eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi infolinii 800 121 645, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro, znak sprawyZP - 271/68/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi infolinii 800 121 645, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro, znak sprawy: ZP - 271/68/2010
Numer ogłoszenia: 17343 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379186 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi infolinii 800 121 645, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro, znak sprawy: ZP - 271/68/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu dostępu do infolinii numer 800 121 645 w sieci telefonii stacjonarnej w okresie od 01 stycznia 2011 roku do 31 grudnia 2011 roku. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia Zamawiającemu wszelkich urządzeń warunkujących niezawodność świadczonej usługi. 3. Zamawiający oczekuje, że wszelkie wyposażenie towarzyszące instalacji i uruchomieniu usługi będącej przedmiotem zamówienia pozostaną własnością Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy oraz, że wszystkie prace i nakłady związane z dostarczeniem, montażem, instalacją wszelkich urządzeń zapewniających właściwą realizację umowy poniesie Wykonawca. 4. Wykonawca zapewni pełną obsługę techniczną związaną z ewentualną procedurą zmiany operatora i przeniesienie numeru, w tym przeprowadzenie niezbędnych testów i prób. W związku z powyższym termin rozpoczęcia świadczenia usług może ulec zmianie. 5. Wykonawca zapewni całodobowe (dwudziestoczterogodzinne) pogotowie serwisowe oraz usuwanie awarii leżących po stronie Wykonawcy w czasie maksymalnie do 12 godzin. Wszelkie koszty funkcjonowania serwisu ponosi Wykonawca. 6. Uruchomienie usługi - rozpoczęcie świadczenia usługi - nastąpi w sposób nieprzerwany oraz płynny w stosunku do usługi świadczonej obecnie, co oznacza, że Wykonawca, który uzyska zamówienie przejmie jej świadczenie w sposób nie powodujący przerw w dostępie do infolinii; Zamawiający dopuszcza maksymalnie dwugodzinną (2 h) techniczną przerwę w dostępie do sieci telekomunikacyjnej (w czasie procedury zmiany operatora) jednak jedynie poza godzinami normalnego urzędowania Zamawiającego, tj. w dni powszednie od godziny 15.30 oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta). 7. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia, w tym związanych z uruchomieniem i utrzymywaniem łącza, serwisowaniem urządzeń/nia dostarczonych/nego przez Wykonawcę oraz dostosowaniem swojej infrastruktury w związku z realizacją usługi na rzecz Zamawiającego. 8. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłaty inicjującej (wstępnej), 24-godzinny dostęp do serwisu technicznego, systematyczne dostarczanie bezpłatnego, comiesięcznego wykazu wszystkich zrealizowanych połączeń, tj. billingu, w postaci wydruku, z rozbiciem połączeń na każdy numer. Billing dostarczany będzie Zamawiającemu wraz z fakturą na zakończenie danego okresu rozliczeniowego; 9. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W tym celu należy kontaktować się z Panią Wioletą Batko - Kierownikiem referatu administracji i logistyki, tel. (12) 299 74 57. 10. W okresie korzystania z usługi infolinii, tj. od miesiąca października 2009 do września 2010 r. Zamawiający zaobserwował, że: a) Średni miesięczny czas trwania połączeń wyniósł 71 minut; b) Średnia miesięczna liczba połączeń wyniosła 28, w tym 11 - połączenia z sieci komórkowych, 15 - połączenia lokalne, 2 - połączenia międzymiastowe; Obecnie operatorem świadczącym usługę infolinii na rzecz Zamawiającego jest Telestrada S.A. 11. Warunki serwisu dla usługi infolinii sieci telefonii stacjonarnej: a) w przypadku przerwy w świadczeniu usługi spowodowanej awarią Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia jej w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od momentu zgłoszenia. b) naliczanie czasu usunięcia usterki rozpoczyna się od godziny przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszenia, przy czym wyłącza się dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy. c) zgłaszanie awarii odbywać się będzie telefonicznie za pomocą telefonu stacjonarnego lub komórkowego, a jej przyjęcie potwierdzone będzie przez Wykonawcę faxem, wiadomością tekstową (SMS-em) lub pocztą elektroniczną w ciągu 1 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Telekomunikacja Polska S.A., ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1039,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1051,95

  • Oferta z najniższą ceną: 1051,95 / Oferta z najwyższą ceną: 4016,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.