Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Wągrowiec: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych - usuwanie śniegu i gołoledzi- w sezonie zimowym 2009/2010.
Numer ogłoszenia: 173805 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu , ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685480, faks 067 2685480.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych - usuwanie śniegu i gołoledzi- w sezonie zimowym 2009/2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych - usuwanie śniegu i gołoledzi - w sezonie zimowym 2009/2010 r. na zadaniach, jak niżej: zad. 1 - drogi powiatowe na terenie gminy Damasławek i Wapno, zad. 2 - drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Gołańcz, zad. 3 - drogi powiatowe na terenie gminy Mieścisko, zad. 4 - drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Skoki, zad. 5 - drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Wągrowiec. 2. Zamówienie obejmuje: a/ odśnieżanie dróg powiatowych, b/ posypywanie nawierzchni dróg mieszaniną piasku z solą, c/ przygotowanie mieszaniny piasku z solą z materiałów Zamawiającego, d/ dyżury domowe - gotowość do świadczenia usług : usuwanie gołoledzi i odśnieżania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:a) posiadają niżej wymieniony własny sprzęt lub mają zapewniony dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (zobowiązanie współpracy do udostępnienia sprzętu) w ilościach minimum jak niżej: samochód z pługiem - gmina Damasławek i Wapno - szt. 1, miasto i gmina Gołańcz - szt 1, gmina Mieścisko - szt 1, miasto i gmina Skoki - szt.1, miasto i gmina Wągrowiec - szt.2; samochód z pługiem i piaskarką - gmina Damasławek i Wapno - szt. 2, miasto i gmina Gołańcz - szt 2, gmina Mieścisko - szt 2, miasto i gmina Skoki - szt.2, miasto i gmina Wągrowiec - szt.2; ładowarka - gmina Damasławek i Wapno - szt. 2, miasto i gmina Gołańcz - szt 1, gmina Mieścisko - szt 1, miasto i gmina Skoki - szt.1, miasto i gmina Wągrowiec - szt.1. (Uwaga:1)Zamawiający dopuszcza zamienność sprzętu na zasadzie: 2 ciągniki zamiast 1 samochodu.2)Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu przewiduje udostępnienie piaskarek (bez nośników -samochodów)dla gmin : Damasławek i Wapno - 1 szt., miasto i gmina Gołańcz - 1 szt., miasto i gmina Wągrowiec - 2 szt oraz udostępnienie pługów dla gmin : Damasławek i Wapno - szt. 1, miasto i gmina Gołańcz -1szt., gmina Mieścisko - szt 1. 3) Do wykonania usługi na terenie miasta i gminy Skoki jest obowiązek posiadania w/w pojazdów wraz z osprzętem tj. pług i piaskarka). b) przedstawią wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów, które mają załączyć wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia . Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: 1. Warunki kontraktowe :1) formularz ofertowy ( na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), 2) arkusz cenowy (na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Warunki podmiotowe : Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty : 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 zgodnie z art.44 ustawy Pzp (druk stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na spełnienie warunku określonego w rozdz. V ust.1 pkt. 1); 3) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakim dysponuje wykonawca- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdz.V. ust. 1 pkt. 2) - (druk stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ); 4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w rozdz. V ust. 1 pkt. 2) - (druk stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu ul.Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, pokój nr 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
- Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 września do 31 grudnia 2024 roku
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.