eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-71/2012)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Warszawa: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-71/2012)
Numer ogłoszenia: 173898 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-71/2012).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zamówienie podzielono na 27 pakietów: PAKIET 1 - dyski korekcyjne, PAKIET 2 - linki do ćwiczeń, PAKIET 3 - mankiety, PAKIET 4 - piłki, PAKIET 5 - taśmy rehabilitacyjne, PAKIET 6 - trenery dłoni, PAKIET 7 - przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego, PAKIET 8 - stół rehabilitacyjny, PAKIET 9 - przenośniki taśmowo-rolkowe, PAKIET 10 - rozpórki nóg, PAKIET 11 - szyny Brauna, PAKIET 12 - kule inwalidzkie, PAKIET 13 - aparaty derotacyjno-korygujące, PAKIET 14 - pończochy p.zakrzepowe, PAKIET 15 - klamry wyciągowe, PAKIET 16 - balkoniki, PAKIET 17 - deska ratownicza, PAKIET 18 - poduszka zmiennociśnieniowa, PAKIET 19 - pasy, PAKIET 20 - kołnierze ortopedyczne, PAKIET 21 - karimaty, PAKIET 22 - drabinki, PAKIET 23 - miska pneumatyczna, PAKIET 24 - pozycjonery, PAKIET 25 - podkładki, PAKIET 26 - wózek inwalidzki, PAKIET 27 - taśmy do kinesiotapingu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. deklaracja zgodności WE - jeśli dotyczy; 2. materiały dotyczące oferowanego produktu tj. materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten jest pożądany w celu weryfikacji ważności złożonej oferty. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. składa równoważny dokument, na podstawie którego Zamawiający będzie miał możliwość stwierdzenia ważności oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dyski korekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: linki do ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 36 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mankiety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: piłki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.90-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: taśmy rehabilitacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: trenery dłoni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: stół rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: przenośniki taśmowo-rolkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: rozpórki nóg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: szyny Brauna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: kule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pary.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: aparaty derotacyjno-korygujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pończochy p.zakrzepowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: klamry wyciągowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: balkoniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: deska ratownicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: poduszka zmiennociśnieniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: magnetyczne, zwykłe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: kołnierze ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: karimaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: drabinki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: miska pneumatyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: pozycjonery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 szt. oraz plasterki naprawcze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: podkładki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: wózek inwalidzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: taśmy do kinesiotapingu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.