eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń Kasjer walutowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Gdańsk: Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń Kasjer walutowy
Numer ogłoszenia: 173648 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń Kasjer walutowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2Przedmiot zamówienia obejmuje: - organizację i przeprowadzenie szkolenia pn. Kasjer walutowy dla około 57 pracowników Poczty Polskiej podzielonych na 3 grupy szkoleniowe (odpowiednio do Zadania) składającego się w 40% z wykładów i 60% z ćwiczeń praktycznych, w oparciu o art. 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 lipca 2002r. Prawo dewizowe ( Dz.U. Nr 141, poz. 1178 ze zm), - opracowanie programu merytorycznego, zgodnie z zapisami siwz. - zapewnienie wykwalifikowanej kadry wykładowców, gwarantującą pełną realizację programu merytorycznego szkolenia na najwyższym poziomie oraz optymalne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie, - opracowanie, przygotowanie i dostarczenie do miejsca szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych wraz z podręcznikami i udostępnienia ich uczestnikom szkolenia, - sprawowanie merytorycznej kontroli nad przebiegiem kursu, - przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych wg własnego wzoru,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności: a. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonali lub wykonują w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia (j. szkolenia Kasjer walutowy) każda o wartości brutto nie mniejszej niż 6.000,00 zł. -oddzielnie dla każdego z zadań-

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej dwoma osobami (wykładowcami, trenerami) - dla każdego z zadań , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi ukończone szkolenie obejmujące prawne i praktyczne zagadnienia związane z prowadzeniem działalności kantorowej i z których każda przeprowadziła co najmniej dwa szkolenia o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania innych osób dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2, gdyż mogą się pokrywać terminy przeprowadzenia szkoleń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania reprezentacji należy dołączyć: a) w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru, b) w przypadku przedsiębiorcy, który podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, c) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1)zmiana terminu, pod warunkiem, że: a)zmiana będzie wynikała z niezależnych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b)zmiana będzie wynikała z udokumentowanych nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 3)zmiany wysokości wynagrodzenia: a)pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, b)jest podyktowana wprowadzeniem innej zmiany, a wykonanie umowy nie będzie możliwe na pierwotnych warunkach. 4)zmiana zakresu prac powierzonych podwykonawcy, pod warunkiem gdy istnieje groźba niezrealizowania przedmiotu umowy, 5)zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6)zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek Poczty Polskiej S.A., ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych, pok. 128.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 10:45, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 208 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szkolenie realizowane na terenie Gdańska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejsce szkolenia: sala Zamawiającego w budynku przy ul. Targ Rakowy 7 na 8 w Gdańsku Wykonawca: 1)opracuje program merytoryczny szkolenia i przeprowadzi na jego podstawie szkolenia dla jednej grupy szkoleniowej - 20 osób, w 2 dni szkoleniowe ( 16 godzin dydaktycznych) wraz z egzaminem, zgodnie z wytycznymi Prezesa Narodowego Banku Polskiego. Program szkolenia, w szczególności, winien obejmować następujące zagadnienia: - elementy prawa dewizowego dla kasjerów, - organizację stanowiska pracy, - występowanie nieprawidłowości w pracy kasjera, - metody identyfikacji znaków pieniężnych, - warunki skupu obcych znaków pieniężnych, - fałszerskie techniki zastępcze, - rozpoznawanie autentyczności zagranicznych znaków pieniężnych, - zasady postępowania w przypadku ujawnienia fałszowanych banknotów 2)zabezpieczy niezbędny sprzęt do przeprowadzenia szkolenia w postaci testerów banknotów, lup, wzorów różnych rodzajów walut, sprzętu audiowizualnego ( rzutnik, laptop) 3)przygotuje materiały dydaktyczne dla uczestników szkolenia w postaci skryptów oraz podręczników Poradnik Kasjera 4)przygotuje dla każdego uczestnika notes i długopis 5)wystawi i przekaże imienne zaświadczeń ukończenia szkolenia wraz z kopiami w ciągu 7 dni roboczych do CZK WZK Gdańsk 6)sporządzi raport podsumowujący szkolenie i przekaże do CZK WZK Gdańsk w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu szkolenia ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie realizowane na terenie Bydgoszczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca: 1)opracuje program merytoryczny szkolenia i przeprowadzi, na jego podstawie, szkolenia dla dwóch grup szkoleniowych - łącznie 37 osób, zgodnie z wytycznymi Prezesa Narodowego Banku Polskiego. Szkolenie dla każdej grupy zostanie zrealizowane w 2 dni szkoleniowe (16 godzin dydaktycznych) wraz z egzaminem. Program szkolenia, w szczególności winien obejmować następujące zagadnienia: - prawo dewizowe ( wybrane zagadnienia), - identyfikację znaków pieniężnych ( cechy identyfikacyjne, stosowane zabezpieczenia, metody fałszowania, sposoby rozpoznawania falsyfikatów), - zasady przyjmowania znaków pieniężnych od klientów, - zasady postępowania w przypadku ujawnienia falsyfikatu. 2)zapewni salę wykładową na terenie Bydgoszczy, która będzie spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników, wyposażoną w odpowiedni sprzęt, pomoce i materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji szkolenia, które udostępni uczestnikom 3)zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek podczas zajęć w postaci kawy, herbaty, zimnych napojów, ciastek, śmietanka do kawy 4)przeprowadzi odpowiedni egzamin i ewaluację w drugim dniu szkolenia 5)wystawi i przekaże zaświadczenia ukończenia szkolenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r., w ciągu 7 dni roboczych do CZK DZK Bydgoszcz 6)sporządzi raporty cząstkowe podsumowujące szkolenia i przekaże do CZK DZK Bydgoszcz w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego ze szkoleń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.