eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waraszwa › Dostawa i montaż ekranów plazmowych i ekranów LCD do scenografii newsroomu TVP Info w budynku TVP S.A. przy Pl. Powstańców Warszawy 7 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Waraszwa: Dostawa i montaż ekranów plazmowych i ekranów LCD do scenografii newsroomu TVP Info w budynku TVP S.A. przy Pl. Powstańców Warszawy 7 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 173746 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska SA-Agencja Informacji, pl. Powstańców Warszawy 7, 00-999 Waraszwa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5476194, fax 0-22 5477380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż ekranów plazmowych i ekranów LCD do scenografii newsroomu TVP Info w budynku TVP S.A. przy Pl. Powstańców Warszawy 7 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ekranów plazmowych i ekranów LCD do scenografii newsroomu TVP Info w budynku TVP S.A. przy Pl. Powstańców Warszawy 7 w Warszawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.30.00 - Monitory wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.30.00 - Monitory wideo Oryginalny kod CPV: 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. dostawa i montaż ekranów plazmowych i/lub ekranów LDC (na całość lub część zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę) o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000,00 zł dla każdej z części. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy; 3)wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto dla każdej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 2.W wypadku gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 1 (i odpowiednio w ust. 3, 4) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców. Oświadczenie z art. 22 pzp musi być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 1 - 4, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 6.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. Agencja Informacji, 00-999 Warszawa, Pl. Powstańców W-wy 7, pok. nr 322.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. Agencja Informacji, 00-999 Warszawa, Pl. Powstańców W-wy 7, pok. nr 322.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04/10/2007 godz. 10:15 Telewizja Polska S.A. Agencja Informacji, 00-999 Warszawa, Pl. Powstańców W-wy 7, pok. nr 322

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: dostawa 17 szt. plazmowych ekranów bezszwowych o przekątnej 42 cale każdy - wg załącznika nr 1 pkt 1.1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ściana składająca się z 42 calowych monitorów plazmowych będzie zbudowana w standardowym formacie 16:9 z monitorów (ekranów) w konfiguracji 4 x 4 monitory (+ jeden zapasowy). Monitory po zestawieniu ich w ścianę powinny tworzyć obraz, który będzie podzielony na krawędziach styku poszczególnych monitorów szczeliną o maksymalnej szerokości 5 mm. Każdy z monitorów powinien umożliwiać podłączenie go z pozostałymi tak, aby tworzyć z nimi jednolity obraz.Wszystkie monitory plazmowe muszą być zainstalowane na specjalnej konstrukcji-(uchwycie) umożliwiającej montaż w pożądanej konfiguracji. Konstrukcja ta powinna również umożliwiać w razie potrzeby demontaż pojedynczego monitora bez konieczności całkowitego demontażu urządzeń przylegających. Aby możliwe było podłączenie do ekranu z monitorów plazmowych urządzeń źródłowych w różnych standardach, a przede wszystkim w standardzie SDI, musi być zastosowany przełącznik sygnałów wideo, będący jednocześnie scalerem (urządzeniem podwyższającym jakość obrazu i zmieniającym standard). Przełącznik powinien pozwalać na bezszwowe przełączanie źródeł sygnałów wideo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.30.00-3, 32.32.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: dostawa 13 szt. monitorów LCD wraz z konstrukcją wysięgnikową z regulacją wysokości i kąta - wg załącznika nr 1 pkt 1.2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory LCD wraz z konstrukcją wysięgnikową z regulacją wysokości i kąta (szt.13), parametry minimalne: matryca LCD: 40 cali; rodzaj wyświetlacza: PVA TFT; wielkość plamki: nie większa niż 0,7x0,7 mm; czas reakcji matrycy: nie więcej niż 8 msec. (szary do szarego); rzeczywisty rozmiar wyświetlanego obrazu: nie mniejszy niż 880.0 x 497.0 mm; kąt widzenia obrazu (poziom / pion): nie mniejszy niż 175° H , 175° V; jasność: nie mniejsza niż 700 [ cd/m2]; kontrast: nie mniejszy niż 1100:1; częstotliwość pozioma w zakresie nie mniejszym niż 32,5 - 90,0 [ kHz]; częstotliwość pionowa w zakresie nie mniejszym niż 51,0 - 80,0 [Hz]; naturalna rozdzielczość pracy: 1366x768; dopuszczalne rozdzielczości, min.1600x1200; 1280x1024; 1280x768; 1024x768; 832x624; 800x600; 720x400; 640x480; ilość kolorów: min 16 mln; regulacja temperatury barwowej; wejścia sygnałowe: Analogowe min.: 5x BNC, Component, Composite (via BNC i Cinch), 1xS-Video;1xD-Sub 15. Cyfrowe min.: 1xDVI-D (z HDCP); HDMI Szerokość ramki: nie większa niż 16 mm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.30.00-3, 32.32.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.