eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń NetApp oraz wsparcia do serwerów Sun Microsystems dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Warszawa: Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń NetApp oraz wsparcia do serwerów Sun Microsystems dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego.
Numer ogłoszenia: 173501 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3326665, fax 022 3326694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń NetApp oraz wsparcia do serwerów Sun Microsystems dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń NetAppPrzedmiotem zamówienia jest:1) wykonywanie serwisu pogwarancyjnego urządzeń: a) macierz F87 (SN: 2503375),b) macierz F825 (SN: 2001908)2) oraz udzielenie Zamawiającemu subskrypcji na posiadane oprogramowanie, uprawniającej do instalacji nowych lub aktualizowanych wersji oprogramowania.CZĘŚĆ 2Wsparcie do serwerów Sun Microsystems dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego.Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia serwisowego urządzeń, w konfiguracji: 2 procesory 900Mhz, 8GB ram, dyski 2x37 GB)c) serwer SUN 280 - S/N 251Z0392,d) serwer SUN 280 - S/N 251Z0394,e) serwer SUN 280 - S/N 251Z0395,f) serwer SUN 280 - S/N 251Z048B..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp:a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności.b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Poprzez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: usługi świadczone w zakresie modeli sprzętu wymienionych w przedmiocie zamówienia (odpowiednio dla części 1 i dla części 2) na następujących warunkach:a. przywrócenie funkcjonalności sprzętu w ciągu 8 h od chwili zgłoszenia awariib. dostępność usługi 7 dni w tygodniu, 24 h na dobęc. całkowity koszt przywrócenia funkcjonalności sprzętu ponosi usługodawca.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:· Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki udziału w postępowaniu albo po wezwaniu nie uzupełnił brakujących lub zawierających błędy dokumentów, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zaniecha wzywania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń, jeżeli mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 1 Formularz oferty.)2. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5. Dokument wystawiony przez producenta sprzętu poświadczający, że Wykonawca jest autoryzowanym partnerem serwisowym producenta, posiadającym niezbędne upoważnienia i kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w zakresie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz musi obejmować minimum 2 usługi dla części 1 oraz minimum 2 usługi dla części 2 odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie pkt 2, 3, 4 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę.Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:1) w punkcie pkt 2, 3, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a i b muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.8. Dokument, o którym mowa w pkt 6 ppkt 1 lit b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokumenty te są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski.10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.knf.gov.pl [zakładka pn zamówienia publiczne]

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, pok. 235, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, kancelaria ogólna, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń NetApp dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonywanie serwisu pogwarancyjnego urządzeń: a) macierz F87 (SN: 2503375),b) macierz F825 (SN: 2001908)2) oraz udzielenie Zamawiającemu subskrypcji na posiadane oprogramowanie, uprawniającej do instalacji nowych lub aktualizowanych wersji oprogramowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wsparcie do serwerów Sun Microsystems dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia serwisowego urządzeń, w konfiguracji: 2 procesory 900Mhz, 8GB ram, dyski 2x37 GB)c) serwer SUN 280 - S/N 251Z0392,d) serwer SUN 280 - S/N 251Z0394,e) serwer SUN 280 - S/N 251Z0395,f) serwer SUN 280 - S/N 251Z048B..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.