Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-18
Gdańsk: Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń Kasjer walutowy
Numer ogłoszenia: 173648 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń Kasjer walutowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2Przedmiot zamówienia obejmuje: - organizację i przeprowadzenie szkolenia pn. Kasjer walutowy dla około 57 pracowników Poczty Polskiej podzielonych na 3 grupy szkoleniowe (odpowiednio do Zadania) składającego się w 40% z wykładów i 60% z ćwiczeń praktycznych, w oparciu o art. 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 lipca 2002r. Prawo dewizowe ( Dz.U. Nr 141, poz. 1178 ze zm), - opracowanie programu merytorycznego, zgodnie z zapisami siwz. - zapewnienie wykwalifikowanej kadry wykładowców, gwarantującą pełną realizację programu merytorycznego szkolenia na najwyższym poziomie oraz optymalne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie, - opracowanie, przygotowanie i dostarczenie do miejsca szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych wraz z podręcznikami i udostępnienia ich uczestnikom szkolenia, - sprawowanie merytorycznej kontroli nad przebiegiem kursu, - przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych wg własnego wzoru,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności: a. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonali lub wykonują w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia (j. szkolenia Kasjer walutowy) każda o wartości brutto nie mniejszej niż 6.000,00 zł. -oddzielnie dla każdego z zadań-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej dwoma osobami (wykładowcami, trenerami) - dla każdego z zadań , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi ukończone szkolenie obejmujące prawne i praktyczne zagadnienia związane z prowadzeniem działalności kantorowej i z których każda przeprowadziła co najmniej dwa szkolenia o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania innych osób dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2, gdyż mogą się pokrywać terminy przeprowadzenia szkoleń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania reprezentacji należy dołączyć: a) w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru, b) w przypadku przedsiębiorcy, który podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, c) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1)zmiana terminu, pod warunkiem, że: a)zmiana będzie wynikała z niezależnych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b)zmiana będzie wynikała z udokumentowanych nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 3)zmiany wysokości wynagrodzenia: a)pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, b)jest podyktowana wprowadzeniem innej zmiany, a wykonanie umowy nie będzie możliwe na pierwotnych warunkach. 4)zmiana zakresu prac powierzonych podwykonawcy, pod warunkiem gdy istnieje groźba niezrealizowania przedmiotu umowy, 5)zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6)zmiana jest korzystna dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek Poczty Polskiej S.A., ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych, pok. 128.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 10:45, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 208 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szkolenie realizowane na terenie Gdańska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejsce szkolenia: sala Zamawiającego w budynku przy ul. Targ Rakowy 7 na 8 w Gdańsku Wykonawca: 1)opracuje program merytoryczny szkolenia i przeprowadzi na jego podstawie szkolenia dla jednej grupy szkoleniowej - 20 osób, w 2 dni szkoleniowe ( 16 godzin dydaktycznych) wraz z egzaminem, zgodnie z wytycznymi Prezesa Narodowego Banku Polskiego. Program szkolenia, w szczególności, winien obejmować następujące zagadnienia: - elementy prawa dewizowego dla kasjerów, - organizację stanowiska pracy, - występowanie nieprawidłowości w pracy kasjera, - metody identyfikacji znaków pieniężnych, - warunki skupu obcych znaków pieniężnych, - fałszerskie techniki zastępcze, - rozpoznawanie autentyczności zagranicznych znaków pieniężnych, - zasady postępowania w przypadku ujawnienia fałszowanych banknotów 2)zabezpieczy niezbędny sprzęt do przeprowadzenia szkolenia w postaci testerów banknotów, lup, wzorów różnych rodzajów walut, sprzętu audiowizualnego ( rzutnik, laptop) 3)przygotuje materiały dydaktyczne dla uczestników szkolenia w postaci skryptów oraz podręczników Poradnik Kasjera 4)przygotuje dla każdego uczestnika notes i długopis 5)wystawi i przekaże imienne zaświadczeń ukończenia szkolenia wraz z kopiami w ciągu 7 dni roboczych do CZK WZK Gdańsk 6)sporządzi raport podsumowujący szkolenie i przekaże do CZK WZK Gdańsk w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu szkolenia ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie realizowane na terenie Bydgoszczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca: 1)opracuje program merytoryczny szkolenia i przeprowadzi, na jego podstawie, szkolenia dla dwóch grup szkoleniowych - łącznie 37 osób, zgodnie z wytycznymi Prezesa Narodowego Banku Polskiego. Szkolenie dla każdej grupy zostanie zrealizowane w 2 dni szkoleniowe (16 godzin dydaktycznych) wraz z egzaminem. Program szkolenia, w szczególności winien obejmować następujące zagadnienia: - prawo dewizowe ( wybrane zagadnienia), - identyfikację znaków pieniężnych ( cechy identyfikacyjne, stosowane zabezpieczenia, metody fałszowania, sposoby rozpoznawania falsyfikatów), - zasady przyjmowania znaków pieniężnych od klientów, - zasady postępowania w przypadku ujawnienia falsyfikatu. 2)zapewni salę wykładową na terenie Bydgoszczy, która będzie spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników, wyposażoną w odpowiedni sprzęt, pomoce i materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji szkolenia, które udostępni uczestnikom 3)zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek podczas zajęć w postaci kawy, herbaty, zimnych napojów, ciastek, śmietanka do kawy 4)przeprowadzi odpowiedni egzamin i ewaluację w drugim dniu szkolenia 5)wystawi i przekaże zaświadczenia ukończenia szkolenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r., w ciągu 7 dni roboczych do CZK DZK Bydgoszcz 6)sporządzi raporty cząstkowe podsumowujące szkolenia i przekaże do CZK DZK Bydgoszcz w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego ze szkoleń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.