eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Zakup oprogramowania, dostępu do systemu informacji prawnej oraz edytora aktów prawnych dla Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Chełm: Zakup oprogramowania, dostępu do systemu informacji prawnej oraz edytora aktów prawnych dla Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.
Numer ogłoszenia: 173409 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania, dostępu do systemu informacji prawnej oraz edytora aktów prawnych dla Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania, dostępu do systemu informacji prawnej oraz edytora aktów prawnych dla Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica. Zakres zamówienia obejmuje: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i w tym celu dokonuje podziału zamówienia na 5 części: Część 1 Zakup zintegrowanego oprogramowania informatycznego dla urzędu Część 2 Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie projektami Zakup oprogramowania do prowadzenia ewidencji środków trwałych Zakup kompleksowego systemu do zarządzania zasobami informatycznymi Zakup oprogramowania do kosztorysowania Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie numeracją porządkową nieruchomości Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych Część 3 Zakup oprogramowania elektroniczna ewidencja dróg Część 4 Zakup urządzeń inkasenckich do programu obsługi wodno-kan Zakup oprogramowania mobilnego do zarządzania zgromadzonym zasobem archiwalnym wraz z oprzyrządowaniem Część 5 Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 2 jednoczesne stanowiska Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 1 stanowisko Zakup edytora aktów prawnych licencja open Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Gwarancja Wykonawca w ramach serwisu gwarancyjnego będzie świadczył następujące usługi: w godzinach 8-16 zapewni telefoniczne wsparcie techniczne umożliwiające zgłaszanie usterek oprogramowania. w godzinach 8-16 zapewni telefoniczne konsultacje merytoryczne przy rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone oprogramowanie i sprzęt na okres minimum 2 lat chyba, że w opisie podany jest inny okres, licząc od daty ostatniego protokołu odbioru bez uwag, zapewniając jednocześnie serwis gwarancyjny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usługi polegające na dostawie oraz instalacji oprogramowania, zakupu dostępu do systemu informacji prawnej oraz edytorów aktów prawnych, w tym jedna usługa dla jednostki samorządu terytorialnego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: spchelm.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: realizacja zamówienia w ramach projektu pn. Lepszy urząd nr POKL.05.02.01-00-02612 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 1POKL5.2.12011 organizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Okres realizacji projektu od 1 września 2012 r. do 31 sierpnia 2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup oprogramowania, dostępu do systemu informacji prawnej oraz edytora aktów prawnych dla Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zintegrowanego oprogramowania informatycznego Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 15 grudnia 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie projektami Zakup oprogramowania do prowadzenia ewidencji środków trwałych Zakup kompleksowego systemu do zarządzania zasobami informatycznymi Zakup oprogramowania do kosztorysowania Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie numeracją porządkową nieruchomości Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie projektami Ilość: 2 sztuki Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin, Urząd Gminy Ruda-Huta Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r. Zakup oprogramowania do prowadzenia ewidencji środków trwałych Ilość: 1 sztuka Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Wierzbica Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r Zakup kompleksowego systemu do zarządzania zasobami informatycznymi Ilość: 1 sztuka Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r. Zakup oprogramowania do kosztorysowania Ilość: 2 sztuki Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin, Urząd Gminy SiedliszczeTermin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r. Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie numeracją porządkową nieruchomościami Ilość: 2 sztuki Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin, Urząd Gminy Siedliszcze Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych Ilość: 1 sztuka Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Siedliszcze Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup oprogramowania elektroniczna ewidencja dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oprogramowania elektroniczna ewidencja dróg Ilość: 1 sztuka Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Wierzbica Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 31 października 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup urządzeń inkasenckich do programu obsługi wodno-kan Zakup oprogramowania mobilnego do zarządzania zgromadzonym zasobem archiwalnym wraz z oprzyrządowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzeń inkasenckich do programu obsługi wodno-kan. Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Wierzbica Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r. Zakup oprogramowania mobilnego do zarządzania zgromadzonym zasobem archiwalnym wraz z oprzyrządowaniem Ilość: 1 sztuka Miejsce wykonywania zlecenia - Starostwo Powiatowe w Chełmie Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r. DRUKARKA ETYKIET - wymagania minimalne CZYTNIK KODÓW RĘCZNY - wymagania minimalne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 2 jednoczesne stanowiska Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 1 stanowisko Zakup edytora aktów prawnych licencja open.