eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Przetarg nieograniczony na dostwy materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Legnica: Przetarg nieograniczony na dostwy materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 173375 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, fax (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostwy materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych wyszczególnionych w formularzach ofertowych pod nazwami: - Formularz ofertowy nr 1 - artykuły papiernicze - Formularz ofertowy nr 2 - artykuły do pisania - Formularz ofertowy nr 3 - nośniki danych - Formularz ofertowy nr 4 - tusze - Formularz ofertowy nr 5 - taśmy do drukarek - Formularz ofertowy nr 6 - artykuły różne biurowe - na pozycje - Formularz ofertowy nr 7 - artykuły biurowe wykonane z elementów metalowych - Formularz ofertowy nr 8 - folie do narzędzi biurowych - Formularz ofertowy nr 9 - artykuły biurowe z palistiku - Formularz ofertowy nr 10 - papiery i taśmy do urządzeń - Formularz ofertowy nr 11 - taśmy klejące

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późn. zm), a spełniający warunki zawarte w art 22 w/w ustawy, a więc: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w/ warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VII SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w/ warunki Wykonawca spełni
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień w przypadku jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie wypisu z KRS-u. W przypadku gdy pełnomocnictwo nie jest wystawione w formie aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy oraz pieczątkę imienną wystawiającego pełnomocnictwo oraz jego podpis. Pełnomocnictwo dla swej ważności musi posiadać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało wydane. 3.Podpisane oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ 4.Podpisane oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - prawo Zamówień Publicznych. stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 5.W przypadku składania ofert przez podmioty zbiorowe należy załączyć podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 9. ustawy - prawo Zamówień Publicznych. stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 6.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik Nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, pokój 36 b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły papiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły papiernicze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: artykuły do pisania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły do pisania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nośniki danych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nośniki danych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: tusze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tusze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: taśmy do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy do drukarek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: artykuły różne biurowe - na pozycje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły różne biurowe - na pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: artykuły biurowe wykonane z elementów metalowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły biurowe wykonane z elementów metalowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: folie do narzędzi biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folie do narzędzi biurowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: artykuły biurowe z plastiku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły biurowe z plastiku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: papiery i taśmy do urządzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery i taśmy do urządzeń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: taśmy klejące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy klejące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.