Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-25
Kraków: Konserwacja i odtworzenie stolarki okiennej w Muzeum Archeologicznym w Krakowie przy ul. Senackiej 3
Numer ogłoszenia: 173576 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Krakowie , ul. Senacka 3, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422-75-60, faks 0-12 422-75-61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ma.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i odtworzenie stolarki okiennej w Muzeum Archeologicznym w Krakowie przy ul. Senackiej 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy obiekcie zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-90, związane z konserwacją i odtworzeniem zabytkowej stolarki okiennej. Obiekt czynny. W ramach zadania przewidziana jest wymiana 210 okien.Szczegółowy zakres zamówienia został okreslony w SIWZ. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej dla robót budowlanych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Zakres prac obejmuje miedzy innymi: - demontaż istniejących okien drewnianych, wykucie starych i osadzenie nowych ościeżnic, dostarczenie i montaż nowych okien; - obróbka wykończeniowa osadzonych okien od strony wewnętrznej i zewnętrznej; - demontaż starych i montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy miedzianej; - demontaż starych, wykonanie i montaż nowych wewnętrznych parapetów drewnianych pod wskazanymi oknami, zgodnie z projektem, - roboty malarskie - towarzyszące; - inne - regulacja i pasowanie stolarki okiennej, transport okien i parapetów do miejsca wbudowania, montaże klamek, obmiary własne, usunięcie (wywiezienie) starych okien, uporządkowanie terenu prac itp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W związku z aplikowaniem środków zewnętrznych na realizację zadania, przedmiot zamówienia może nie zostać zrealizowany w 100 % w terminie 48 miesięcy od zawarcia umowy z braku środków finansowych. W przypadku otrzymania środków po okresie obowiązywania zawartej w wyniku nin. postępowania umowy, wykonawcy wyłonionemu w tym postępowaniu mogą być udzielone zamówienia uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 lub art. 4 pkt. 8 w związku z art. art. 6a Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Koncesje, zezwolenia lub licencje nie są wymagane do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena - nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukoćzenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, o pojedynczej wartości zamówienia nie mniejszej niż 150.000,- zł. Ocena: a) oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, b) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, c) dokumentów potwierdzajacych, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2. Osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi i konserwatorskimi - kierownik robót posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jest członkiemwłaściwej izby samorzadu zawodowego, odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabuytkówbądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego konserwatora Zabytków, lub uprawnienia konserwatorskie posiada inne osoba np. nadzorujaca montaż okien. Ocena: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia i uprawnień niezbednych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami przez wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dysponowanie przez wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena: a) oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, b) zobowiązania innych podmiotów do oddania potencjału technicznego do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z tego potencjału przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi i konserwatorskimi - kierownik robót posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jest członkiemwłaściwej izby samorzadu zawodowego, odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabuytków bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, lub uprawnienia konserwatorskie posiada inne osoba np. nadzorujaca montaż okien. Ocena: a) oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia i uprawnień niezbednych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami przez wykonawcę. c) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, d) zobowiązania innych podmiotów do oddania osób zdolnych do wykonania zamówienia do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena: a) oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 Pzp, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy również podwykonawców. Nie dotyczy osób fizycznych i współników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalnosci gospodarczej na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - wymagane wyłącznie oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 Pzp. c) zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych środków finansowych, na okres korzystania z tych środków przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wystapienie konieczności zmiany: skrócenia bądź wydłuzenia terminu realizacji robót w danym etapie, z uwagi na zmiany zasad finansowania lub na okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy niezależnie od przyczyn i podstawy ich wprowadzania - aneks do umowy; 2.Wystąpienie niezależnych od Zamawiającego okoliczności, powodujacych konieczność wprowadzenia zmian w realizacji prac, dotyczących ich zakresu rzeczowego lub asortymentu robót (tzw. roboty zamienne) - protokół konieczności, aneks do umowy; dot. również zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy w zwiazku z zaniechaniem wykonania robót zbędnych i/lub koniecznością wykonania robót zamennych, jesli wartość robót zaniechanych nie kompensuje wartości nowych robót ustalonych do wykonania w takich okolicznościach - wykaz robót zaniechanych z wyceną, kosztorys nowych robót, z zachowaniem stawek i narzutów z kosztorysu ofertowego; 3. Wystąpienie konieczności zmiany harmonogramu rzeczhowo-finansowego poszczcególnych etapów, ze względu na mozliwości Zamawiającego w zakresie zabezpieczenia środków finansowych na wykonanie (części) przedmiotu zamówienia i idące za tym zmiany terminów wykonania prac i wysokości wynagrodzenia w poszczególnych latach realizacji zamówienia - korekta harmonogramu rzeczowo-finansowego przez wykonawcę, aneks do umowy; 4. Zmiana przepisów prawnych powodujaca zmianę w wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy np. zmiana stawek podatku VAT, pod warunkiem posiadania środków przez Zamawiającego - wniosek wykonawcy, aneks do umowy; 5. Zmiany organizacyjne i osobowe np. w przyapdku zmiany osób reprezentujących Strony, adresów siedzib, zmiany formy prawnej Stron, zmiany osób uprawnionych do kierowania robotami, do nadzorów nad robotami itp. - aneks do umowy; 6. Inne zmiany, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te nie pociągają istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, a obie Strony wyrażają zgodną wolę ich wprowadzenia - pisemne uzasadnienie zmiany (wniosek Strony proponujacej zmianę), aneks do umowy po uzyskaniu przez Zamawiającego wymaganych akceptacji na wprowadzenie zmiany od Jednostek współfinansujących zadanie, jesli w umowie z Zamawiającym zastrzegły taką ewentualność.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ma.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne w Krakowie, ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne w Krakowie, ul. Senacka 3, 31-002 Kraków, I piętro, pokój nr 11 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatu USG w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- NAJEM APARATÓW DO SZTUCZNEGO WSPOMAGANIA WĄTROBY METODĄ ALBUMINOWĄ
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń układu chłodu (drycoolery) wraz z automatyką w budynku Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ w Krakowie przy ul. Gronostajowej 9.
- Dostawa zintegrowanego systemu do analizy fitochemicznej w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone II.
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Kraków, Dębe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.