eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Zakup opału - flotu węglowego z dostawą do kotłowni Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Syców: Zakup opału - flotu węglowego z dostawą do kotłowni Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie
Numer ogłoszenia: 17365 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie , ul. Daszyńskiego 42, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 062 7869340, faks 062 7869349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp-sycow.neostrada.pl/bip/bip.htm , www.zsp-sycow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup opału - flotu węglowego z dostawą do kotłowni Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zakup i dostawę opału-flotu węglowego w ilości 120 ton do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie o następujących parametrach: -wartość opałowa min.24 500kJ/kg, -zawartość siarki do 0,46%, -zawartość popiołu do 8,5%. 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy flotu węglowego wraz z transportem, wyładunkiem i podgarnięciem w ilości nie przekraczającej jednorazowo 7 ton w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z telefonicznym zamówieniem określającym termin pożądanej realizacji zamówienia , w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie. 3. Przy kolejnych sukcesywnych dostawach Wykonawca jest zobowiązany do odbioru, załadowania i utylizacji popiołów po spaleniu poprzedniej dostawy ( po odbiorze niezbędne będzie dostarczenie Zamawiającemu dokumentu o dokonaniu utylizacji np. dowód oddania na wysypisko, do firmy utylizującej lub przetwarzającej odpady). 4. Każdorazowo na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie przedstawić aktualny certyfikat jakości dostarczanej partii opału. 5. Każdorazowo na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do przeprowadzenia na własny koszt badań potwierdzających jakość flotu w certyfikowanym laboratorium wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo obecności przy rozładunku - kontrola wagi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: . Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1 000 zł słownie: jeden tysiąc złotych. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami/. . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto 58 9584 0008 2006 0600 4538 0006 Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oddział w Sycowie w terminie do 03 lutego 2010 r. do godziny 13.00. Wadium będzie uznane za wpłacone pod warunkiem, że zamawiający otrzyma potwierdzenie na wyciągu z niniejszego rachunku do godziny 9.30. w dniu 04 lutego 2010 r. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy zdeponować w kasie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie - sekretariat szkoły. Wykonawca wnoszący wadium w ten sposób otrzyma potwierdzenie wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i niewykluczeni na postawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), . Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków w związku z art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), . Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . Wykaz podobnych co do charakteru i zakresu robót zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zadań z zakresu sprzedaży wraz z dostawą co najmniej 100 ton opału (flot węglowy) rocznie dla jednego kontrahenta. Do wykazu tego należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. . Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia . Podpisany projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) . Certyfikat jakości na oferowany flot węglowy potwierdzający jego parametry. . Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; . Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; . Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; . Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert . Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców . Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp-sycow.neostrada.pl/bip/oglosz.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie ul. Daszyńskiego 42, 56-500 Syców.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie ul. Daszyńskiego 42, 56-500 Syców Sekretariat Szkoły - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.