eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg Nieograniczony - 30/07 - Dostawa urządzeń elektromedycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Wrocław: Przetarg Nieograniczony - 30/07 - Dostawa urządzeń elektromedycznych
Numer ogłoszenia: 173743 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, fax 071 3260622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Nieograniczony - 30/07 - Dostawa urządzeń elektromedycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg Nieograniczony nr 30/07 zadanie nr 1 - Defibrylator z kardiowersją zadanie nr 2 - Pompy infuzyjne zadanie nr 3 - Kapnograf z pulsooksymetrem zadanie nr 4 - Elektrokardiograf O wielkosciach i parametrach techniczmnych granicznych wskazanych w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.31.94.11 - 33.31.94.11 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Wykonali minimum dwa zamówienia w zakresie dostarczenia i uruchomienia o łącznej wartości minimum: a) dla zadania nr 1- Defibrylatory z kardiowersją: 200 000,00zł; w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, b) dla zadania nr 2 - Pompy infuzyjne: 150 000,00złw publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c) dla zadania nr 3 - Kapnografy z pulsooksymetrem: 200 000,00zł w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, d) dla zadania nr 4 - Elektrokardiograf: 20 000,00zł w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym 1.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę, o których mowa w punkcie 2.1. odpowiednio f) a) , oraz dla punktu 4 punktu 2.1 b)-e) SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 3 do SIWZ b) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , zamówień w zakresie dostarczenia i uruchomienia sprzętu medycznego z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania, odbiorców . Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 2.2. potwierdzające , że oferowane przez Wykonawcę urządzenie spełnia wymagania Zamawiającego : a) Do oferty należy dołączyć kopię zaświadczenia o wpisie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych oferowanego sprzętu medycznego b) Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty prospektów, opisu technicznego urządzeń c) kserokopia certyfikatu oznaczenia znakiem CE, deklarację zgodności 3. Wszelkie dokumenty stanowiące ofertę należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wyszczególnionych: 1) w pkt. 2.1 b,d,e -składa dokumenty lub dokument y wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków ,opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) w punkcie c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego Iub administracji kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt.4 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub spółki cywilnej (w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną). 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej, w Formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 3. Wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 4. Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (wraz z wymienieniem nazwy i adresu /siedziby/ tych podmiotów) lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. d) pełnomocnictwo musi być podpisane (wystawione) przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa. 6. Pełnomocnictwo winno odpowiadać wymogom prawa polskiego 7. Każdy członków konsorcjum złoży dokumenty pozostałe złoży lider konsorcjum w imieniu konsorcjum. 8. Pełnomocnictwo winno odpowiadać wymogom prawa polskiego. 9. Wykonawcy składający ofertę wspólną Każdy z członków konsorcjum załączą , dokumenty, których mowa w części III punkcie 2.1. a, b, c, d, e. SIWZ. W imieniu konsorcjum lider załączy następujące wspólnie dokumenty, o których mowa w części III w punkcie 2.1. f ,g oraz 2.2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromkowski.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego Bud. J przy ul. Koszarowej 5, 51-149 Wrocław, pokój 17 do Sekcji Umów i Zamówień Publicznych..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego Bud. J przy ul. Koszarowej 5, 51-149 Wrocław, pokój 17 do Sekcji Umów i Zamówień Publicznych..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Defibrylator z kardiowersją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg Nieograniczony na dostawe urządzeń elektromedycznych - Defibrylator z kardiowersją.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancyjny na całe urządzenie - 5
    • 3. Termin gwarancyjny na akumulatory - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompy infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg Nieograniczony na dostawe urządzeń elektromedycznych - Pompy infuzyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.94.11-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancyjny na całe urządzenie - 5
    • 3. Termin gwarancyjny na akumulatory - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kapnograf z pulsoksymetrem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg Nieograniczony - Dostawa urządzeń elektromedycznych - Kapnograf z pulsoksymetrem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancyjny na całe urządzenie - 5
    • 3. Termin gwarancyjny na akumulatory - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektrokardiograf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg Nieograniczony - Dostawa urządzeń elektromedycznych - elektrokardiograf.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancyjny na całe urządzenie - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.