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 2 jednoczesne stanowiska Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r. Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 1 stanowisko Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Wierzbica Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r. Zakup edytora aktów prawnych licencja open Ilość: 1 sztuka Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r. 1. Wymagania związane z wdrożeniem Tabela 1 Wykaz modułów z podziałem na jednostki Starostwo Powiatowe w Chełmie Urząd Gminy Sawin Urząd Gminy Siedliszcze Urząd Gminy Wierzbica Urząd Gminy Ruda-Huta Zakup zintegrowanego oprogramowania informatycznego dla urzędu TAK Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie projektami TAK TAK Zakup oprogramowania do prowadzenia ewidencji środków trwałych TAK Zakup kompleksowego systemu do zarzadzania zasobami informatycznymi TAK Zakup oprogramowania do kosztorysowania TAK TAK Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie numeracją porządkową nieruchomości TAK TAK Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych TAK Zakup oprogramowania elektroniczna ewidencja dróg TAK Zakup urządzeń inkasenckich do programu obsługi wodno-kan TAK Zakup oprogramowania mobilnego do zarzadzania zgromadzonym zasobem archiwalnym wraz z oprzyrządowaniem TAK Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 2 jednoczesne stanowiska TAK Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 1 stanowisko TAK Zakup edytora aktów prawnych licencja open TAK Tabela 2 Zakres wdrożenia UG Sawin 1. Wykonawca skonfiguruje platformę sprzętową Zamawiającego w sposób umożlwiający uruchomienie zintegrowanego oprogramowania informatycznego. 2. Wykonawca w ramach zamówienia dokona migracji danych z systemu podatkowego Bryk w stopniu umożliwiającym wygenerowanie wymiaru podatkowego w roku 2014. 3. Zakres wdrożenia: a) import planu finansowego oraz budżetu z Systemu Besti@, b) analizę i weryfikację układu planu kont zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, c) konfigurację zestawu dokumentów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, d) wprowadzanie Bilansu Otwarcia przez Zamawiającego przy asyście wdrożeniowca, e) sprawdzanie przez Zamawiającego czy stan kont po wprowadzeniu Bilansu Otwarcia zgadza się z poprzednim Systemem przy asyście wdrożeniowca, f) przeprowadzanie próbnych księgowań dokumentów oraz wyciągów bankowych, g) wygenerowanie próbnych raportów i sprawdzenie czy stan kont jest poprawny, h) konfiguracja wymiaru podatkowego i integracja z księgowością, i) konfiguracja wymiaru dzierżaw i integracja z księgowością, j) konfiguracja wymiaru wieczystego użytkowania i integracja z księgowością. 4. Wykonawca w ramach zamówienia dokona migracji danych z systemu Kadry i Płace (Info System). 5. Wykonawca w ramach zamówienia dokona migracji danych z systemu finansowo-księgowego (Info System). 6. Wykonawca w ramach zamówienia dokona integracji programu Rozliczenie zużycia wody i nieczystości firmy Mikrobit Sp. z o.o. z Lublina z zintegrowanym oprogramowaniem informatycznym (cześć 1 zamówienia), szczególnie z systemem finansowo-księgowym i kasowym. 7. Dostarczenie licencji produktów wymienionych w tabeli 1. Starostwo Powiatowe w Chełmie 1. Dostarczenie licencji produktów wymienionych w tabeli 1. UG Siedliszcze 1. Wykonawca skonfiguruje platformę sprzętową Zamawiającego w sposób umożlwiający uruchomienie oprogramowania wspomagającego zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych. 2. Dostarczenie licencji produktów wymienionych w tabeli 1. UG Wierzbica 1. Wykonawca skonfiguruje platformę sprzętową Zamawiającego w sposób umożlwiający uruchomienie oprogramowania do prowadzenia ewidencji środków trwałych. 2. Dostarczenie licencji produktów wymienionych w tabeli 1. UG Ruda-Huta 1. Dostarczenie licencji produktów wymienionych w tabeli 1. 2. Wymagania związane z szkoleniem Tabela 3 Zakres szkoleń dla każdego urzędu gminy (zgodnie z zakresem z tabeli 1) Nazwa systemu/modułu Użytkownik Administrator liczba godzin przypadająca na system/moduł Wymiar podatkowy (nieruchomości, rolny i leśny oraz opłata od posiadanych psów) 10 godz. Łącznie 10 godz. Wymiar Podatkowy (Ewidencja Zwrotu Akcyzy) 10 godz. Wymiar Podatkowy (Podatek od Środków Transportowych) 10 godz. Dzierżawy 10 godz. Wymiar Podatkowy (Opłata za Wieczyste Użytkowanie Gruntów) 10 godz. Księgowość Podatkowa i Niewymiarowa 30 godz. System Finansowo-Księgowy 30 godz. System Wymiany Planów i Sprawozdań 2 godz. Oprogramowanie raportujące 2 godz. Program Raportujący (Portal) 2 godz. Zarządzanie środkami trwałymi 4 godz. Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 4 godz. Stypendia 4 godz. Kadry 10 godz. Płace 10 godz. Kasa 5 godz. Oprogramowanie do prowadzenia ewidencji środków trwałych 4 godz. 1 godz. Oprogramowanie wspomagające zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych 4 godz. 1 godz. Oprogramowanie wspomagającego zarządzanie numeracją porządkową nieruchomościami 4 godz. - Oprogramowanie elektroniczna ewidencja dróg 5 godz. 1 godz. 2. GWARANCJA 2.1. WYKONAWCA W RAMACH SERWISU GWARANCYJNEGO BĘDZIE ŚWIADCZYŁ NASTĘPUJĄCE USŁUGI: a. w godzinach 8-16 zapewni telefoniczne wsparcie techniczne umożliwiające zgłaszanie usterek oprogramowania. b. w godzinach 8-16 zapewni telefoniczne konsultacje merytoryczne przy rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem. 2.2. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone oprogramowanie i sprzęt na okres minimum 2 lat (chyba, że w opisie podany jest inny okres), licząc od daty ostatniego protokołu odbioru bez uwag, zapewniając jednocześnie serwis gwarancyjny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.