To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Gdańsk: Przeprowadzenie badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców dzielnic Gdańska:
Chełmu i Oruni Górnej
Numer ogłoszenia: 173449 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157337 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3091323 do 25 w. 410, faks 058 3091323 w. 402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców dzielnic Gdańska: Chełmu i Oruni Górnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców dzielnic Gdańska: Chełmu i Oruni Górnej. Badanie powinno być przeprowadzone na obszarze tych dzielnic ograniczonym ulicami: Armii Krajowej, Warszawską, Wieżycką, Świętokrzyską, Małomiejską, Podmiejską, Zamiejską, Cienistą, Stoczniowców (Chełm) i Platynową (Orunia Górna) 2. Badania należy przeprowadzić na reprezentatywnej min. 1500 - osobowej grupie badawczej. Przynajmniej 80% badanych powinno być mieszkańcami obszaru ograniczonego ulicami: Armii Krajowej, Warszawską, Wieżycką, Świętokrzyską, Małomiejską, Podmiejską, Zamiejską, Cienistą, Stoczniowców. 3. Badanie powinno być wykonane metodą wywiadu bezpośredniego standaryzowanego z wykorzystaniem kwestionariusza stanowiącego załącznik nr 2 umowy będącej załącznikiem do SIWZ. Wyklucza się prowadzenie wywiadów np. przez telefon, domofon, itd. 4. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie niewielkich zmian do załączonego wzoru ankiety najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem badań przez Wykonawcę. 5. Każdorazowo ankieter powinien samodzielnie rejestrować odpowiedzi udzielane przez badanego. 6. Badanie powinno zostać wykonane zgodnie z zasadami wiedzy wymaganej do wykonania prac tego rodzaju, przy zachowaniu należytej staranności. 7. Po przeprowadzeniu badań, ale przed przygotowaniem raportu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu arkusz kalkulacyjny ze wszystkimi wprowadzonymi pytaniami i odpowiedziami oraz wszystkie wypełnione ankiety. 8. Zamawiający przeprowadzi weryfikację dostarczonych materiałów wymienionych w p. 7. w ciągu 5 dni roboczych. 9. Zamawiający zweryfikuje 10% losowo wybranych ankiet z dostarczonym przez Wykonawcę arkuszem kalkulacyjnym. a. Jeżeli w wyniku weryfikacji dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, Zamawiający stwierdzi, że 30% i więcej materiału zawiera błędy, Wykonawca będzie zobowiązany do powtórzenia całego badania na własny koszt. b. Jeżeli w wyniku weryfikacji dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, Zamawiający stwierdzi błędy, ale nie przekroczą one progu 30%, Wykonawca ponownie przeprowadzi na własny koszt badanie w takim zakresie, w jakim stwierdzono błędy. 10. Wyniki badań powinny być przedstawione w formie raportu zgodnie z układem: Strona tytułowa, Spis treści, Streszczenie wstępne, Wprowadzenie, Metodyka badań i ograniczenia, Wyniki badania, Szczegółowe wnioski i zalecenia, Wnioski dla kolejnych badań, Załączniki wraz z kwestionariuszem badania. 11. Raport z badań powinien być przedstawiony w formie papierowej (książka) oraz w formie elektronicznej (CD). Do opracowania powinna zostać załączona także prezentacja wyników (papierowa i elektroniczna). 12. Odebranie prac nastąpi po przekazaniu opracowanych wyników i zatwierdzeniu odbioru przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 7 dni od dnia przekazania wyników przez Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.00.00 - Usługi badania rynku .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EU-CONSULT Sp.zo.o., ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20664,00
Oferta z najniższą ceną: 20664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36285,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby całego szpitala dla UCK
- Dostawa odczynników chemicznych do analiz chromatograficznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 4 części
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toalety publicznej na potrzeby osób odwiedzających fokarium Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii UG w Helu.
- Dostawa chromatografów w 3 pakietach
- Dostawa zestawów do hemodializy i serwet sterylnych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.