eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Modernizacja ul. Leśnej w Libiążu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Libiąż: Modernizacja ul. Leśnej w Libiążu.
Numer ogłoszenia: 173454 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92701 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ul. Leśnej w Libiążu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Modernizacja ul. Leśnej w Libiążu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1 Wymiana nawierzchni asfaltowej - wykonanie robót na długości 160 m, polegających na wymianie nawierzchni asfaltowej oraz utwardzeniu poboczy materiałem kamiennym (odcinek w rejonie posesji 58 w stronę lasu). Część 2 Wykonanie skropienia emulsją asfaltową - wykonanie robót na długości 240 m polegających na wykonaniu powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową przy użyciu grysów kamiennych (odcinek od ul. Chrzanowskiej do łuku drogi). Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (zał. do SIWZ nr 5a i 5b odpowiednio dla danej części) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. do SIWZ nr 6a i 6b odpowiednio dla danej części). Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do: - oznakowania oraz zabezpieczenia przyjętego placu budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami - organizacji zaplecza budowy (lokalizacja zaplecza, dozorowanie itd.), - wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonanie na własny koszt prac wynikających z tego projektu, - sporządzenia kosztorysu powykonawczego, - wywozu odpadów z terenu budowy i ponoszenia kosztów składowania oraz wywozu odpadów i jego utylizacji, - przeprowadzenia na żądanie Zamawiającego i w miejscu przez niego wskazanym, wszelkich badań jakościowych w odniesieniu do wykonanych robót i zastosowanych przez Wykonawcę materiałów, ekspertyz, prób lub sprawdzeń, - naprawienia zniszczonych lub uszkodzonych w toku realizacji umowy urządzeń lub obiektów budowlanych osób trzecich, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i poszkodowanym, - zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, - wykonania i utrzymywania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas realizacji robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana nawierzchni asfaltowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Olkuszu Sp. z o.o., Aleja 1000 -lecia 3, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74068,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88950,99

  • Oferta z najniższą ceną: 88950,99 / Oferta z najwyższą ceną: 96476,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie skropienia emulsją asfaltową.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany i Projektowania Dróg i Ulic inż. Adam Ziębiński, ul. Baczyńskiego 6, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31463,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34550,95

  • Oferta z najniższą ceną: 34550,95 / Oferta z najwyższą ceną: 34550,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.