Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Kluczbork: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Odbudowa
wiaduktu (JNI 01018584) nad torami PKP w ciągu drogi powiatowej Nr 1321O Kluczbork - Jakubowice
w km 1+001 ul. Karola Miarki w Kluczborku.
Numer ogłoszenia: 173416 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kluczborski , ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 0-77 4185218, faks 0-77 4186520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkluczborski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Odbudowa wiaduktu (JNI 01018584) nad torami PKP w ciągu drogi powiatowej Nr 1321O Kluczbork - Jakubowice w km 1+001 ul. Karola Miarki w Kluczborku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i 26 Ustawy Prawo budowlane. Do obowiązków inspektora należy również kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie zDANE DOTYCZĄCE ODBUDOWYWANEGO WIADUKTU Odbudowywany obiekt jest nowoprojektowanym w zakresie ustroju nośnego wiaduktem nad torami PKP w ciągu drogi powiatowej Nr 1321O Kluczbork - Jakubowice, ul. Karola Miarki w Kluczborku. Istniejące podpory wiaduktu przystosowano do możliwości oparcia na nich nowego ustroju nośnego. Tory linii kolejowej nr 272 Kluczbork-Poznań pod wiaduktem są zelektryfikowane. Sieć trakcyjna pod napięciem 3 kV. Charakterystyka ogólna obiektu: Jest to obiekt czteroprzęsłowy prosty w planie (kąt skosu 90,0o). Całkowita szerokość obiektu wynosi 10,18 m. Długość całkowita obiektu w świetle ścianek żwirowych wynosi 48,58 m. Długość całkowita wraz z nowoprojektowanymi skrzydłami wynosi 53,58 m. Konstrukcję nośną przęsła stanowi siedem dźwigarów blachownicowych wys. 500 mm. W każdym przęśle dwie poprzecznice. Odbudowa wiaduktu obejmuje dowiązanie dojazdów obiektu do istniejącej sytuacji drogowej. zapisami umownymi z wykonawcą robót.Parametry techniczne obiektu: Ustrój nośny zaprojektowano z uwzględnieniem następujących parametrów technicznych: a)klasa obciążeń ruchomych C (ustrój nośny), D (posadowienie) b)liczba przęseł n = 4 c)rozpiętości teoretyczne przęseł Lt = 12,00+12,03+11,97+11,98 m d)skos obiektu = 90,00o e)szerokość użytkowa jezdni Bj = 2 x 3,00 m f)szerokość pomostu w świetle krawężników Bp = 6,60 m g)szerokość użytkowa chodnika Bch = 2,00 m h)szerokość całkowita obiektu Bo = 10,18 m i)bariery skrajne (bariero-poręcz wzmocniona) SP-06/1 Projekt zakłada wykorzystanie istniejących słupów i fundamentów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 i zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. w tym spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: 1.Pełnili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego na przynajmniej jednej budowie, odbudowie lub przebudowie wiaduktu/ mostu o wartości robót budowlanych min. 400.000 zł, z potwierdzeniem, że usługa ta została wykonana należycie. 2.Dysponują osobą legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie im powierzona lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, na stanowisko Inspektora nadzoru inwestorskiego, dla którego wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie: osobę uprawnioną do wykonywania nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności mostowej z min. 5 letnim doświadczeniem. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców w/ w warunków, na zasadzie spełnia/ nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz oferty. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz świadczonych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 5.Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego. Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osobę, którą będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. 7.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). 8.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli nie wynika wprost z rejestru, w formie oryginału lub potwierdzone notarialnie (jeżeli dotyczy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkluczborski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kluczborku
ul.Katowicka 1
46-200 Kluczbork
pok.304.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kluczborku ul.Katowicka 1 46-200 Kluczbork pok.211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- "Dostępna przestrzeń publiczna" w Publicznym Przedszkolu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych związanych z przebudową budynku B w Jeleniej Górze przy ul. Okopowej 6 oraz w Złotoryi przy ul. Stromej 6
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Miodowej w Krapkowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa i termomodernizacja budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Musialika 1 i 3 w Bytomiu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.