok metalowy wraz z obręczą o średnicy 3cm +/- 5 mm, 2) łączenie breloka z obręczą za pomocą otworu w metalowej części breloka, 3) brelok metalowym służący jako otwieracz do butelek, 4) wymiary: 60x8x10mm +/- 5 mm, 5) waga: 7g +/- 5 g, 6) sposób oznakowania: grawer laserowy, 7) brelok pakowany w pudełko tekturowe, wielkością dopasowane do wymiarów breloka, zabezpieczające przed uszkodzenie. Termin wykonania breloka metalowego: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku. 10. Wykonanie 1000 szt. koszulek (T-shirt). Na koszulkach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla koszulek: 1) koszulka unisex, 2) gramatura 165 g, 3) materiał: 100% bawełna, 4) okrągłe wcięcie, 5) satynowa etykietka (metka), 6) korpus bez szwów, 7) oznakowanie w jednym miejscu na lewej piersi, 8) kolor i rozmiar koszulek do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 9) sposób oznakowania: haft, 10) każda koszulka pakowana w oddzielny worek foliowy. Termin wykonania koszulek: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku. 11. Wykonanie 2400 szt. toreb upominkowych. Na torbach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla toreb upominkowych: 1) torba upominkowa papierowa EKO, produkowana w 100% z recyklingu, 2) rozmiar: 30x17x44cm +/- 5 cm, 3) pojemność: min. 23 litry, 4) gramatura 100 g, 5) rodzaj papieru: biały gładki, 6) uchwyt skręcany, 7) sposób oznakowani: nadruk z jednej strony torby. Termin wykonania toreb: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 30.23.46.00 - Pamięć flash 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 18.33.10.00 - Koszulki 18.33.20.00 - Koszule 18.92.40.00 - Kufry 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Od Wykonawców składających oferty na: Wykonanie gadżetów reklamowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz wymaga się wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z oferta. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30 maja 2014 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium uznaje się za wniesione w momencie wpłynięcia na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: BS Nielisz z/s w Stawie Noakowskim Nr 37 9628 0007 2001 0000 0013 3001 z dopiskiem Wadium do przetargu Nr KD.271.2.2014 - Wykonanie gadżetów reklamowych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie co najmniej jedna główna usługa odpowiadająca swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 10.000,00 PLN brutto. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu gadżetów reklamowych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że wskazane usługi były wykonane należycie, a także wskazujące ich wartość i termin realizacji oraz inne wymagane w SIWZ cechy. Dowodami tymi są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, - w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w Wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej; W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy. 4. Wykaz gadżetów reklamowych wraz z wyceną poszczególnych elementów - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron: a) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, b) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3. Nie stanowi zmiany umowy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnielisz.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nielisz, Nielisz 279, 22-413 Nielisz, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Nielisz, Nielisz 279, 22-413 Nielisz, sekretariat pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.