eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › roboty budowlane pod nazwą Rurociąg przesyłowy między odwiertem BAŃSKA PGP-3 a budynkiem Ciepłowni Geotermalnej w Bańskiej Niżnej oraz wymiana zespołu kolektorów DN500 w Ciepłowni Geotermalnej w Bańskiej Niżnej



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Szaflary: roboty budowlane pod nazwą Rurociąg przesyłowy między odwiertem BAŃSKA PGP-3 a budynkiem Ciepłowni Geotermalnej w Bańskiej Niżnej oraz wymiana zespołu kolektorów DN500 w Ciepłowni Geotermalnej w Bańskiej Niżnej
Numer ogłoszenia: 173912 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska SA , Bańska Niżna, ul. Cieplice 1, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 0-18 20 150 41, faks 0-18 20 150 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.geotermia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane pod nazwą Rurociąg przesyłowy między odwiertem BAŃSKA PGP-3 a budynkiem Ciepłowni Geotermalnej w Bańskiej Niżnej oraz wymiana zespołu kolektorów DN500 w Ciepłowni Geotermalnej w Bańskiej Niżnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rurociągu przesyłowego DN300 wody geotermalnej między odwiertem BAŃSKA PGP-3 a kolektorem zasilania wody geotermalnej DN500 w pobliżu budynku Ciepłowni Geotermalnej w Bańskiej Niżnej oraz wymiana zespołu kolektorów wody geotermalnej DN500 wraz z rurociągami towarzyszącymi w Ciepłowni Geotermalnej, w Bańskiej Niżnej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.23.11.00-6, 45.23.11.10-9, 44.16.31.60-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 133.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania 1 - 15 000,00 zł - dla zadania 2 - 18 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a/ składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.1.1/ SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, b/ składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.1.4/ SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a/ składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.1.1/ SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, b/ składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej wykazu wykonanych robót budowlanych odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.1.2/ SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a/ składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.1.1/ SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a/ składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.1.3/ SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, b/ składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz przedłożenia decyzji o nadaniu wymaganych uprawnień odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.1.4/ SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a/ składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 8.1.1/ SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, b/ składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej kserokopii polisy wraz z dowodem opłaty składki, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiadanego mienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł wraz ze zobowiązaniem utrzymania jej ważności do końca realizacji zamówienia. na zasadzie spełnia/nie spełnia, c/ składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej rachunku zysków i strat, bilansu oraz rachunku przepływów pieniężnych wraz z opinią biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, za okres trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z tym, że Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał się osiągnięciem przychodu netto ze sprzedaży produktów z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł rocznie. Przychód należy liczyć z pozycji A.I.Rachunek zysków i strat - wersja kalkulacyjna lub z sumy pozycji A.I. - wersja porównawcza na zasadzie spełnia/nie spełnia, d/ składanej przez Wykonawcę do oferty przetargowej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 500 000,00 zł odpowiadającą wymaganiom określonym w punkcie 8.1.6/ SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty i dokumentacje opisane w pkt. 3.3.5. SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geotermia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Nowotarska 35a, 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 13:15, miejsce: PEC Geotermia Podhalańska S.A., ul. Nowotarska 35a, 34-500 Zakopane (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie rurociągu przesyłowego wody geotermalnej DN300 w technologii kompozytowych rur preizolowanych pod nazwą RUROCIĄG PRZESYŁOWY MIĘDZY ODWIERTEM BAŃSKA PGP-3 A BUDYNKIEM CIEPŁOWNI GEOTERMALNEJ W BAŃSKIEJ NIŻNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rurociągu przesyłowego wody geotermalnej DN300 w technologii kompozytowych rur preizolowanych według projektu budowlanego pod nazwą RUROCIĄG PRZESYŁOWY MIĘDZY ODWIERTEM BAŃSKA PGP-3 A BUDYNKIEM CIEPŁOWNI GEOTERMALNEJ W BAŃSKIEJ NIŻNEJ i projektów wykonawczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.23.11.00-6, 45.23.11.10-9, 44.16.31.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 133.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana zespołu kolektorów wody geotermalnej DN500 i rurociągów towarzyszących w Ciepłowni Geotermalnej w Bańskiej Niżnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana zespołu kolektorów wody geotermalnej DN500 i rurociągów towarzyszących w Ciepłowni Geotermalnej w Bańskiej Niżnej polegający na wymianie rurociągów na rurociągi częściowo w technologii rur preizolowanych z rurą przewodową sztywną ze stali kwasoodpornej AISI 316L i częściowo z rurą ze stali kwasoodpornej AISI 316L w izolacji z łupków w osłonie z blachy aluminiowej według projektu pod nazwą REMONT KOLEKTORÓW DN500 I RUROCIĄGÓW TOWARZYSZĄCYCH DLA WODY GEOTERMALNEJ Z ODWIERTÓW BAŃSKA PGP-1, BAŃSKA PGP-3 I IG-1 W CIEPŁOWNI GEOTERMALNEJ W BAŃSKIEJ NIŻNEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.23.11.00-6, 45.23.11.10-9, 44.16.31.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 133.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.