Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-28
Warszawa: Wykonanie modernizacji sali obsługi klienta ( SOK ) oraz wydzielenie klatek schodowych jako oddzielne strefy ogniowe w I Oddziale ZUS Inspektorat Warszawa- Wola ul. Wrocławska 20 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 173644 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5382245, fax 022 8281645.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji sali obsługi klienta ( SOK ) oraz wydzielenie klatek schodowych jako oddzielne strefy ogniowe w I Oddziale ZUS Inspektorat Warszawa- Wola ul. Wrocławska 20 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji sali obsługi klienta ( SOK ) oraz wydzielenie klatek schodowych jako oddzielne strefy ogniowe w I Oddziale ZUS Inspektorat Warszawa- Wola ul. Wrocławska 20 w Warszawie. Zakres zadania obejmuje: 1. roboty budowlane w SOK z dostawą i montażem wyposażenia meblowego oraz elektronicznego systemu kierowania ruchem klientów, 2. modernizację wyznaczonych sanitariatów na potrzeby klientów i niepełnosprawnych, 3. wydzielenie klatek schodowych w budynku jako odrębne strefy pożarowe, 4. zaprojektowanie i wykonanie instalacji oddymiania dla klatki schodowej ewakuacyjnej ( klapa oddymiająca), 5. modernizację instalacji wentylacji i klimatyzacji dla SOK, 6. zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy instalacji sygnalizacji pożaru dla SOK, 7. modernizację instalacji elektrycznej SOK.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ). 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości netto nie niższej niż 300.000 PLN każda. Przedstawią dokumenty potwierdzające należyte jej wykonanie 4. Zapewnią odpowiednio wykwalifikowany personel kierowniczy i techniczny do realizacji zadania: 4.1 Kierownik budowy winien posiadać stosowne kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej (wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) oraz aktualny na dzień złożenia ofert wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4.2.Kierownik robót elektrycznych winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (wg. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) oraz aktualny na dzień złożenia wniosków wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4.3. Co najmniej 2 pracowników, którzy będą wykonywali prace elektryczne instalacyjne i posiadają świadectwa kwalifikacyjne typu E (wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r.-Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828 ze zm.) do wykonania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV,. 4.4.Kierownik robót sanitarnych winien posiadać kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń (wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) oraz aktualny na dzień złożenia wniosków wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , 5. Posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 PLN,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny/e/ odpis/y/ z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z uwzględnieniem personelu kierowniczego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, /zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego III części SIWZ /. 6. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub architektonicznej od kierownika budowy. 6.1. Zaświadczenie od osoby wymienionej w pkt 6 (aktualne na dzień otwarcia ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 7.Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych od kierownika robót elektrycznych. 7.1. Zaświadczenie od osoby wymienionej w pkt 7 (aktualne na dzień otwarcia ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 8.Świadectwo kwalifikacyjne typu D( wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. DzU. z 2003 r, Nr 89, poz. 828 ze zm.) do wykonania czynności dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną (aktualne na dzień otwarcia ofert), od kierownika robót elektrycznych. 9. Świadectwo kwalifikacyjne typu E ( wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. DzU. z 2003 r, Nr 89, poz. 828 ze zm.) do wykonania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV. (aktualne na dzień otwarcia ofert), od 2 osób wykonujących prace instalacyjne. 10. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, od kierownika robót sanitarnych. 10.1. Zaświadczenie od osoby wymienionej w pkt 10 (aktualne na dzień otwarcia ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 11. Wykaz robót, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom /zgodnie z załącznikiem nr 3 do części III SIWZ /. 11.1. Gdy ww. załącznik nie ma zastosowania do Wykonawcy, należy go załączyć z adnotacją - NIE DOTYCZY. 12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości netto nie niższej niż 300.000 PLN każda, 12.1.Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt 8.13 zostały wykonane należycie. 13. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 PLN, 14. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1,4 - składa każdy z podmiotów, pozostałe dokumenty należy złożyć łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I ODDZIAŁ ZUS ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH bud. B, pok. 408.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 11:15, miejsce: I ODDZIAŁ ZUS ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH bud. B, pok. 408.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.