eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów m.st. WarszawyCzęść I - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII, Część II - Obiekt Powsinek, Rów Natoliński, Kanał W

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Warszawa: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII, Część II - Obiekt Powsinek, Rów Natoliński, Kanał W
Numer ogłoszenia: 173564 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów , ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 201, faks 022 6427643.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII, Część II - Obiekt Powsinek, Rów Natoliński, Kanał W.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII, przedmiotem zmówienia jest wykonanie trzykrotnej konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych tj. Obiektu Powsin V o łącznej długości rowów do konserwacji 6 666 m i Obiektu Powsin VIII o łącznej długości rowów do konserwacji 7 173 m. Część II - Obiekt Powsinek , Rów Natoliński, Kanał W ,przedmiotem zmówienia jest wykonanie trzykrotnej konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych tj. Obiektu Powsinek o łącznej długości rowów do konserwacji 9 128 m,Rowu Natolińskiego na długości 830 m i Kanału W o łącznej długości 1230 m.Roboty dla Części I będą polegały na wykoszeniu skarp, dna i obrzeży cieków, usunięciu roślin korzeniących się w dnie i kożucha roślin pływających, usunięciu namułu z dna, oczyszczeniu przepustów i krat, usunięciu przetamowań i zanieczyszczeń, korekty linii brzegowej.Roboty dla Części II będą polegały na wykoszeniu skarp, dna i obrzeży cieków, usunięciu roślin korzeniących się w dnie i kożucha roślin pływających, usunięciu namułu z dna, oczyszczeniu przepustów i krat, usunięciu przetamowań i zanieczyszczeń, wykonaniu opasek pojedyńczych z kiszek faszynowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII, Część II - Obiekt Powsinek, Rów Natoliński, Kanał W

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże się: 1) gotowością odbioru odpadów ( komunalnych, organicznych, namułu ) poprzez załączenie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów lub kompostownią albo posiadaniem zezwolenia na prowadzenie działalności, polegającej na utylizacji w/w odpadów lub umowy z firmą posiadającą zezwolenie na prowadzenie tego rodzaju działalności, 2) prawną możliwością wykonywania prac poprzez posiadanie zezwolenia, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132, poz. 622 ze zm.), 3) prawną możliwością wykonywania prac poprzez posiadanie zezwolenia , o którym mowa w art. 28 lub art. 31 lub art. 32 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca wykaże się wykonaniem: 1) w przypadku składania oferty na całość zamówienia t/j dla części I i II razem:- min. 1 roboty w zakresie utrzymania i konserwacji urządzeń melioracyjnych szczegółowych lub podstawowych , o wartości brutto min. 200 000,00 zł z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, 2) w przypadku składania oferty na Część I : - min. 1 roboty w zakresie wykonania utrzymania i konserwacji urządzeń melioracyjnych szczegółowych lub podstawowych , o wartości brutto min. 100 000,00 zł z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, 3) w przypadku składania oferty na Część II : - min. 1 roboty w zakresie wykonania utrzymania i konserwacji urządzeń melioracyjnych szczegółowych lub podstawowych, o wartości brutto min. 100 000,00 zł z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże się dysponowaniem: 1) w przypadku składania oferty na całość zamówienia t/j dla części I i II razem: a) min. jednym kierownikiem robót, posiadającym wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie melioracji wodnych b) min. ośmioma pracownikami, po czterech dla każdej Części, z min. dwuletnim doświadczeniem w wykonywaniu utrzymania i konserwacji urządzeń melioracji wodnych 2) w przypadku składania oferty na Część I: a) min. jednym kierownikiem robót, posiadającym wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie melioracji wodnych, b) min. czterema pracownikami z min. dwuletnim doświadczeniem w wykonywaniu utrzymania i konserwacji urządzeń melioracji wodnych, 3) w przypadku składania oferty na Część II : a) min. jednym kierownikiem robót, posiadającym wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie melioracji wodnych, b) min. czterema pracownikami z min. dwuletnim doświadczeniem w wykonywaniu utrzymania i konserwacji urządzeń melioracji wodnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W umowie do niniejszego postępowania przewidziano następujące istotne zmiany dotyczące: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Kierownika budowy i osoby nadzorującej ze strony Zamawiającego. Ww. zmiany mogą nastąpić w formie powiadomienia i nie wymagają aneksu do niniejszej umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli wykonawca w procedurze udzielenia niniejszego zamówienia w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy. 3. Termin zakończenia może ulec skróceniu w przypadku wykonania robót przed terminem lub przedłużeniu w przypadku zaistnienia okoliczności tj. : a) wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach, b) działań osób trzecich, które uniemożliwiają wykonanie prac, a działania te nie są konsekwencją winy ani zamawiającego ani wykonawcy. 4. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.). Zmiana formy zabezpieczenia może nastąpić w formie powiadomienia i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy - Dzielnica Wilanów, 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, WZP, pok. 201..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy - Dzielnica Wilanów , ul. St. Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, pok. 201..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.