eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa aparatu do znieczulenia z monitorem anestetycznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Kielce: Dostawa aparatu do znieczulenia z monitorem anestetycznym
Numer ogłoszenia: 173465 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do znieczulenia z monitorem anestetycznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę montaż i uruchomienie aparatu do znieczulenia z monitorem anestetycznym o budowie modułowej z następującymi modułami EKG respiracji NIBP saturacji i pletyzmografii pomiaru temperatury kapnografii z analizą gazów anestetycznych Szczegółowo określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1 zostaną odrzucone Koszt całkowity aparatu wynosi brutto 138 000,00PLN

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3000,00PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy który spełni wymagania zawarte w ustawie i SIWZ O udzielenie zaqmówienia mogą ubiegać wykonawcy spełniający warunki art 22 ust1 pkt1-4 ustawy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania / odrzuceniem jego oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust1 ustawy oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony w obrpocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi art 22 ust1 pkt1 ustawy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert aktualne informacje Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Wykaz wykonanych dostaw w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających że te dostawy zostały wykonane należycie Informacje banku lub SKOK w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie o spełnieniu warunków postępowania art 44 ustawy Pzp Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli dotyczy podpisane przez osobę/y figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art 89 ust 1 pkt 8 ustawy jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rożłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert Składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym a art 24 ust1 pkt4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu skłdania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kjraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów no których mowa w p-cie a-d zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem kraju właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy składający ofertę wspólną zgodnie z art23 ustawy Pzp oferta będąca oświadczeniem woli wykonwcy zaoferowanie przedmiotu zamówienia zgodnego z SIWZ podpisany załącznik nr 1 wraz z oświadczeniem że zestaw spełnia wszystkie wartości wymagane i warunki konieczne Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów dopuszczających aparat do obrotu na terytorium RP ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych DZ U Nr 93 poz 896 z późniejszymi zm i złożenia wymaganego prawem świadectwa rejestracji deklaracji zgodności złożonego w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wszelkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego Oceny spełnienia warunków o których mowa w p-cie 2 dokona zamawiający na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę zgodnie z niniejszą specyfikacją

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im Władysława Buszkowskiego 25-381 Kielce ul Langiewicza 2 Dział Przetargów i Zaopatrzenia pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy w Kielcach ul Langiewicza 2 pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.