eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Wymiana 2 d¼wigów w budynku g³ównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-09-21

P³ock: Wymiana 2 d¼wigów w budynku g³ównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku
Numer og³oszenia: 173529 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Medyczna 19, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, fax 024 3646101.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.wszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana 2 d¼wigów w budynku g³ównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest a) demonta¿ 2 szt. d¼wigów istniej±cych oraz usuniêcie zdemontowanych elementów d¼wigów i urz±dzeñ wraz z zez³omowaniem; b) inwentaryzacja szybów i maszynowni dla celów projektowych; c) wykonanie dokumentacji projektowej: - zasilania d¼wigów i o¶wietlenia szybów ( od rozdzielni g³ównej szpitala) - wentylacji szybów (wg obowi±zuj±cych przepisów); d) wykonanie niezbêdnych prac budowlanych w szybie i na przystankach ( po dokonanej wymianie drzwi do szybów nale¿y przywróciæ ¶ciany do stanu pierwotnego) ; e) wykonanie nowej linii zasilania d¼wigów wg opracowanej przez Wykonawcê dokumentacji; f) uzyskanie akceptacji UDT dokumentacji projektowej d¼wigów, przed przyst±pieniem do realizacji wymiany d¼wigów; g) dostawa d¼wigów wg szczegó³owej specyfikacji przed³o¿onej w ofercie przetargowej; h) monta¿ d¼wigów; i) odbiór techniczny d¼wigów przez UDT maj±cy na celu dopuszczenie d¼wigów do eksploatacji; j) protokolarne przekazanie d¼wigów Zamawiaj±cemu do eksploatacji wraz z kompletem: atestów, certyfikatów, protoko³ów pomiarów elektrycznych przewidzianych aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami; k) dostarczenie kompletnej dokumentacji techniczno-ruchowej d¼wigów i maszynowni; l) przeszkolenie personelu technicznego szpitala w zakresie funkcjonowania zespo³ów do komunikacji awaryjnej i postêpowania w przypadku uwiêzienia ludzi w kabinie; ³) koszty badañ i uzgodnieñ oraz odbioru przez UDT oraz pozosta³e koszty za zakres wymieniony powy¿ej - pokrywa Wykonawca.Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la siwz.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg s³ownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w wysoko¶ci 15.000 z³.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1, nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówieñ publicznych tj.: 1)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ - przed³o¿± aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia:a) wybrany w postêpowaniu Wykonawca, przed³o¿y przed podpisaniem umowy polisê a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na warto¶æ nie mniejsz± od 30%ceny oferty i obejmuj±cy, co najmniej okres przewidziany na realizacjê zamówienia. 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia - z³o¿± o¶wiadczenie, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych. Ocena spe³nienia warunków nast±pi na podstawie dokumentów wymienionych ni¿ej metod± spe³nia/nie spe³nia
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, dokument ten sk³adaj± wszyscy Wykonawcy, 2) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj±cych wymagane uprawnienia - w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, dokument ten sk³adaj± Ci Wykonawcy(lub Wykonawca), którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu (minimum jeden z nich). 3) o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, dokument ten sk³adaj± wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w P³ocku Sekcja Remontowo-Techniczna, ul. Medyczna 19.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiaj±cego - Sekcja Remontowo-Techniczna pokój nr 15 (budynek administracji-kontenery).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.