Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Tarnów: Łóżka, stól operacyjny okulistyczny, fotel okulistyczny, pompy strzykawkowe, myjka-dezynfektor
Numer ogłoszenia: 173646 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, fax 014 6315460.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Łóżka, stól operacyjny okulistyczny, fotel okulistyczny, pompy strzykawkowe, myjka-dezynfektor.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - Łóżka rehabilitacyjne z ramą szt. 25. Zakres nr 2 - Łóżka rehabilitacyjne szt. 12. Zakres nr 3 - Stól operacyjny okulistyczny szt. 1. Zakres nr 4 - Fotel okulistyczny szt. 1. Zakres nr 5 - Pompy strzykawkowe szt.8. Zakres nr 6 - Myjka-dezynfektor szt. 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Oryginalny kod CPV: 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Oryginalny kod CPV: 29.87.10.00 - Urządzenia dezynfekujące Kod CPV wg słownika 2008: 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium ogólem : 2 458,00 PLN lub na poszczególne zakresy: Zakres nr 1 - 1008,00 PLN Zakres nr 2 - 602,00 PLN Zakres nr 3 - 321,00 PLN Zakres nr 4 - 50,00 PLN Zakres nr 5 - 227,00 PLN Zakres nr 6 - 250,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków. 1.Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty ( koperta B ) : a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), b)Oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), c)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. e)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5) - (załącznik/i do koperty B min. 3 dostawy potwierdzone 3 referencjami). f)Deklaracja zgodności oznaczona znakiem CE oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu, jeśli jest wymagane, g) Kopia dowodu wpłaty wadium np. przelew lub oryginał gwarancji - ( załącznik do koperty B W terminie do dnia 15. 10. 2007 r. do godz. 10.00)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Św.Łukasza SP ZOZ ul. Lwowska 178a 33-100 Tarnów tel/fax: 14-631 54 04.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Św.Łukasza SP ZOZ ul. Lwowska 178a 33-100 Tarnów (Pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.11.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łóżko rehabilitacyjne z podwójną ramą wyciągową szt. 25.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko rehabilitacyjne z ramą wyciągową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łóżko rehabilitacyjne szt. 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko rehabilitacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stól operacyjny okulistyczny szt. 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stól operacyjny okulistyczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fotel okulistyczny szt. 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel okulistyczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pompy jednostrzykawkowe szt. 8..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy jednostrzykawkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Myjnia-dezynfektor szt. 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia - dezynfektor.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- "Grupowe ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Tarnowie oraz członków ich rodzin"
- dostawa zestawów do biopsji pod neuronawigację oraz markerów do neuronawigacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Przegląd, czyszczenie, dezynfekcja instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawy: sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku.
- zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych, szybkie testy, odczynniki do rozmazów krwi, odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Dostawa systemu do dezynfekcji powietrza
- Dostawa sprzętu medycznego - zadanie pn. "Podniesienie jakości i dostępności do usług zdrowotnych ..." - dotacja z Ministerstwa Zdrowia
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Łóżka szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.