eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych w Skoczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Skoczów: Wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych w Skoczowie
Numer ogłoszenia: 173380 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych w Skoczowie , ul. Górecka 65, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 4792225, faks 033 4792225 wew. 125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bajerki.ox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych w Skoczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . demontaż istniejących stalowych krat okiennych, . demontaż zewnętrznych parapetów okiennych z blachy ocynkowanej, . demontaż istniejących wewnętrznych parapetów okiennych z lastryka w przypadku konieczności częściowych zamurowań otworów okiennych, . skucie istniejących tynków szpalet okiennych zewnętrznych i wewnętrznychw otworach częściowo zamurowanych wraz z wykuciem strzępi, . częściowe zamurowania otworów okiennych w zakresie określonym na rysunkach nr 3 i 7 stosując bloczki betonu komórkowego grubości 36 cm odmiany 500 na zaprawie cementowo-wapiennej, . montaż stolarki okiennej PCV wg zestawienia (razem 176 okien), okna montować zgodnie z instrukcją montażu producenta, stosować uszczelnienia pianką montażową, . uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych w niezbędnym zakresie na ścianach i ościeżach, . wykonanie i montaż parapetów okiennych zewnętrznych z blachy płaskiej ocynkowanej gr. 0.55 mm, . rozebranie ścianki z pustaków szklanych, zamurowanie i dostosowanie otworów do wymiarów nowych okien - dotyczy tylko budynku A, . wymiany okien wraz z robotami towarzyszącymi nie ujętych w zestawieniu stolarki okiennej - budynek B a zaznaczonych na rysunku: Elewacje - plansza zamurowań - budynek B w tym zamówieniu nie przewiduje się, . wymiany drzwi w tym zamówieniu nie przewiduje się , . z uwagi na znaczne wymiary okien, należy wprowadzić odpowiedni profil ramy okiennej i system mocowania do ścian aby uniknąć w trakcie montażu odkształceń ram okiennych, . preferowany profil trzykomorowy wzmocniony gwarantujący stabilność, . wykonanie niezbędnych zamurowań istniejących otworów okiennych zgodnie z dokumentacją (wewnątrz surowy tynk) . wywóz zdemontowanych okien do utylizacji na odległość do 10 km. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SWIZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami stwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. tj. remont budynku polegający na wymianie stolarki okiennej na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł brutto 4. Dysponują lub będą dysponować pracownikiem posiadającym doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie dla stanowiska jakie zostanie mu powierzone (Stanowisko: Kierownik budowy - odpowiedzialny za wykonanie robót branży budowlanej, Doświadczenie jako kierownik robót: co najmniej 3 lata, Wymagana liczba osób: 1 osoba). Osoba wymieniona powyżej, musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli zaś w/w osoba będzie posiadała uprawnienia budowlane wydane po 14.02.1995 r. do oferty należy załączyć zaświadczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 5. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców. 6. Wymagania dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 6.1. Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej lub konsorcjum firm, zdolną do wykonania określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia robót. 7. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej SWIZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt.. 5 na zasadzie spełnia / nie spełnia. 8. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków oraz Wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz ze swoją ofertą Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty: 1.1. Formularz oferty przetargowej (Załącznik Nr 1 do SWIZ). 1.2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SWIZ). 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SWIZ). 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Zaświadczenia, właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.6. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. W przypadku konsorcjum pełnomocnictwo dla ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik Nr 4 do SWIZ). 1.7. Imienny wykaz personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branży budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego branży budowlanej Jeżeli osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są pracownikami wykonawcy należy załączyć ich pisemną zgodę na podjęcie współpracy przy realizacji niniejszego zamówienia. Osoba wymienione powyżej, musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawa Prawo Budowlane oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli zaś w/w osoba będzie posiadała uprawnienia budowlane wydane po 14.02.1995 r do oferty należy załączyć zaświadczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 1.8. Wykaz, co najmniej trzech wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia (Załącznik Nr 6 do SWIZ). 1.9. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 6 do SWIZ zostały wykonane należycie. 2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 6.1. muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszskoczow.biposwiata.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych w Skoczowie, ul. Górecka 65, 43-430 Skoczów,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Zawodowych w Skoczowie, ul. Górecka 65, 43-430 Skoczów,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.