Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Siedlce: Budowa sali gimnastycznej oraz 5 sal lekcyjnych w Zesple Oświatowym w Nowych Iganiach
Numer ogłoszenia: 173636 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 633 25 40 wew. 56, faks 025 6323630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej oraz 5 sal lekcyjnych w Zesple Oświatowym w Nowych Iganiach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest budowa sali sportowej z zapleczem socjalnym oraz rozbudowa istniejącej szkoły przy Zespole Oświatowym w miejscowości Nowe Iganie, oraz dostawa z montażem wyposażenia sali i sprzętu sportowego. Rozbudowa istniejącej szkoły obejmująca pięć sal lekcyjnych. Budynek zaprojektowano jako dwukondygnacyjny z windą - w części mieszczącej zaplecze sportowe, nie podpiwniczony. Główna bryła budynku mieszcząca salę sportowa jest częścią najwyższą, jednokondygnacyjną. Sala sportowa została zaprojektowana w konstrukcji tradycyjnej o ścianach murowanych dla sali z cegły ceramicznej oraz dla zaplecza i łącznika z gazobetonu i przykryta dachem konstrukcji metalowej, wyposażona jest w boiska sportowe do koszykówki, tenisa, siatkówki. Obiekt połączony jest z istniejącym budynkiem szkoły przeszklonym łącznikiem wejściowym Dane techniczne realizowanego obiekty : a/ powierzchnia zabudowy - 1.011,70 m2 b/ powierzchnia użytkowa - 1.232,50 m2 c/ kubatura- 6.541,18 m3 Wyposażenie budynku: a/ sanitarne - woda zimna pitna, ciepła woda użytkowa z zasobnikiem wody o poj 750 l. zasilany z kotłowni gazowej, kanalizacja sanitarna ścieków bytowych, b/ przeciwpożarowe - system hydrantów wewnętrznych o średnicy O 25, c/ wentylacyjne - zapewniające dostarczanie świeżego powietrza, d/ grzewcze - zapewniające pokrycie zapotrzebowania na ciepło poprzez instalację grzewczą grzejnikową, dodatkowo w sali gimnastycznej przewidziano nagrzewnicę z czerpnią powietrza zewnętrznego, e/ elektryczne - energii elektrycznej, oświetlenie, gniazd wtykowych, oświetlenie awaryjne, zasilania urządzeń wentylacyjnych, oświetlenie zewnętrzne, f/ zabezpieczenia ochronne - przeciwporażeniowe, przeciwpożarowe, przed przepięciami, instalacja odgromowa budynku. g/gazowe - doprowadzenie gazu do projektowanej kotłowni Przyłącza: - kanalizacyjne - odprowadzanie ścieków do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej rurami kanalizacji PVC; - wodne - doprowadzanie wody zimnej z gminnej sieci wodociągowej rurami sieci wodociągowej rurami Pe 80; - gazowe - od punktu redukcyjno - pomiarowego do budynku szkoły rurami PE 63; - elektryczne - od złącza kablowego do budynku szkoły przewodem YAKXS 4x120 mm2 Dostawa z montażem obejmuje wyposażenie sali do: koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, wyposażenie gimnastyczne sali, dostawę drabinek gimnastycznych. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w projektach technicznych, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz w przedmiarach robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 95.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 6.2.1. wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 2 - doświadczenie zawodowe) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej dwie roboty kubaturowe o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł każda. Wykazane dwie roboty kubaturowe muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły odbioru). 6.2.2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; - wykazu osób na stanowiskach kierowniczych (załącznik nr 3 potencjał kadrowy) w branżach: - budowlanej wraz z dokumentami stwierdzającymi, że kierownik budowy, który będzie wykonywał zamówienie, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ora aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. - elektrycznej wraz z dokumentami stwierdzającymi, że kierownik budowy, który będzie wykonywał zamówienie, posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. - sanitarnej wraz z dokumentami stwierdzającymi, że kierownik budowy, który będzie wykonywał zamówienie, posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę 1.000.000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności; - oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4). - dokument potwierdzający wniesienie wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl i www.siedlcegw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 90 zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty proszę składać w Urzędzie Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, pok. Nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina Siedlce planuje złożyć wniosek o dofinansowanie budowy sali gimnastycznej oraz 5 sal lekcyjnych w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukcji.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych.
- Dostawa i wymiana parownika w agregacie wody lodowej
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- Remont dwóch boisk sportowych (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne) wraz z wymianą podłogi w budynku sanitarno-sportowym przy Szkole Podstawowej nr 7
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Artyleryjskiej na odcinku od ul. Okopowej do ul. Leśnej w Siedlcach
- Dostawa preparatów i wyrobów stosowanych do dezynfekcji sprzętu medycznego, urządzeń i powierzchni
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych
- Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków w przychodni przy ul. Kochanowskiego 19, ul. Szajnochy 8 i ul. Żeromskiego 13 w Warszawie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II
- Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Przedszkola Samorządowego im. Pluszowego misia w Szlichtyngowej.
- Budowa zewnętrznych i wewnętrznych instalacji gazowych w lokalach komunalnych będących w zarządzie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Janasa 13a w Rudzie Śląskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.